[ASP] info uit meerdere sites samenvoegen

Pagina: 1
Acties:

• IceOnFire
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
ik zoek een methode om met behulp van ASP en evt. andere "benodigdheden" informatie uit andere pagina's toe te voegen in de mijne. (een beetje a la de turbotracker, bijvoorbeeld de tvprogramma's van verschillende zenders in mn eigen opmaak samenvoegen in één pagina als een tv-gids)

onder PHP lukt me dat zonder veel moeite onder Linux, maar nu wil ik graag zoiets draaiend hebben onder een Windows webserver. het liefst in combi met ASP, gedeeltelijk CGI oid mag ook.

iemand suggesties?

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 12:17

Basszje

Reisvaap!]

Het makkelijkste zou natuurlijk zijn om gewoon op de win server php te installen .

In asp misschien met iets al xml ofzo :?

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

• IceOnFire
  • Niet online
PHP installeren onder w2k is opzich niet zo'n ramp, maar (voor zover ik weet) ben ik toch mn linux-tooltjes als awk, wget etc kwijt en krijg ik het dus niet meer voor elkaar... :'(

Verwijderd

Zoekt en gij zult vinden:

1. [topic=112514/1/25]
2. [topic=146624/1/25]
3. [topic=34029/1/25]
4. [topic=138656/1/25]

Hiermee moet je een stuk verder komen.

• IceOnFire
  • Niet online
super!
dat zocht ik zo ongeveer ja...
search hier wel gebruikt, maar dudidelijk niet goed :)
thx!

• Yoda
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-11-2025

Yoda

Can you feel it?

ben een tijdje geleden ook met zoiets bezig geweest, heb het alleen nog niet helemaal afgerond, maar dit was het topic waar toen het 1 en ander in besproken is, misschien heb je er nog wat aan,...

[topic=281232/1/25]

• IceOnFire
  • Niet online
alweer bedankt! :)
ben wel duidelijk niet zo origineel dan ik dacht :'( :)

k heb zowaar iets redelijk werkends in elkaar gezet, de echte liefhebbers kunnen t vinden op http://quilt.xs4all.nl/tvgids

(op basis van de gegevens van de site van omroep.nl btw)

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Op donderdag 01 november 2001 17:21 schreef BaSSzje het volgende:
Het makkelijkste zou natuurlijk zijn om gewoon op de win server php te installen .

In asp misschien met iets al xml ofzo :?
Waarom PHP? In ASP kan je prima gebruiken maken van xmlhttp object is 3 regels programmeerwerk.
Pagina: 1