Nou, zie topictitel ... dat zoek ik dus. www.ensoniq.com zou moeten bestaan (volgens o.a. Google), maar daar kan ik niet komen. Nu kan dat ook heel goed komen doordat @Home de laatste 3 dagen nogal brak is hier (Enschede) ... en dat terwijl 't eigenlijk altijd super-snel en stabiel is hier.
Ohw ja ... driver voor Win98SE
Mijn vraag is dus min of meer indirect: Zou iemand even kunnen proberen op de site van Ensoniq of ie daar die driver kan vinden en 'm mij dan mailen ofzo (of ff uploaden naar je webspace) ... want ik kan er niet bij (waarschijnlijk vanwege @Home).
't Is voor een PC die ik voor iemand anders moet installeren, en die staat hier al een week omdat ik 't druk had ... en nu beginnen ze dus een beetje te drammen dat het lang duurt
. Het heeft dus wel een klein beetje haast.
Mijn dank zou groot zijn
Ohw ja ... driver voor Win98SE
Mijn vraag is dus min of meer indirect: Zou iemand even kunnen proberen op de site van Ensoniq of ie daar die driver kan vinden en 'm mij dan mailen ofzo (of ff uploaden naar je webspace) ... want ik kan er niet bij (waarschijnlijk vanwege @Home).
't Is voor een PC die ik voor iemand anders moet installeren, en die staat hier al een week omdat ik 't druk had ... en nu beginnen ze dus een beetje te drammen dat het lang duurt
Mijn dank zou groot zijn