Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Welk speakerset is een beetje goed?
is die nieuwe van creative die 5300 een beetje goed of de dtt2500 beter??iemand een idee
alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen van beide. Ik heb zelf de creative dtt3500 gehad en die viel zwaaaaar tegen. (ligt er ook een beetje aan wat je gewent bent hoor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
wil goede bass eruit hebben en mooi zuiver geluid luister vaak heel hard naar muziek enzo.had een fps 2000 van camrbigde en die was echt lekker daarbij had ik nog een van altech lansing een ac3 weet niet precies welke en die gingen echt goed samen,maar zoek nu wat nieuws en wat beters :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:32

JT

VETAK y0

[b][u]UUUUUUUU TTTTTTTTTTTTT FFFFFFFFFFFF SSSSSSSSSSS[/b][/u]

Het enigste wat ik zeg : geen creative. Zoek maar op mijn naam en open de creative topics. Argumentatie genoeg.

Zoeken op 'Nieuwe computer speakers' :

Je zoekactie naar 'computer speakers' leverde 239 resultaten op. Resultaten 1 - 50.

Daarvan is zeker 50 % bruibaar, op de eerste pagina zie ik er zo al een stuk of 7.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 01 november 2001 13:29 schreef JT het volgende:
[b][u]UUUUUUUU TTTTTTTTTTTTT FFFFFFFFFFFF SSSSSSSSSSS[/b][/u]

Het enigste wat ik zeg : geen creative. Zoek maar op mijn naam en open de creative topics. Argumentatie genoeg.
Kom kom, dat jij niet van creative houdt weten we nu wel, maar er zijn ook mensen die zo'n set kopen voor veel te veel geld, die het dan mooi vinden omdat ze anders het gevoel hebben hun geld door te plee te hebben gespoeld.

Bovendien, als je niets gewend bent klinkt alles goed :)

Maar back on topic: wat jij doet moet jij weten, ik zou geen creative kopen. Gewoon stereo'tje eraan hangen, of koop een labtec setje ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
maar heeft een van jullie een speakerset ofzo die je mij kan aanrade want mn fps2000 vond ik zelf (eigen mening) gewoon super lekker al maar wil nu iets wat nog sterker is en beter,hoorde dat philps ook wel leuke dingen maakte,dus als iemand iets leuks weet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter!
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 22:33
Wat wil je uitgeven :?

Ik had niet zoveel zin om 500 gulden te gaan betalen ofzow, dus ik heb de Creative FPS1600 (Camebridge Soundworks) gekocht. 4 speaker system met subwoofer, en 't geluid vinnik goed genoeg. Alleen als je de sub onder het bureau zit dan overheerst het hoge geluid van de satelietboxjes al gauw een beetje (als je 'm vrij hard zet), dus ik denk dat ik de subwoofer iets anders ga plaatsen. Kost ongeveer 170 piek (Funprice).

Ik ben 'r opzich wel tevreden over verder.

Verder heb je ook nog 'n Labtec ongeveer in die prijsklasse, maar wat ik daar van gehoord heb is dat het geluid vrij dof is en absoluut niet helder. Die heb ik echter maar heel even gezien/gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-09 16:51
Tip: Labtec APX4620 voor Hfl 195,--

Het is een 2.1 setje, maar geeft voor PC sets een fantastisch geluid. De subwoofer kan er ook wat van :)

Geef mij maar een Warsteiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
iemand anders een site waar ze de speakers vergelijken heb het liefst een 5.1 set heb een 5.1 card :)
en bass is belangrijk hou van hardhouse enzo dus je kan t wel beetje raden :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeP IT ReaL
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 17:49
Ik heb zelf een midiland zetje ( MLI-490 5pc Surround 1000W )ik ben daar zeer tevreden over. Ik vind die nieuwe van philips ook wel heel erg :9 klinken ik weet alleen niet welke dat percies was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:32

JT

VETAK y0

Op donderdag 01 november 2001 13:44 schreef curryworst het volgende:
iemand anders een site waar ze de speakers vergelijken heb het liefst een 5.1 set heb een 5.1 card :)
en bass is belangrijk hou van hardhouse enzo dus je kan t wel beetje raden :7
Er zijn geen goede 5.1 setjes. Neem een goede 4.1 en laat hem het centerkanaal simuleren.

BTW, wat voor hardhouse luister je ?

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauzer
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 13:31

Mauzer

Wololoo

Als ik dan een gewone 5.1 of 6.1 versterker koopt, zitten er geen front/rear ingangen op, hoe sluit ik dan mij geluidskaartje aan op die versterker?

met SPDIF? heb ik dan ook nog in spellen geluid door mijn achterste speakertjes?

Wololoo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05 15:55
Alleen de megaworks hebben een duidelijk betere subwoofer dan de oude DTT2200-2500 en -3500 series.

Of je moet dus heel veel geld neerleggen voor de 2.1 megaworks of je koopt een Altec LansingADA885. Die heeft een 8" subwoofer die vergelijkbaar is met die van de megaworks (beide blubberbass). Ook een DolbyDigital decoder, afstandbediening LCD schermpje op alle shit etc. voor F500,- Voor minder geld heb je geen duidelijk "krachtigere sets dan de DTT2000"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05 15:55
Hardhouse?

House is een SUPER algemene term, bevat tientallen genres van muziek. Hardhouse :? Er MOET een andere naam zijn voor jou muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 15:10

JvS

Ik heb hem zelf ook

Die 5300 ben ik zelf wel erg nieuwschierig naar. De 3500 is voor het geld inderdaad rampzalig. De DTT2200 is voor het geld trouwens ook een prima setje.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wuursj
  • Laatst online: 13-09 00:56

Wuursj

want worst is al bezet

Op donderdag 01 november 2001 13:21 schreef curryworst het volgende:
Welk speakerset is een beetje goed?
is die nieuwe van creative die 5300 een beetje goed of de dtt2500 beter??iemand een idee
alvast bedankt
[offtopic]
coole naam,
die moet ik eigenlijk nog in mijn ondertitel erbij zetten!
[ontopic]

droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Creative gaat ook nog de MegaWorks releasen, en volgens previews schoppen deze speakers kont. Ze zullen niet goedkoop worden.

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeaM-R
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:22

BeaM-R

Powerrrrr

Heb hier een Labtec Pulse 424. Is ook een 2.1 systeem (dus sub en 2 speakers) Zit een erg goed geluid in voor het geld. Maar het is maar net wat je er voor wil uitgeven

Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20

Pagina: 1