Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
(Sorry als ik hier een té grote open deur intrap
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
1
2
3
4
| SWITCH
LAN <----node 1 node 2 node 3 node 4 node 5
incl keyb |
Dus 1 switch en node 1 als gateway naar internlan
Dus die heeft 2 kaartjes, de rest gewoon 1
Heb je eigenlijk al een rekentaak in gedachten voor je clustertje ?
Verwijderd
Verwijderd
[topic=306429/1]Op donderdag 01 november 2001 16:41 schreef JumpStart het volgende:
Heb je eigenlijk al een rekentaak in gedachten voor je clustertje ?
NFS gebruikt voor /usr en /home... en rsh om remote dingen op de nodes te kunnen uitvoeren.
Het was oorspronkelijk bedoeld als een projectje van mij en een vriend voor onze studie, maar na de allerlaatste deadline te hebben misgelopen hebben we het uiteindelijk gestopt.
We hadden de boel wel draaiende, en konden ook een distributed berekening maken. Hierbij maakten we gebruik van de MPICH library, die een implementatie van MPI is. (Message Passing Interface)
Wel cool overigens om zo die oude bakkies samen te zien ratelen en rekenen
Veel plezier er mee, en succes!
Please do not contact me telepathically.
met papier mache kun je alles maken!!