Grazen per emeel

Pagina: 1
Acties:

• Reut
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-05 11:46

Reut

Tjoepie, nu met schroefdoppie

Topicstarter
Hoi,

Ik heb zonet de client geinstalleerd. Echter, ik zit achter een proxy en krijg de zooi niet aan de praat. Nu wil ik vanaf mijn werk de koetjes maar per email afhandelen.. Alleen weet ik niet waar ik dit moet instellen en hoe dit werkt.. Ik kan het nergens vinden en daar komt ook nog eens bij dat ik een ŽverseŽ koe ben (newbie 8-) )

Wie het weet mag het zeggen.

tnx

[typo]

Boom......Boom......Boom......Boom......Boom......booooooooooom

• _Gekkie_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-03 18:27

_Gekkie_

And the cow said: Helloooooow?

Ik neem aan dat dit een RC5/OGR project is (zeg maar van de Distributed.Net organisatie?)

Ifso, moet je ff zoeken naar "sneakernet" :)
Dat is de term voor flushen via email/floppy (ja dat kan ook)

Suc6, laat maar horen als je het nog niet kan vinden

Gekkie is a proud member of TheBenny!

• De_Truffel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:29
gewoon email sturen met aanvraag voor aantal packets, dan attachment wat je binnenkrijgt moven naar je d.net directory, en je hebt een nieuwe inbuffer! Klaar. Zo doe je dat ok gewoon met je out-buffer

• Reut
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-05 11:46

Reut

Tjoepie, nu met schroefdoppie

Topicstarter
Kewl. >:)
Dat werkt dus. Als ik dan ga flushen, neemt ie dan mijn email adres mee dat ik in de ini file heb gezet?
Thuis laat ik mijn computer straks ook grazen en ik wil alles op 1 email adres hebben.
Oja, wanneer kan ik mezelf dan registreren bij DPC?

Boom......Boom......Boom......Boom......Boom......booooooooooom

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-05 00:26
Als je nieuwe blokjes wilt hebben...dan stuur je een email naar fetch@distributed.net Geen onderwerp invullen en als tekst vul je zoeits in als:
numblocks=2500
blocksize=33

De numblocks stellen het aantal blokjes voor (2500 dus) en de blocksize de grootte van de pakketes voor (33 staat voor de grootte). Je krijgt dan een mailtje terug met als attechment de buff-in

Als je wilt flushen...dan stuur je een leeg mailtje aan flush@distributed.net Geen onderwerp invullen en ook geen tekst invullen, alleen als attachment de buff-out invoegen.

Ook hierna krijg je een mailtje ter bevestiging met het resultaat hoeveel blokjes je hebt gedaan. De pakketjes worden verzegeld met het emailadress dat je in de koe (client) invult. Het maakt dus niet uit vanaf welk emailadress je fetch en flush mailtjes stuurt.

Je kan de DPC pas joinen nadat je de 1e keer hebt geflushed. Dan moet je wachten tot de statsrun die om 24:00 uur wordt ingezet. Als die klaar is dan kan je de Dutch Power Cows joinen door hier te klikken.

Zo eej..een hele lap tekst :)
Hopelijk is het wat duidelijker zo...veel graasplezier }:O

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:53

NightBird

DPC-Crew Coding
Pff .. k denk heel de tijd dat er 'Grazen per kameel' staat ;)

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-05 00:26
nou je het zegt...die schijnen cactus te eten, lijkt me een flinke sterke grazer. Zou een kameel dan ook 2x zoveel grazen als een drommedaris :? :+

• Crack
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-04 09:17

Crack

...ehh.......Mooh?!?

Voor OGR stuur je ook een mailtje naar fetch@distributed.net waarin staat:

numblocks=XX
contest=ogr

(waarbij XX staat voor het aantal packets dat je wilt hebben)

Wereldrecord voor ChicaneLinacB90 Badges

Pagina: 1