Toon posts:

Morgen Lan Party te Maastricht

Pagina: 1
Acties:
  • 179 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Zo, nog een laatste aankondiging!, het bier staat koud, de fris is ingeslagen het muziek staat aan, :)

Morgen om 3 uur gaan de deuren open, zoals eerder aangekondigt je mag er officieel niet slapen, maar we houden onze handen voor onze ogen, mits er controle komt ... hmm ga er dan vanuit dat er een mega voetbal toeter te horen is! :) .....

Nee, maar dat zit wel snor, op
http://www.xp-group.com/xplan vind je meer informatie!,

Het adres vind je er ook, via routeplanner.nl kun je de juiste route vinden, de locatie is makkelijk te bereiken ook via het openbaar vervoer, mochten jullie vragen hebben, dan kunnen jullie de organisatie breiken via mail!, vervolgens krijgen jullie een tel, en mobiel nummer, sowieso is 1 van de organisatoren in het loss theater hij is dus ook bereikbaar, .. we hopen dat er veel mensen komen, we hebben dure apparatuur en flinke server, met leuke films de beamer is in orde :) dus ga er maar van uit! dat we vette movies draaien!, .. savonds is er een feest, de dag er na op zaterdag, ach kijk even op de site daar vind je alles

betalen aan de kassa
neem zoveel mogelijk vrienden mee die in het lan segment zitten :), .. niet alleen games!!

Ik ga nou alles inrichten en klaar maken, .. tot dan allemaal!!!

Experience

http://link.nu/xplan

• MaZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-02 11:03
Stel dat ik kom er is dus "controle" moet ik dan in de auto slapen, of hoe bedoel je ?

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 01 november 2001 14:18 schreef -= MaZe =- het volgende:
Stel dat ik kom er is dus "controle" moet ik dan in de auto slapen, of hoe bedoel je ?
Ivm brandveiligheid, maar er is absoluut controle van onze kant!, .. wij kijken of alles goed gaat, security, we hebben bepaalde regels, .. jullie kunnen de pc's zaterdag nacht op zondag laten staan als jullie naar het feest gaan, er is dubbele controle van de ruimte!,

Maar jullie kunnen inprincipe gewoon slapen!, .. alleen als politie cq brandweer komt, dan moeten jullie perdirect opstaan!, :)

Verwijderd

Topicstarter
klinkt allemaal overdreven, maar het word zeker wel relaxed hoor :)

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:58
Kan niet komen :(
Volgende week tentamens.
Maar ik vind het een zeer goed idee, en hoop dat er genoeg mensen komen zodat het een keer herhaald wordt. Maar dan graag niet in tentamenweek :P

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 01 november 2001 15:57 schreef Albinoraptor het volgende:
Kan niet komen :(
Volgende week tentamens.
Maar ik vind het een zeer goed idee, en hoop dat er genoeg mensen komen zodat het een keer herhaald wordt. Maar dan graag niet in tentamenweek :P
We gaan onze krachten idd bundelen, ik kan nog niet zeggen hoe en wat, maar het www.mecc.nl is een heel goede optie!

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Zet in die lijst Zoepnek ook maar erbij... die leent een computer van mij en komt ook mee. 8-)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:58
Op donderdag 01 november 2001 16:41 schreef Experience het volgende:

[..]

We gaan onze krachten idd bundelen, ik kan nog niet zeggen hoe en wat, maar het www.mecc.nl is een heel goede optie!
In het mecc :?

Veel mensen dan nodig :P

Verwijderd

Ik woon in scharn (maastricht) maar ik heb alleeen nog één pc met windows (2000) dus welke games gaan jullie spelen want niet alles werkt (tb 1,33ghz met 512mb ram en gf2mx)

Verwijderd

JAAA , in het mecc , dan komik zeker , nu zaterdag kan ik nie :( , ik moet zaterdag nml naar het titanic in ut theator oan ut vriethoff , nee nee , niet omdat ik dat wil , maar voor dat klote vak CKV .......

• Marv
Op donderdag 01 november 2001 17:31 schreef DJ_PP het volgende:
Ik woon in scharn (maastricht) maar ik heb alleeen nog één pc met windows (2000) dus welke games gaan jullie spelen want niet alles werkt (tb 1,33ghz met 512mb ram en gf2mx)
Wat d8 je van: Quake 3 Arena, Quake 2, Unreal Tournament, Counter-Strike... en nog wat andere spellekes... op de meeste lans zijn dit de meest gespeelde dus ik denk hier ook :)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

Op donderdag 01 november 2001 17:33 schreef Marv het volgende:

[..]

Wat d8 je van: Quake 3 Arena, Quake 2, Unreal Tournament, Counter-Strike... en nog wat andere spellekes... op de meeste lans zijn dit de meest gespeelde dus ik denk hier ook :)
zijn allemaal ports voor, alleen noem ze eens ALLEMAAL

• Marv
Op donderdag 01 november 2001 17:47 schreef DJ_PP het volgende:

[..]

zijn allemaal ports voor, alleen noem ze eens ALLEMAAL
Ik snap niet wat het probleem is.. ik zit ook op win2k.... de meeste spellen draaien toch of zie ik dat verkeerd :)

Verwijderd

onder linux niet, en bv een ra2 game (ipx) van 2k naar 98 loopt verkeerd af

Verwijderd

Op donderdag 01 november 2001 17:26 schreef Marv het volgende:
Zet in die lijst Zoepnek ook maar erbij... die leent een computer van mij en komt ook mee. 8-)
Ik wil ook op de lijz. Ik wil ook op de lijz. Ik wil ook op de lijz. Ik wil ook op de lijz. Ik wil ook op de lijz. Ik wil ook op de lijz. Ik wil ook op de lijz. Ik wil ook op de lijz. Ik wil ook op de lijz. Ik wil ook op de lijz. Ik wil ook op de lijz. Ik wil ook op de lijz. Ik wil ook op de lijz. Ik wil ook op de lijz. Ik wil ook op de lijz. Ik wil ook op de lijz. Ik wil ook op de lijz. Ik wil ook op de lijz. Ik wil ook op de lijz. Ik wil ook op de lijz. Ik wil ook op de lijz. Ik wil ook op de lijz. Ik wil ook op de lijz. Ik wil ook op de lijz. Ik wil ook op de lijz. Ik wil ook op de lijz. Ik wil ook op de lijz. Ik wil ook op de lijz. Ik wil ook op de lijz. Ik wil ook op de lijz. Ik wil ook op de lijz. Ik wil ook op de lijz. Ik wil ook op de lijz. Ik wil ook op de lijz. Ik wil ook op de lijz. Ik wil ook op de lijz. Ik wil ook op de lijz. Ik wil ook op de lijz. Ik wil ook op de lijz. Ik wil ook op de lijz. Ik wil ook op de lijz. Ik wil ook op de lijz. Ik wil ook op de lijz.

Verwijderd

ik ben er by the way klaar voor:
klik

Verwijderd

:7

Verwijderd

offtopic:
effe niet proberen weer het hele topic te gaan offtoppikken

• Wuursj
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:57

Wuursj

want worst is al bezet

Op donderdag 01 november 2001 20:27 schreef Zoepnek het volgende:
ik ben er by the way klaar voor:
klik
jaja, tegen newbies spelen he ;)

edit: sorry, toch ff offtopic gegaan ;(

droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst

Verwijderd

Op donderdag 01 november 2001 20:31 schreef Weurst het volgende:

[..]

jaja, tegen newbies spelen he ;)

edit: sorry, toch ff offtopic gegaan ;(
nog even dan:
kom dan naar de lan gek... ik zag je niet bij sften1 likwitsilvert wel kan dat?

• Wuursj
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:57

Wuursj

want worst is al bezet

Op donderdag 01 november 2001 20:34 schreef Zoepnek het volgende:

[..]

nog even dan:
kom dan naar de lan gek... ik zag je niet bij sften1 likwitsilvert wel kan dat?
neu, we hebben allebei geen sfte1. geen "goede kennis van Delphi" volgens Jeromba (=Bisschop) dusse wij starten in januari met sfte1. Vandaag wel Delphi gedaan, misschien likwitsilver daar rond? (dat ik dat niet gehaald heb vorig jaar |:( )
en dat met die LAN, ik kan helaas niet, anmders was ik wel gekomen.

droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst

Verwijderd

Topicstarter
Alemaal komen!!!, zoepnek staat genoteerd!! :) maar nog niet geupload, ftp doet even niet zoals hij het moet doen! :)

Verwijderd

Topicstarter
Vanaf nu, ben ik 4dagen non stop wakker!! zonder pillen he! :)

Verwijderd

Topicstarter
We are up and running@!!

• Marv
Op vrijdag 02 november 2001 15:32 schreef Experience het volgende:
We are up and running@!!
Dat klopt ja :P

Kunnen nog wel wat mensen bij hiero 8-)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 02 november 2001 18:37 schreef Marv het volgende:

[..]

Dat klopt ja :P

Kunnen nog wel wat mensen bij hiero 8-)
Ja relaxed.. moeten idd nog wat mensen komen, en nog ef wat zaken regelen aan het netwerk! :(

• Marv
Op vrijdag 02 november 2001 19:07 schreef Experience het volgende:

[..]

Ja relaxed.. moeten idd nog wat mensen komen, en nog ef wat zaken regelen aan het netwerk! :(
Ben relaxed hoor 8-)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 02 november 2001 19:17 schreef Marv het volgende:

[..]

Ben relaxed hoor 8-)
nee jij niet, het is relaxed :) lol

Verwijderd

lukt ut een beetje daar?, zit paar honderd meter verder :P

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 02 november 2001 20:09 schreef DJ_PP het volgende:
lukt ut een beetje daar?, zit paar honderd meter verder :P
Ja, kom dan langs ook! :) .. was da nou ... :-

Verwijderd

zeg ff snel waar ut is van hoe laat tot hoe laat, k kijk dalijk wel ff bij link :)

Verwijderd

Topicstarter
van nu tot morgen middag cq avond! :) dus komen,,.. :) en neem mense mee, het word al gezellig dat zeker.. maarh oe meer hoe beter! inet is fucking snel! :) server nog beter downen met 7mb pers econde,

luss theater te maastricht!,

Verwijderd

keej, ken de weg niet naja, zit op e vuurdoorn hiero, kan wel iemand meeneme dan komen we morgen mischien keej? de pctjes die we meneme: 1,1 ghz athlon, 265 mbram, gf2mx en een athlon 0,8ghz met 196mbram met een voodoo 3 :) welke games hebben jullie?

Verwijderd

jappo komt niet sorry, dus k kom alleen neem dus ook alleen die 1,1 ghz mee :) hoeveel mense zijn er en wie uit maastricht?, iemand daar met msn/imici?

• Marv
Ja, n

ik zelf experience

msn: nick@xp-nick.com

je kan me ook effe mailtje sturen dan mail ik je mijn mobile nummer door ok!. komen, is cool :)

• Marv
Zomaar een gratis post op mijn naam.... :P

Verwijderd

wel online kome :D

Verwijderd

Topicstarter
ben der :) toch

Verwijderd

hmmzzz is er nog iemand wakker???

Verwijderd

Topicstarter
ALTIJD :)

• Marv
Lag hier achter mij wel iemand te :z vannacht.

Verwijderd

Wakker zijn is een kunst, slapen ook... Nog een potje UT iemand? :7

Verwijderd

ik kom zo denk ik, heb wel geen spellen bij me!

Verwijderd

2 laaaaaaate!!!!!!!!!!!!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 03 november 2001 12:31 schreef Exoset het volgende:
2 laaaaaaate!!!!!!!!!!!!
verslaafde LOL :)

Verwijderd

Fuck shiiit pis!! ;)

Verwijderd

Topicstarter
Next time better!, maar goed ik ben slapen na 3 dagen :