Ik liep gister even door de hema, en klopt het nou dat ik daar een printer zag staan? Voor F 130,-
Zo ja, heeft iemand hem al onder z'n
gehad?
Zo ja, heeft iemand hem al onder z'n
Is de EpsonC40UX inktjetOp donderdag 01 november 2001 13:21 schreef pc-reactive het volgende:
Ik liep gister even door de hema, en klopt het nou dat ik daar een printer zag staan? Voor F 130,-
Zo ja, heeft iemand hem al onder z'ngehad?
Defunctus Deo Juvente
Op donderdag 01 november 2001 13:27 schreef HappyFun het volgende:
[..]
Is de EpsonC40UX inktjet
USB/1440x720DPI incl USB
Min win 98jaja
--> foldertje net binnen
Hij is 190,00Op donderdag 01 november 2001 13:59 schreef Mr.Blonde het volgende:
Het is zeker niet duur als die f130,- klopt.
De pricewatch gaat daar dik overheen
Defunctus Deo Juvente
ik denk ook niet dat tie echt snel wordt gekocht.. zie mezelf ook niet echt de hema binnen lopen voor een printerOp donderdag 01 november 2001 14:04 schreef Mr.Blonde het volgende:
Is een hele leuke prijs voor een mooi printertje![]()
Nu alleen nog kijken wie 'em echt daar weghaalt, zie het idd nog niet zo heel snel gebeuren.
Verwijderd
Goh gezellig hierOp donderdag 01 november 2001 14:26 schreef THCdeMatthijs het volgende:
Hmmmm, ik ga ook geen printer kopen bij de Hema...
De doorsnee werknemer is daar overigens vrouw van 16-25,
en die zie ik eigenlijk geen printers verkopen...
Defunctus Deo Juvente
Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin
Asus P4PE, P4 2.4 @ 2.8Ghz, 1024 Mb PC2700, Maxtor 120 Gb + 80Gb 7k2, Asus v7700 Deluxe Geforce 2GTS, Plextor 24x10x40 CD-Rw, Nec DR-1100a DVD+Rw, 19" Iiyama, APC Backups 500EI Noodstroom
Verwijderd
HahahahaOp donderdag 01 november 2001 15:23 schreef Frenkie het volgende:
Was net (toevallig?) bij de HEMA. Was serieus iemand die die printer kocht voor me, kwam bij de anti-diefstalpoortjes.
Pie piep piep.De doos was zo groot dat ze hem niet genoeg konden de-magnetiseren(of wat ze er ook mee doen) Die vrouw moest maar gewoon doorlopen van de cassiere.
Dus als je binnenkort bij de hema komt. Neem zo'n printer onder de arm mee, roep dat je betaald hebt en dan kost ie ineens nog maar f 0,--
Verwijderd
waarom ben je niet on-lineOp donderdag 01 november 2001 14:46 schreef HappyFun het volgende:
[..]
Goh gezellig hier![]()
He T.I.M.
Maarre.. wij zouden ook niet voor de printer gaan
mooi verhaal maare ik denk niet dat de hema zo'n goede service heeft als een computerwinkelOp donderdag 01 november 2001 15:30 schreef Didzjeriedoe het volgende:
Beetje vreemde zaak, als je je printer bijvoorbeeld bij de computerland of iets dergelijks haald, dan krijg je precies dezelfde als bij de hema, en wij tweakers hoeven toch geen advies van die miezerige nietswetende verkopertjes?? Dus dan kan je hem beter bij de hema halen, kan je gelijk nog ff een lekkere rookworst scoren!
Verwijderd
Verwijderd
Waar zou jij 'm dan kopen?Op donderdag 01 november 2001 16:05 schreef T.I.M het volgende:
maare zeker wij zouden die printer heel ergens anders kopen
Cartridges die bij een nieuwe printer zitten, zijn maar half vol, dus gaat niet helemaal op. Maar ik moet toegeven, dat printertjes bijna niets meer kosten.Op donderdag 01 november 2001 16:50 schreef _JGC_ het volgende:
Moet je dan service op een printer hebben? Als ie kapot is koop je toch weer een nieuwe voor de prijs van twee cartridges (die er ook bijzitten)...
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl