Ok, ik ben nieuw in al de MP3 hype, maar welke software moet ik nu nemen ? WInAmp, Sonic .. ? Ik zou er graag een hebben die gans mijn scherm bedekt dus dat het precies geen PC meer is
Verwijderd
Winamp 2.77 das de laatste final...
'k Heb een vet gaaf Ramms+ein skinnetje, en zelf een
webpagina gemaakt voor de minibrowser mét flash.
'k Heb een vet gaaf Ramms+ein skinnetje, en zelf een
webpagina gemaakt voor de minibrowser mét flash.
1. titel met HOOFDLETTERSOp donderdag 01 november 2001 14:50 schreef twopack het volgende:
Winamp op full-screen
En waarom FAQ??
2. Geen enters
3. Beetje vaag geschreven, maar dat boeit verder niet (WInAmp)
jaja, ik weet het, 'k ben een zeikert..... 'k heb een beetje een kutdag, vandaar
Verwijderd
ff serieus... "ik ben nieuw in al de MP3 hype" .. MP3 is allang geen hype meer... it's here to stay..
Plus dat waarom moet je dit in een forum posten.. 't is niet alsof Winamp 400$ kost ... je kan het misschien wel gewoon proberen en als je het niks vind
dan gooi je het lekker weer weg
Plus dat waarom moet je dit in een forum posten.. 't is niet alsof Winamp 400$ kost ... je kan het misschien wel gewoon proberen en als je het niks vind
Ja maSorry voor de caps, was door MP3 te typen dat ik per ongeluk caps lock ofzo moet aangeraakt hebben, no clue.
En van winamp downloaden etc... alles wat ik download moet ik via 1,44 " diskettes op PC zetten EN dat duurt wel tijdje als ik zo alle MP3 progies test
En van winamp downloaden etc... alles wat ik download moet ik via 1,44 " diskettes op PC zetten EN dat duurt wel tijdje als ik zo alle MP3 progies test
kom je net uit het ei? 
gewoon winamp is idd het beste
gewoon winamp is idd het beste
It seemed like a good idea at the time
Ok ok, d8 het ook al wel hoor, maar had bi jiemand Sonic zien staan, en dan nog een ander progje, en die zagen er beiden ook wel gaaf uit
Waarom doet iedereen zo arelaxed.
Die jongen vraagt gewoon welke mp3-speler hij het beste nemen kan, die ook full screen kan.
Mogen jullie me vertellen hoe winamp fullscreen kan
Die jongen vraagt gewoon welke mp3-speler hij het beste nemen kan, die ook full screen kan.
Mogen jullie me vertellen hoe winamp fullscreen kan
winamp 3 nemen en dan vergroten..
of een visualisatie..
of een visualisatie..
Pagina: 1