• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Ik ben in het bezit van een Palm, en de palmgebruikers kennen allemaal wel "OmniRemote" om de Palm als afstandbediening te kunnen gebruiken. Ik belde een maat van me op om te vragen of hij eventjes de a t/m z in zijn palm kon laden van zijn MD-afstandbediening zodat ik makkelijk teksten in kon voeren met mijn palm ipv. met de + & - van mijn MD-afstandbediening.

Al snel haakte hij op mijn verhaal in en raadde mij aan om eens een trial van "MD titler" te downloaden. Aangezien er op GoT (volgens de search) nog niets over bekend is wil ik jullie dit graag vertellen.

Je download het programma, installeer het op je PC & Palm. Op je PC open je het programma, en geef aan hoeveel nummers de betreffende MD bevat. Je vult dan alles netjes in (met toetsenbord). Je schrijft een bestandje weg met HotSync naar je Palm, legt je palm voor je MD-speler, en klikt op "title". De palm verzend de door jouw ingegeven teksten naar de MD-recorder.

Dit alles gaat allemaal veel sneller dan handmatig invoeren.

Dus mensen die in het bezit zijn van een (Sony) MD & een Palm moeten dit proggel absoluut eens testen.

Dit is de site van de maker, en hier kan je een trial downloaden.

Voor maar $10 heb je de volledige versie, en die kan je laten connecten met CDDB(2) & je kan meerdere MD's tegelijk naar je palm versturen.

20*350ZO45°

• AntonT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:46

AntonT

One Ton!

Move -> [forum=33]

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:20

rammes

koekebakker 1e klas

GAAF maar ik heb nu een homedeck gekocht waarop ik een ps2 keyboard aan de voorkant kan aansluiten :) gaat nog sneller

maar wel een leuk gadget!

Ik zou het doen!

• De_Truffel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:41
dank je voor de tip, ga ik zekers even proberen!

• JoeKurr
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-11-2025

JoeKurr

Past niet in een MiG-21

Nu nog zoiets voor Windows CE...

Dutch Flanker Display Team
You can't be lost if you don't care where you are

Verwijderd

sorry dat dit een beetje een oude tropic is!!

maar ik heb er nog een vraag over??(lijkt me no prob!!)

gaat dit eigenlijk ook voor normale pc's??
ik snap niet hoe je dat van een palm naar een md over kan zetten!!!!

Verwijderd

weet iemand hier nog meer info over??

website ofzo?? of ervaring ?? :?

• onne
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:15
Op donderdag 01 november 2001 16:00 schreef rammes het volgende:
GAAF maar ik heb nu een homedeck gekocht waarop ik een ps2 keyboard aan de voorkant kan aansluiten :) gaat nog sneller

maar wel een leuk gadget!
cool,
welke md rec is da??:p
Pagina: 1