[WC] Black ice 1 of DangerDen Cooling cube??

Pagina: 1
Acties:

• -=MOL=-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11-2019

-=MOL=-

R.I.P. TEC 172W 23-10-2002 :(

Topicstarter
Wie weet welke radiateur van deze 2 er beter is? Of hebben ze allebei ongeveer dezelfde eigenschappen kwa koeling?

Bij www.oc-shop.nl kun je ze zien.

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

• Peertje NL
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-05 23:17
Op donderdag 01 november 2001 16:32 schreef TD-DMZ het volgende:
Wie weet welke radiateur van deze 2 er beter is? Of hebben ze allebei ongeveer dezelfde eigenschappen kwa koeling?

Bij www.oc-shop.nl kun je ze zien.
Waarom geen kachel radiator van 25 peik :?

Reality beats fiction by far!

• Leipo
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
volgens een review op de frontpage een paar maanden geleden koelden ze allebei ongeveer even goed dus ik zou voor de goedkoopste gaan als je per se geen sloop radiator wilt...

• -=MOL=-

-=MOL=-

Topicstarter
Ik wil geen sloop radiateur ivm met het eventueel gaan lekken, het lelijk uitzien van die dingen. Dat het me 100 piek extra kost maakt niet uit.

Maar dan ga ik voor de black ice, die vind ik mooier en hij is veel kleiner.

Verder wil ik alleen het "beste" hebben om het zomaar te zeggen.

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

• Peertje NL
  • Laatst online: 13-05 23:17
een kachel rad heeft even veel kans om te gaan lekken als een black ice ofzo, maar als je het beste wil, kan je dan niet beter een radiateur, die voor de motor is gebruiken :?

Reality beats fiction by far!

• -=MOL=-

-=MOL=-

Topicstarter
Op donderdag 01 november 2001 16:49 schreef E-MANs het volgende:
een kachel rad heeft even veel kans om te gaan lekken als een black ice ofzo, maar als je het beste wil, kan je dan niet beter een radiateur, die voor de motor is gebruiken :?
Volgens mij heeft iets wat nieuw is over het algemeen minder kans stuk te gaan dan iets wat al 10 jaar door Nederland (en omgeving) rond tuft.

Een radiateur voor een motor is volgens mij bijna altijd van alu, en dus niet van koper. En dat schiet voor mij dus niet op ivm corosie (hoe de hell schrijf je dat eigenlijk???).

• snars
  • Niet online
Als geld geen probleem is, zou ik een nieuwe kachelradiator bestellen bij een autodealer. Die dingen zijn kwalitatief gewoon supergoed :) Ik denk niet dat lekken zo'n risico is: die dingen zijn gemaakt om jarenlang in het gesloten koelsysteem van een auto te functioneren....als zoiets niet betrouwbaar is vraag ik me sterk af of een radiator die 'speciaal' voor computers is gemaakt dat wel is.
Bovendien kan je em toch vantevoren (op druk) testen?

I reject your reality, and substitute my own.

• Leipo
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
ja als geld geen rol speeld zou ik ook voor een nieuwe kachelradiator van een auto gaan: bij tests komen dit soort radiators altijd evengoed of zelfs beter uit de test

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:30

Whuzz

Dodgeball!

Weer al zo'n gek die bang is voor de sloop :P

Haal toch gewoon een oude. Je kunt zo zien of ie lek is door hem ff vol water te gooien. Is ie lek, neem je een andere, is ie niet lek, dan gáát ie ook niet lek. (Tenzij je hem misbruikt ofzo)
Ennuh, lelijk? Als ie maar goed koelt toch? Zit toch binnen in je kast :)

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Pagina: 1