Is "Merk" niet een beetje ondergeschikt aan chipset?
De meeste GeForce-series kaarten zijn allemaal gebaseerd op het Nvidia reference model en wijken (IMHO) niet bijzonder veel af. Natuurlijk heb je van die el-cheapo merken die gewoon goedkoper geheugen gebruiken maar afgezien van zulke merken zijn de kaarten van Leadtek, ASUS, Elsa, Creative etc volgens mij niet zo HEEL erg verschillend.
Ik heb de laatste GF3 round ups niet gevolgd maar toen ik voor mijn GeForce2 GTS ging shoppen (medio vorig jaar) had ik zelf veel GF2 reviews/round ups gelezen.. en over het algemeen was er niet bijzonder verschil tussen de merken zoals ASUS, Creative en LeadTek. De LeakTek was wel *IETS* sneller maar echt enkel een fractie.
Nogmaals ik heb geen flauw idee of dat nog zo is voor de huidige GF3 kaarten enzo maar ik denk zelf dat het *MERK* niet zo vreselijk veel uitmaakt... zeker aangezien we toch allemaal de Detonator reference drivers gebruiken

Misschien dat een merk als PixelView wat minder scoort omdat er goedkoper geheugen wordt gebruikt?
Ik kan me wel voorstellen dat er verschil kan zijn tussen "Overklokbaarheid" van GeForce kaarten als er minder goede of juist hele goede memory chips en/of heatsinks worden gebruikt.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)