dir.

Pagina: 1
Acties:

• beOnt
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:34
Hoe kan ik de directories van een site zien? dus alle mappen dat op mijn server beschikbaar is?

Verwijderd

Dat kan niet als de eigenaar van die server dat niet wil.
Security Issues ;)

• beOnt
Op donderdag 01 november 2001 16:56 schreef Cheatah het volgende:
Dat kan niet als de eigenaar van die server dat niet wil.
Security Issues ;)
Als ik nu in mijn eigen website, de dir wil bekijken kan da toch? (bijv: http://beont.8m.com )?

Verwijderd

Op donderdag 01 november 2001 17:01 schreef beont het volgende:

[..]

Als ik nu in mijn eigen website, de dir wil bekijken kan da toch? (bijv: http://beont.8m.com )?
Als je je index.html weghaalt misschien

De server kan geconfigureerd zijn om een standaard errorpagina weer te geven als er geen complete url wordt gegeven.

Hangt dus van de webserver config af :)

Er moet iig geen index.html of index.php in de directory staan waarvan je de subdir's en files wilt zien.

Verwijderd

een profesioneel abonnement voor hosting aankopen op speciale NT server, dan kun je doen wat je wil.
Maar op niveau van gewone gebruiker zijn de servers hier in Belgie op Linux en wat je vraagt onmogelijk, we hebben NT servers, maar om daarop te hosten, veel $$...

Ik weet natuurlijk de situatie niet in Nederland. En of je hiermee dus iets kunt doen!?

• beOnt
Op donderdag 01 november 2001 17:11 schreef minx het volgende:
een profesioneel abonnement voor hosting aankopen op speciale NT server, dan kun je doen wat je wil.
Maar op niveau van gewone gebruiker zijn de servers hier in Belgie op Linux en wat je vraagt onmogelijk, we hebben NT servers, maar om daarop te hosten, veel $$...

Ik weet natuurlijk de situatie niet in Nederland. En of je hiermee dus iets kunt doen!?
Ik woon ni in nederland, ma in belgië dus :)

Verwijderd

Sorry dan ,tja ik check niet iedereen zijn profiel he ;), anyway ik werk bij Skynet en daar gelden deze regels, voor residentielen is die NT hosting overdreven duur, maar ja als je groot bedrijfje hebt...

Trouwens dan is er nog de vraag, bij wie zit je hosting? :7
Pagina: 1