3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Verwijderd
Wanna get fragged?
Het klopt wel wat je zegt, is mij ook al opgevallen. Als Duitse sniper krijg ik zo af en toe wel ammo, maar daar is het probleem om een goede positie te hebben.
Zolas ik al in een ander topic gemeld heb zijn er relatief weinig plaatsen waar een Duitse sniper kan zitten.
In een bunker kun je meestal gaan panzerfaust koppen als de allies nog op het strand bezig zijn.
Je bedoelt de mensen die geen gevoel voor teamplay hebben en alleen voor hun eigen puntjes spelen doen dat niet! Ik ga altijd even kijken op de hill of er een sniper ligt. Maar ja, als mensen niet samen kunnen spelen vind ik er alzo geen zak aan en ga ik naar een andere server.
Als je RTCW ook maar een beetje kan heb je heus geen rugdekking nodig om van het strand af te komen...
Axis snipers vind ik trouwens lamer dan Allied snipers, omdat je als axis toch al verdedigend bezig bent... ga dan niet lopen campen met een Mauser en een beetje allies van het strand af lopen schieten. Wees een man, pak een thompson, en speel offensief
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Verwijderd
Als je goed wilt spelen heb je in het begin wat snipers nodig om de mensen in de torens af te schieten, en daarna kan je dus overgaan naar iets anders, maar in het begin zijn snipers gewoon erg makkelijk. Maar ja, ik zie ook regelmatig mensen die medic of Lt zijn alleen maar om zichzelf te voorzien van medipacs of ammo. Die zijn pas triest, van die lui die gewoon voorbij rennen als je om een medic roept of ammo nodig hebt en er verder geen reden is om weg te gaan (veel vijanden bijv.)
Of lui die gewoon als een bezetene met zo'n chaingun, panzerfaust of vlammenwerper gaan schieten en niet eens kijken of hun teamgenoten niet in de weg staan.
Maar ja, dat krijg je als je speelt met mensen die alleen Quake of UT gewend zijn en nooit samen hebben leren spelen.
Zelf ben ik Medic in rtcw.
39
En de gunners in de bunkers schiet ik met een Thompson of Sten net zo hard als met een Mauser, dus ik zie nog steeds het nut niet van snipers
Maar goed, zoals ik al zei, ik zit in een clan, en dan is teamplay van groot belang, en toch hebben we geen snipers. Als je echt van die guns af wilt moet je er gewoon met een panzerfaust tegenaan schieten of een granaatje in de bunker gooien, dan zijn ze kapot en ze worden toch zelden gerepareerd
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
En sniperen is helemaal niet lame. Jullie willen spellen zo realistisch mogelijk, maar er mogen geen snipers in zitten ????
Als je sniperen nou lame vind, dan is de MG42 ook lame, want dan kom je niet eens weg van het strand zonder sniper
Killen als een gewone lieutenant kan ik ook goed. Zonder kapsones hoor, en ik zat ook op een server waar de meeste n00bs waren, maar toen ik alleen lieutenant was stond ik ook bijna steeds bovenaan.
Ik denk dat mensen die de pest hebben aan snipers, eigenlijk gewoon niet kunnen hebben dat ze niet uit ht vizier van snipers kunnen blijven, of omdat ze zelf niet een sniper kunnen neerleggen met een sniperrifle.
En als sniper heb je in RTCW maar een paar plaatsen waar het kan, en dan nog ben je niet goed gedekt.
Vaak is er zelfs een soort 'aparte strijd' tussen 2 of meerdere snipers. Degene die dan wint heeft dan voordeel. En dat is zeker wel eerlijk, want dan is het sniper vs sniper.
BTW Thompson zuigt MP40 heerscht.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Dus als je zegt dat het lame is om een sniper te spelen, dan weet jij niet wat teamplay is, veel mensen zijn sniper om hun maten te beschermen, en dan ga jij ze afzeiken omdat het stoerder zou zijn om op de vijand af te stormen? Doe dat eens in het echte leven, en kijk dan eens wie er langer in leven blijft...
Zoals ik al zei : Ze willen realistische spellen, maar vooral geen snipers.Op donderdag 01 november 2001 15:07 schreef obsidian het volgende:
Ik hoef niet op mijn woorden te passen, het is gewoon zo. Mensen die zeggen dat snipers minderwaardig zijn zitten vastgeroest in Quake ofzo. Een veld als die in de demo is perfect voor snipers, en als je tegenstander weet dat er snipers zijn, zullen ze oppassen om niet te dicht bij de ramen te komen. Dat is dus makkelijker voor de mensen die op het strand lopen.
Dus als je zegt dat het lame is om een sniper te spelen, dan weet jij niet wat teamplay is, veel mensen zijn sniper om hun maten te beschermen, en dan ga jij ze afzeiken omdat het stoerder zou zijn om op de vijand af te stormen? Doe dat eens in het echte leven, en kijk dan eens wie er langer in leven blijft...
Ik ben het helemaal met je eens.
BTW, ik zit ook in een clan, dus ook ik weet wat teamplay is.
Ecodan warmtepomp
Je zei dat er nooit iemand...Op donderdag 01 november 2001 15:04 schreef JT het volgende:
Obsidian, ik sprak jou niet aan, maar de mensen die het niet doen
dus je hebt gewoon nooit met mij gespeeld
Vaak is het zo dat er daarna nog VEEL te snipen valt, dus heb ik niet genoeg aan die 20 kogelsOp donderdag 01 november 2001 15:13 schreef Meister het volgende:
IMHO heb je aan die 20 kogels meestal wel genoeg. Althans, als ik Ally speel, schiet ik in het begin meestal m'n sniperrifle leeg op de vijandelijke snipers/soldaten die de machinegeweren bemannen, om mijn teammates te beschermen. Tegen de tijd dat de kogels op zijn is de breach er meestal wel en wordt het toch tijd om gezamelijk binnen te vallen. De hele map lang snipen is totaal zinloos...
Obsidian, op welke server speel je vaak ?
Ecodan warmtepomp
Maar ja, het ergst zijn die lui die het spel zo nodig voor anderen moeten gaan verzieken door de TK uit te gaan hangen.
Geen last van TK'ersOp donderdag 01 november 2001 15:15 schreef obsidian het volgende:
btw, ik ben (als ik sniper speel) meestal gewoon op het strand, en zelfs dan merk je dat mensen je geen ammo geven als je daarom vraagt. Alleen zichzelf ook nog eens vaak.
Maar ja, het ergst zijn die lui die het spel zo nodig voor anderen moeten gaan verzieken door de TK uit te gaan hangen.
Op welke server speel je meestal ?
Ecodan warmtepomp
Helemaal mee eens! Zo doe ik het ook vaak. Maar soms heb je domme tegenstanders die alleen maar vanuit de ramen blijven schieten, en dan is extra ammo wel lekker, kan je ze even leren hoe het niet moet!Op donderdag 01 november 2001 15:13 schreef Meister het volgende:
IMHO heb je aan die 20 kogels meestal wel genoeg. Althans, als ik Ally speel, schiet ik in het begin meestal m'n sniperrifle leeg op de vijandelijke snipers/soldaten die de machinegeweren bemannen, om mijn teammates te beschermen. Tegen de tijd dat de kogels op zijn is de breach er meestal wel en wordt het toch tijd om gezamelijk binnen te vallen. De hele map lang snipen is totaal zinloos...
Meestal op de server met de laagste ping. Gewoon die servers die bovenaan staan. Is vaak gamepoint, en een duitse server, die is ook erg snel, al 2 weken niet meer gespeeld, weet de namen niet meer uit mijn hoofd.Op donderdag 01 november 2001 15:16 schreef JT het volgende:
[..]
Geen last van TK'ers
Op welke server speel je meestal ?
wil je even quoten wie heeft gezegd dat ie realistische spellen wilt?Op donderdag 01 november 2001 15:08 schreef JT het volgende:
[..]
Zoals ik al zei : Ze willen realistische spellen, maar vooral geen snipers.
Ik ben het helemaal met je eens.
BTW, ik zit ook in een clan, dus ook ik weet wat teamplay is.
Mijn frustratie komt vooral af van public servers, waar je soms 8 van de 10 allies ziet snipen. Ja sorry hoor, maar dan ben je toch echt verkeerd bezig
En als je ze dan een paar keer hebt neergemaaid dan pakken ze de flamethrower maar
WIE START ER EENS EEN SERVER?
Het overgrote deel wil dat.Op donderdag 01 november 2001 15:41 schreef OiSyN het volgende:
[..]
wil je even quoten wie heeft gezegd dat ie realistische spellen wilt?
Mijn frustratie komt vooral af van public servers, waar je soms 8 van de 10 allies ziet snipen. Ja sorry hoor, maar dan ben je toch echt verkeerd bezig
En als je ze dan een paar keer hebt neergemaaid dan pakken ze de flamethrower maar
En nou ga je een hele extreme situatie (8 snipers) vergelijken met een normale situatie (2-3 snipers afhabkelijk van de grootte van het team). Dat slaat werkelijk nergens op
En dan nog, alsof ze er met 8 snipers komen
Wat is er mis met de flamethrower ? Is een goed en eerlijk wapen, want je hebt een heel groot nadeel : hij komt niet ver.
Ecodan warmtepomp
Ik ga vanavond weer spelen, maar zal zo ff een dedicated starten.Op donderdag 01 november 2001 15:46 schreef Mister_X het volgende:
#%)*(% zoals ik in dat andere topic al zei,
WIE START ER EENS EEN SERVER?
Welk ander topic btw ???
Ecodan warmtepomp
Als er een paswoord op zit : Gathering
Ip : 62.251.26.175
Gelieve met ge GoT naam spelen
Ecodan warmtepomp
ik vergelijk het daar niet mee, ik zeg dat mijn frustraties daaruit voort vloeien. Ik geef toe dat het niet helemaal klopt, maar ik blijf toch bij mijn standpunt dat ik snipers lame vindOp donderdag 01 november 2001 16:50 schreef JT het volgende:
[..]
Het overgrote deel wil dat.
En nou ga je een hele extreme situatie (8 snipers) vergelijken met een normale situatie (2-3 snipers afhabkelijk van de grootte van het team). Dat slaat werkelijk nergens op
En dan nog, alsof ze er met 8 snipers komenDus zelfs daar zou geen problem zijn.
Wat is er mis met de flamethrower ? Is een goed en eerlijk wapen, want je hebt een heel groot nadeel : hij komt niet ver.
De flamethrower is zeker goed, vooral als je ermee om kunt gaan, maar de meesten kunnen dat niet, en dan loopt het toch uit op meer teamkills dan enemy kills
Tja, dan blijf jij maar bij dat standpunt. Het, tenminste jouw probleem is, dat ze blijven bestaan.Op donderdag 01 november 2001 17:19 schreef OiSyN het volgende:
[..]
ik vergelijk het daar niet mee, ik zeg dat mijn frustraties daaruit voort vloeien. Ik geef toe dat het niet helemaal klopt, maar ik blijf toch bij mijn standpunt dat ik snipers lame vind
De flamethrower is zeker goed, vooral als je ermee om kunt gaan, maar de meesten kunnen dat niet, en dan loopt het toch uit op meer teamkills dan enemy kills
BTW, zit/zat er nog iemand op mijn server te spelen ?
Ecodan warmtepomp
Dus jij vind het niet erg ?Op donderdag 01 november 2001 17:49 schreef OiSyN het volgende:
nee ik heb nooit gezegd dat ze een probleem waren, ik heb gezegd dat ik ze lame vind
Ecodan warmtepomp
btw voor de mensen die niet weten hoe ze moeten connecten: druk op ` tilde, en typ 'connect XXX' waarbij XXX het ip-adres is
Tering wat een verbinding zeg.... Ik vlieg het hele veld door zonder mijn muis aan te raken.Op donderdag 01 november 2001 16:58 schreef JT het volgende:
Server naam : GoT RTCW server
Als er een paswoord op zit : Gathering
Ip : 62.251.26.175
Gelieve met ge GoT naam spelen
Ja ok, maar er zijn ook geen andere spelers he, dat scheelt natuurlijkOp donderdag 01 november 2001 18:28 schreef obsidian het volgende:
[..]
Tering wat een verbinding zeg.... Ik vlieg het hele veld door zonder mijn muis aan te raken.
Ecodan warmtepomp
Wat dan regelmatig gebeurt de laatste tijd is dat er bovenin het fort een of andere lame-ass Axis zit te w88 tot de Allies met 5 man eruit komen, om dan met de Panzerfaust iedereen neer te raggen. Nieuwste vorm van spawnlamen
En dan loop je vervolgens daar bovenaan bij de murderhole de bunker naar binnen en dan zie je daar een paar campers met mauser of panzerfaust of aan de mg42, en die haal je dan neer met je mes in hun rug