Hallo, nu inmiddels al weer 2 maanden geleden heb ik het volgende systeem gebouwd:
AMD 1400
512 Mb intern DDR
MSI K7T266
Asus V7700
Soundblaster Live!5.1
40Gb Harddisk
AOpen DVD Speler
AOpen CD Rewriter
AOpen ATX Kast met 250 Watt voeding
3Com Ethernetkaart
Realtek Ethernetkaart
Na assemblage en installatie van zowel Win XP als Win 98 kreeg ik vreemde foutmeldingen. Applicaties liepen spontaan vast en ik kreeg blue screens met o.a. IRQ_LESS_OR_EQUAL meldingen en spontane reboots. Herinstallaties van beide OS hielp niet, ander geheugen boot geen oplossing. De CPU is niet overclocked, de temperatuur komt niet boven de 55 graden. Met een 300 watt voeding behoud ik dezelfde problemen, hardware-matige vastlopers en reboots. Hoe los ik dit op?
AMD 1400
512 Mb intern DDR
MSI K7T266
Asus V7700
Soundblaster Live!5.1
40Gb Harddisk
AOpen DVD Speler
AOpen CD Rewriter
AOpen ATX Kast met 250 Watt voeding
3Com Ethernetkaart
Realtek Ethernetkaart
Na assemblage en installatie van zowel Win XP als Win 98 kreeg ik vreemde foutmeldingen. Applicaties liepen spontaan vast en ik kreeg blue screens met o.a. IRQ_LESS_OR_EQUAL meldingen en spontane reboots. Herinstallaties van beide OS hielp niet, ander geheugen boot geen oplossing. De CPU is niet overclocked, de temperatuur komt niet boven de 55 graden. Met een 300 watt voeding behoud ik dezelfde problemen, hardware-matige vastlopers en reboots. Hoe los ik dit op?