Toon posts:

[adobe] seminar streaming media

Pagina: 1
Acties:
  • 130 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal!

Ik wou jullie even meedelen dat ik vandaag in utrecht naar de streaming media seminar van Adobe geweest ben.

Er werd o.a. demo's gegeven van After Affects (video editting), en ik heb zeer vette dingen gezien. Er waren ook twee jongens die uit Hollywood kwamen om demo's te geven van hun werk: zeer indrukwekkend... Die ene werkte ook met 3dstudio max en was nu bezig een videoclip te maken voor een muziekband. Inclusief 3d animatie als intro.

Ook was ie bezig met een presentatie voor een nieuw bedrijf: Millenium Pro als ik me niet vergis. Dit was een animatie met 3d s Max gemaakt, een spaceship. Op dat spaceship loopt een man rondt (de directeur) en die wijst dingen aan. Zo wijst ie naar een beeldscherm waar je dan weer een Quicktime filmpje ziet... :9~

Verder ook nog demo's van GoLive 6, wel grappig allemaal. Een nieuwe future is het werken aan 1 site, met zijn allen via het netwerk.

De bestanden van de site staan op de server. Als jij er aan gaat werken dan download je die files en komt er op de server een slotje op de betreffende files. Zo kan er niet langs elkaar gewerkt worden.
Een gloednieuw ding was dat je PSD en AI (!) files direct kan plaatsen op je site.
Als je dan photoshop daarnaast draait en je past je psd bestand aan en slaat hem op, en je gaat terug naar GoLive, dan zal de psd file ook daar up to date worden. (dus de aangepaste versie komt gelijk in beeld).
Als je dan de site wilt exporteren (of een andere willekeurig moment) dan zal die de psd's en Ai's save-to-web opslaan.
Het heeft een mooie naam maar die weet ik niet meer..

Verder nog meer dingetjes, misschien straks meer. Zeer leuk, is mijn ervaring hiervan.
Waren er misschien meer GoT'ers?!?! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:24

DeFeCt

je wéét toch

Op donderdag 01 november 2001 17:21 schreef ivy het volgende:

Een gloednieuw ding was dat je PSD en AI (!) files direct kan plaatsen op je site.
Hmm volgens mij is dat niet zo nieuw hoor, heb ik vorig jaar al eens gezien...

Het zou leuk zijn als je van te voren ff meld dat er zoiets is, dan is de kans om mede GoTters te treffen ook wat groter :)

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hangloozz
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 06-12-2022

Hangloozz

{ @$%&# }

* Hangloozz denkt dat DeFeCt staat tot seminars als Jan Des Bouvrie tot party's :+

www.jurgroessen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 01 november 2001 17:31 schreef DeFeCt het volgende:

[..]

Het zou leuk zijn als je van te voren ff meld dat er zoiets is, dan is de kans om mede GoTters te treffen ook wat groter :)
Wat ben jij een gruwelijke Eikel. Ja met ene hoofdletter ja. Ik denk eens leuk een melding te doen van mijn ervaring, en dan wordt dat op deze manier afgekraakt? Zielig persoontje zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm toch leuk dat adobe nu pas met features komt die al sinds versie 4 in dreamweaver zitten, (in en uit checken ven een file op te server, fireworks bestanden gelijk in je dreamweaver zetten). De rest lijkt me wle cool om te zien.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oh,when?
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

oh,when?

...

Op donderdag 01 november 2001 18:24 schreef ivy het volgende:

[..]

Wat ben jij een gruwelijke Eikel. Ja met ene hoofdletter ja. Ik denk eens leuk een melding te doen van mijn ervaring, en dan wordt dat op deze manier afgekraakt? Zielig persoontje zeg.
rustig, rustig..ff diep ademhalen en tot 10 tellen:

10

9

8

7

6,5,4,3,2,1

en ff handjes en vriendjes ok? Nergens voor nodig om je druk over te maken, is btw nog slecht voor je bloeddruk ook.

:)

"You're only as good, as what you did last week."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hm. Vooruit dan maar weer.

/me heeft af en toe een hekel aan de uitingen van bepaalde mensjes... :)

Life goes on.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-09 09:41
Op donderdag 01 november 2001 17:31 schreef DeFeCt het volgende:
Was dat op Inspiration Seminar? Heb ik niet goed opgelet zeker :).
Als het goed is heb je hier gewoon een uitnodiging voor in de bus gehad........ik wel tenminste...........baal nu wel dat ik niet gegaan ben......

Erg leuk verhaal Ivy.......en ehm........relax dude :)........DeFeCt bedoelt het helemaal niet zo kwaad.......het is toch gezellig/leuk/nuttig om dit soort dingen met elkaar te delen? *grouphug* ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-05 15:01

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

* XangadiX grouphugged mee...

maaru het was wel fijn als je dit ff van te voren had gepost, ik was er ook graag geweest; dessalniettemin fijn dat je ff post wat we kunnen verwachten :)

en DFCT: Waxle.net moet WEL een Update!!!

Stoer; Marduq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-10 13:43
IVY, we vinden het allemaal geweldig voor je dat je het zo leuk vond.

Maar jemig zeg, dat je dan zo moet reageren is echt schraal.
Naar mijn idee is deze draad al net niet te ontopic want het betreft hier niet een specifieke vraag.

En al die nutteloze replies, kom op zeg, heb je echt niets beters te doen?

Zoals jij een hekel hebt 'aan de uitingen van bepaalde mensjes... ' wordt ik een beetje ziek van deze ongeloofelijk melp-postings van jou. Wanneer stopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 01 november 2001 22:21 schreef McVirusS het volgende:

[..]

Erg leuk verhaal Ivy.......en ehm........relax dude :)........DeFeCt bedoelt het helemaal niet zo kwaad.......het is toch gezellig/leuk/nuttig om dit soort dingen met elkaar te delen? *grouphug* ;)
Willem169 begrijpt deze boodschap niet helemaal. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt

DeFeCt

je wéét toch

Hé ivy, ontspan man!
Op donderdag 01 november 2001 17:43 schreef Hangloozz het volgende:
* Hangloozz denkt dat DeFeCt staat tot seminars als Jan Des Bouvrie tot party's :+
Explain?
[..]
Was dat op Inspiration Seminar? Heb ik niet goed opgelet zeker :).
[..]
Te druk met sms'en....
Als het goed is heb je hier gewoon een uitnodiging voor in de bus gehad........ik wel tenminste...........baal nu wel dat ik niet gegaan ben......
Ja ik heb een uitnodiging ontvangen (zag hem alleen pas vandaag in mijn postvakje liggen),maar dat wil niet zeggen dat iedereen dat heeft :)
Daaaarom :)

**hug**

//edit

Haal nu die flyer uit mijn postvakje en zie dat ivy's verhaal er niet opstaat...

Mochten er naast Xan nog andere mensen zijn die Adobe producten willen gaan bekijken...

http://www.adobe.nl/events/seminars/main.html

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
**hug** terug ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hangloozz

Hangloozz

{ @$%&# }

Op vrijdag 02 november 2001 08:47 schreef DeFeCt het volgende:

Explain?
eerst ff een disclaimer gezien de spanning die hier ontstaan is:
Ik bedoelde het grappig ;(

DeFeCt: ik bedoelde daarmee te zeggen dat vaak als er iets over een seminar is dat je er wel geweest bent.

Dat heeft Jan Des Bouvrie met feestjes (om met Dröge te spreken: Daar issie weer...!)

Maar laat eigenlijk maar, het leuke is al ten onder gegaan in het dramatische verloop van deze draad.. :P

www.jurgroessen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
Op vrijdag 02 november 2001 08:23 schreef ivy het volgende:

[..]

Willem169 begrijpt deze boodschap niet helemaal. Jammer.
Als we zo gaan doen:
IVY probeert zichzelf te bewijzen als absoluut superieur aan alles wat hem enigszins tegenspreekt. Een andere verwachting had ik ook niet van een dergelijk low-level denker. Daarnaast is vreselijk puberaal gedrag niet erg; fouten toegeven komt wel, later, als je groot bent.

Dus neem dit nou ter harte.
Maar ik voorzie alvast een reactie als 'mensen met zulke reacties snappen het niet', dus als je denkt dat je mij daarmee hebt: nee.

Dus ga vooral je gang, gelukkig heb je al een uitstekende reputatie.

en
willem169 is met kleine letters *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt

DeFeCt

je wéét toch

Op vrijdag 02 november 2001 09:48 schreef Hangloozz het volgende:

[..]

eerst ff een disclaimer gezien de spanning die hier ontstaan is:
Ik bedoelde het grappig ;(
Grapjas :)

DeFeCt: ik bedoelde daarmee te zeggen dat vaak als er iets over een seminar is dat je er wel geweest bent.
Ik denk dat er een klein verschil zit in melding maken van en er ook werkelijk zijn geweest :) Afgelopen jaar alleen op een Adobe product presentatie en Macromedia Event geweest..

oja en ook nog een seminar over interactieve televisie :D

Dat heeft Jan Des Bouvrie met feestjes (om met Dröge te spreken: Daar issie weer...!)
Deze associatie vind ik dan weer wat minder ;( :)

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09 13:58

cutter

Wannabe i7 fanboy

Hmzz dat zou idd erg relaxed zijn als je een betere integratie hebt van html met de rauwe psd/ai images. Ik vind daarom dreamweaver ultradev ook wel relaxed, maar dan met betrekking tot de integratie van coden en webserver view. (de WYSIWYG database integratie van ultradev zuigt bigtime -- vandoor ook mijn toejuichingen voor de integratie tussen coldfusion studio en ultradev)

Vraag me alleen af of dreamweaver psd files gaat integreren, zullen toch meer met fireworks gaan werken. En de 'vriendschap' tussen adobe en macromedia is net iets beter dan die tussen ivy en defect. (ivy je wordt niet afgekraakt, hij geeft alleen commentaar op je verhaal dat het niet nieuw is en vraagt zelfs of je de volgende keer wil zeggen als er zoiets is voor de gezellige W&G afterparty)

After Efects is idd een erg cool programma, alleen voor webdev heb je er weinig aan.

Zeker met de huidige rekenkracht/geheugencapaciteit (ook de met lage geheugenprijzen) van computers kan er steeds meer geintegreerd gaan worden tussen programma's, en da's iets wat ik wel lekker vind werken.

't is nu nag wachten op de rekenkracht dat je realtime 3ds dingen kunt renderen........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt

DeFeCt

je wéét toch

Op vrijdag 02 november 2001 10:59 schreef cutter het volgende:
En de 'vriendschap' tussen adobe en macromedia is net iets beter dan die tussen ivy en defect.
* DeFeCt hugs ivy bigtime!
das meer dan genoeg 'vriendschap' :)
Op vrijdag 02 november 2001 10:59 schreef cutter het volgende:
't is nu nag wachten op de rekenkracht dat je realtime 3ds dingen kunt renderen........
Is het niet zo dat 3ds 4 de viewport renderer real time update als je iets aanpast in een andere viewport ?
Kweenie zeker maar dacht dat ooit eens gezien te hebben...

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 02 november 2001 09:58 schreef willem169 het volgende:

[..]

Als we zo gaan doen:
IVY probeert zichzelf te bewijzen als absoluut superieur aan alles wat hem enigszins tegenspreekt. Een andere verwachting had ik ook niet van een dergelijk low-level denker. Daarnaast is vreselijk puberaal gedrag niet erg; fouten toegeven komt wel, later, als je groot bent.

Dus neem dit nou ter harte.
Maar ik voorzie alvast een reactie als 'mensen met zulke reacties snappen het niet', dus als je denkt dat je mij daarmee hebt: nee.

Dus ga vooral je gang, gelukkig heb je al een uitstekende reputatie.

en
willem169 is met kleine letters *zucht*
/me vindt dat het tijd is om deze topic te vergeten :) **hug** ?

/me is namelijk errug blij met zijn nieuwe Logitech Cordless Mouseman Wheel (= errug fijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cutter

cutter

Wannabe i7 fanboy

Op vrijdag 02 november 2001 11:05 schreef DeFeCt het volgende:

[..]

* DeFeCt hugs ivy bigtime!
das meer dan genoeg 'vriendschap' :)
[..]

Is het niet zo dat 3ds 4 de viewport renderer real time update als je iets aanpast in een andere viewport ?
Kweenie zeker maar dacht dat ooit eens gezien te hebben...
* cutter en ivy hebben helaas niet als DeFeCt de beschikking over de teletijd machine van Prof. Barabas

Geloof niet dat de huidige generatie compu's binnen 0,1sec een 3ds secene met volumetric lights en schaduwen hebben gerenderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
Op vrijdag 02 november 2001 11:10 schreef ivy het volgende:

[..]

/me vindt dat het tijd is om deze topic te vergeten :) **hug** ?

/me is namelijk errug blij met zijn nieuwe Logitech Cordless Mouseman Wheel (= errug fijn)
OK.
bij deze.

/offtopic
deze is ook heel erg rielekst:
(zeker om af te wisselen met m'n Wacom :9)

Afbeeldingslocatie: http://test.yoursite.nl/willem/got/logitech.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt

DeFeCt

je wéét toch

Op vrijdag 02 november 2001 11:10 schreef cutter het volgende:

[..]

* cutter en ivy hebben helaas niet als DeFeCt de beschikking over de teletijd machine van Prof. Barabas
Of je daar nou zo blij mee moet zijn.... kreng is steeds stuk :)

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cutter

cutter

Wannabe i7 fanboy

Op vrijdag 02 november 2001 11:28 schreef DeFeCt het volgende:

[..]

Of je daar nou zo blij mee moet zijn.... kreng is steeds stuk :)
Gelukkig heb je dan nog de glazen bol van je vriendin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hangloozz

Hangloozz

{ @$%&# }

Op vrijdag 02 november 2001 10:04 schreef DeFeCt het volgende:

Deze associatie vind ik dan weer wat minder ;( :)
* Hangloozz excuseert zich voor het associeren van DeFeCt met JDB..
Grappig zijn moet beter afgewogen worden :P

www.jurgroessen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt

DeFeCt

je wéét toch

Op vrijdag 02 november 2001 11:34 schreef Hangloozz het volgende:

[..]

* Hangloozz excuseert zich voor het associeren van DeFeCt met JDB..
Grappig zijn moet beter afgewogen worden :P
Het is dat het vrijdag is en we er allebei weer een week werken op hebben zitten.... anders ben ik niet zo soepel!

rotjong >:)

Flickr

Pagina: 1