Ik zit nu op mn werk en wilde zoals ik dagelijks doe, inloggen via SSH op mijn bak thuis..
Kreeg ik ineens de melding van SecureCRT:
Failed to allocate pty!
nu heb ik wat zitten proberen met SecureCRt en nu kom ik iets verder, kan ik wel inloggen maar krijg ik dit tezien op mn venstertje:
Last login: Thu Jan 01 1970 01:00:00 +0100 from
You have mail.
/bin/bash: Too many open files in system
En als ik probeer te ftpen:
STATUS:>Socket connected. Waiting for welcome message...
proftpd: error in loading shared libraries: libc.so.6: cannot open shared object file: Error 23
[edit]
Ik heb wel een paar dagen geleden een nieuwe kernel erbij geinstalleerd maar nooit getest.. kunnen deze meldingen daarvan komen, bijvoorbeeld doordat mn pa de server heeft herstart of de stroom is uitgevallen dat zodoende de nieuwe kernel is geladen en er dingen nog niet juist waren ingesteld.
Ik heb geen van deze meldingen OOIT eerder gehad ...
Omdat ik pas vanavond laat thuis ben kan ik nu ook niet fysiek erachter gaan kijken.. iemand een idee wat er aan de hand is ?
Kreeg ik ineens de melding van SecureCRT:
Failed to allocate pty!
nu heb ik wat zitten proberen met SecureCRt en nu kom ik iets verder, kan ik wel inloggen maar krijg ik dit tezien op mn venstertje:
Last login: Thu Jan 01 1970 01:00:00 +0100 from
You have mail.
/bin/bash: Too many open files in system
En als ik probeer te ftpen:
STATUS:>Socket connected. Waiting for welcome message...
proftpd: error in loading shared libraries: libc.so.6: cannot open shared object file: Error 23
[edit]
Ik heb wel een paar dagen geleden een nieuwe kernel erbij geinstalleerd maar nooit getest.. kunnen deze meldingen daarvan komen, bijvoorbeeld doordat mn pa de server heeft herstart of de stroom is uitgevallen dat zodoende de nieuwe kernel is geladen en er dingen nog niet juist waren ingesteld.
Ik heb geen van deze meldingen OOIT eerder gehad ...
Omdat ik pas vanavond laat thuis ben kan ik nu ook niet fysiek erachter gaan kijken.. iemand een idee wat er aan de hand is ?