Toon posts:

Unreal Tournament problems!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn instellingen voor mijn muis kloppen denk ik niet helemaal... Ik heb een logitech optical muis (die rooie), en als ik mijn muissnelheid in windows op SNEL zet, en ik zet m in unreal op stand 5, dan gaat alles superlangzaam. Ik moet mn muissnelheid op 12/18 zetten in unreal om snel te kunnen bewegen. Vreemd, want mensen om me heen hebben hier geen last van.Nieuwe drivers voor mn muis hielpen niet, want ik heb de XP drivers en de logitech drivers geiinstalleerd. Wat kan het zijn???? Alvast bedankt voor iedere tip die je kan geven....
Je zou zeggen, zet m dan op 12 ipv 5 en het probleem is opgelost. Als ik dat doe kan ik wel snel om me heen kijken, maar als ik mn muis 1milimeter opschuif spring ik in beeld een roteind verder...... PLEASE HELP

Verwijderd

Topicstarter
Niemand met een TIP geen UT gamers???????????????

Verwijderd

tja, Microsoft he... :P
tja, Windows he... :P
tja, XP he... :P

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10 10:22
zet je hem toch lekker op 18? so what..?

• Mister_X
Op donderdag 01 november 2001 15:51 schreef sbronsge het volgende:
Niemand met een TIP geen UT gamers???????????????
neehoor die zitten hier niet... :z

Verwijderd

Topicstarter
Nee, want als ik m ddus zo hoog zet, is mn precisie helemaal weg. Het vizier springt dan stukjes verder, ipv smooth... Het is een hogeprecisie muis dus waarom kan ie dat niet terwijl anderen met een simpel muisje m altijd op 5 zetten....

Verwijderd

Topicstarter
hmm kennelijk denken jullie zoiets van val lekker dood, nou als we het spelletje zo gaan spelen ken ik er nog wel een paar. o nou gaan we wat meemaken

• Mister_X
Op donderdag 01 november 2001 15:57 schreef sbronsge het volgende:
hmm kennelijk denken jullie zoiets van val lekker dood, nou als we het spelletje zo gaan spelen ken ik er nog wel een paar. o nou gaan we wat meemaken
leef je nog?

shit doen we toch iets verkeert

of
wij zijn hier om jouw te dienen ow geweldenaar...

|:(

owja, je wou antwoord, nou

format c: en installeer win98, ben je van al je gezeik af, of wacht tot XP legaal te koop is!! heb je MS support! (en een nieuwe build? weet niet zeker)

Verwijderd

Topicstarter
Een vriend van me heeft t probleem niet en draait ook XP. Bedankt voor je reply. Ik sta bekend als ongeduldig maar daar is gelukkig nooit wat van te merken :)

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-09 08:51
format c: en installeer win98, ben je van al je gezeik af, of wacht tot XP legaal te koop is!! heb je MS support! (en een nieuwe build? weet niet zeker)
Tomdiedom
>:)

[ot]
Heb je soms die Logitech drivers geinstalld?
Ja --> verwijderen (ook dll's)
Nee --> mmh... :)

• -=MOL=-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11-2019

-=MOL=-

R.I.P. TEC 172W 23-10-2002 :(

Op donderdag 01 november 2001 15:51 schreef Mister_X het volgende:

[..]

neehoor die zitten hier niet... :z
Ze zijn er wel hoor *D

/ontopic

Probeer het eens zonder de software van je muis te installeren. Gewoon de standaard windows ps/2 driver. Je muis niet op de USB, maar met verloopstukkie op de ps/2. Geen logitech software, heb je toch niks aan. Suc6.

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dat al gedaan maar dat maakt geen verschil. Het is vreemd dat als ik de muis om snel zet in windows dat dan unreal (op een lagere resolutie) echter heel langzaam loopt wat de muis betreft. Mensen in mn klas draiien 3 keer rond op stand 5, ik verplaats mn visier 1mm. En als ik dus naar stand 15 of 30 of iig heel hoog ga, dan springt ie stukjes verder

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 15:56
bedoel je dat hoe sneller je je muis beweegt hoe sneller ie reageert op je scherm ?? soort muis acceleratie ?

Verwijderd

Topicstarter
Nope het gaat erom dat ik niet snel kan bewegen zonder te schokken, stukken over te springen. Ik kan nu nooit richten.

• CyberTijn
ga kijken bij de preferences, en dan input

zet mouse smoothing aan.

Verwijderd

Topicstarter
helpt niet, want dan zou je nog niet kunnen verklaren waarom ik zo langzaam beweeg op stand 5. Daarnaast sla ik nog steeds stukken over. Mn muis springt zegmaar over n scherm, ook met mousesmoothing

• CyberTijn
hmm dan weet ik het ook niet
kloot effe met de auto aim en direct input, zet het aan / uit, start UT en probeer het opnieuw een paar keer.....

bij mij helpt dat wel vaak, want in XP heb ik soms last van een soort mouse acceleration ofzo...
vooral nadat ik nieuwe detonator drivers heb geinstalleerd..

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-11 19:28
drivers van je muis, lmfd
logitech heeft altijd probs met mousespeed in games, komt omdat mouseacceleration aanstaat in die driverconfig. Beetje kloten in windows met je muis en met je drivers en dan valt et wel op te lossen.

• CyberTijn
U hoort het van Rav :)

• SilverZeven
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-06 13:13
Misschien moet je bij de muisinstellingen de "muis versneller" op snel zetten...

Verwijderd

Op donderdag 01 november 2001 17:24 schreef SilverZeven het volgende:
Misschien moet je bij de muisinstellingen de "muis versneller" op snel zetten...
Die muis versneller moet je juist uit zetten, das heel irri van XP dat dat ingebouwd is.

• LoekieLeeuw
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

LoekieLeeuw

Finishing move: Batista Bomb

(overleden)
Ik moet mijn muissnelheid in UT op 30 zetten, wil het nog een beetje speelbaar zijn :(
Op donderdag 01 november 2001 17:16 schreef RaVeNgEr het volgende:
drivers van je muis, lmfd
logitech heeft altijd probs met mousespeed in games, komt omdat mouseacceleration aanstaat in die driverconfig. Beetje kloten in windows met je muis en met je drivers en dan valt et wel op te lossen.
ik zal dat eens gaan proberen, lets hope it works :)

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 00:21

johnwoo

3S-GTE

Op donderdag 01 november 2001 19:23 schreef LoekieLeeuw het volgende:
Ik moet mijn muissnelheid in UT op 30 zetten, wil het nog een beetje speelbaar zijn :(
[..]
:o , ik heb em op 2.5 staan :o

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

• LoekieLeeuw
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

LoekieLeeuw

Finishing move: Batista Bomb

(overleden)
Hmm ik kan die muisversneller instellingen nergens vinden :?

Of bedoelen jullie gewoon die pointer speed ?
Die kan ik niet aanpassen want dan is de muis niet meer vooruit te branden in windows...

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

Pagina: 1