In [topic=166239/1/25] topic staat iets over trage daemons op FreeBSD. Ik heb daar ook regelmatig (misschien een iets te groot woord) last van en het is zeer irritant. Ik heb eens zitten spitten in mijn systeem, en het blijkt dat het probleem zit (denk ik) in het feit dat ps xax aangeeft dat The process has asked for FIFO page replacement (MADV_SEQUENTIAL, from madvise(2), for example, a large image processing program using virtual memory to sequentially address voluminous data).
De vraag is nu: wat doe ik daaraan. Het lijkt erop dat bepaalde processen niet genoeg kunnen swappen en daardoor erg traag worden. Op een gegeven moment wordt het geheugen & de swap geleegd, en dan is er niets meer aan de hand.
Klopt dit? Wat kan ik er aan doen?
Topic titel vergeten, sorry!!! Had moeten zijn [FreeBSD]Trage daemon haalt bloed onder nagels vandaan
De vraag is nu: wat doe ik daaraan. Het lijkt erop dat bepaalde processen niet genoeg kunnen swappen en daardoor erg traag worden. Op een gegeven moment wordt het geheugen & de swap geleegd, en dan is er niets meer aan de hand.
Klopt dit? Wat kan ik er aan doen?
Topic titel vergeten, sorry!!! Had moeten zijn [FreeBSD]Trage daemon haalt bloed onder nagels vandaan