"Klantenservice" UPC onbereikbaar

Pagina: 1
Acties:

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Wat ik nou heb... bel ik naar die klantenservice om te vragen waar die restitutie blijft waar ik al 3 maanden over zeur, krijg ik de melding dat ze wegens grote drukte onbereikbaar zijn en dat de verbinding wordt verbroken

:r bedrijf :r :r :r

Verwijderd

gewoon op de minder drukke tijden proberen en dan 3 kwartier wachten dan kom je er weleens
misschien moet je nog een aangetekende brief sturen + heel vaak mailen.

• Expander
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Bij mij op school zijn ze ook altijd UPC aan het afkraken. Ze gebruiken UPC altijd als voorbeeld hoe het niet moet in een goed bedrijf.. Er staat nota bene een UPC kantoor naast ons schoolgebouw..

Expanding the inexpandable

• Redleg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-07 09:25
Heey weet je watje doet druk als postcode 1111 in dan moet je 10 min wachten en dan zeg je dit is mijn probleem... vragen ze postcode... dan zeggen ze ow ik verbind je even door naar een andere regio en binnen 10 sec iemand aande lijn :z succes !

Verwijderd

Op donderdag 01 november 2001 13:51 schreef Expander het volgende:
Bij mij op school zijn ze ook altijd UPC aan het afkraken. Ze gebruiken UPC altijd als voorbeeld hoe het niet moet in een goed bedrijf.. Er staat nota bene een UPC kantoor naast ons schoolgebouw..
dus jou zie ik altijd voor het raam zitten als ik naar buiten loop ... >:)

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-07 21:25

Bergen

Spellingscontroleur

UPC is wel vaker completely onbereikbaar de laatste tijd. Komt doordat er geen externe call-centers meer meehelpen. Dus vol = vol nu.
Op donderdag 01 november 2001 17:16 schreef Redleg het volgende:
Heey weet je watje doet druk als postcode 1111 in dan moet je 10 min wachten en dan zeg je dit is mijn probleem... vragen ze postcode... dan zeggen ze ow ik verbind je even door naar een andere regio en binnen 10 sec iemand aande lijn :z succes !
Nou dan was er toevallig een kleine wachtrij in je eigen regio want bij het doorverbinding krijgt je belletje geen hogere prioriteit dan de rest van de bellende klanten. Conclusie: Je had net zo goed meteen naar je eigen regio kunnen bellen. Een wachtrij kan erg vlug stijgen of dalen in 10 minuten hoor, onderschat dat niet.
Pagina: 1