Printer bij de hema??

Pagina: 1
Acties:

• PCR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:33
Ik liep gister even door de hema, en klopt het nou dat ik daar een printer zag staan? Voor F 130,-

Zo ja, heeft iemand hem al onder z'n }:O gehad?

• HappyFun
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op donderdag 01 november 2001 13:21 schreef pc-reactive het volgende:
Ik liep gister even door de hema, en klopt het nou dat ik daar een printer zag staan? Voor F 130,-

Zo ja, heeft iemand hem al onder z'n }:O gehad?
Is de EpsonC40UX inktjet :)
USB/1440x720DPI incl USB
Min win 98 :P jaja ;) --> foldertje net binnen :+

Defunctus Deo Juvente

• PCR
Op donderdag 01 november 2001 13:27 schreef HappyFun het volgende:

[..]

Is de EpsonC40UX inktjet :)
USB/1440x720DPI incl USB
Min win 98 :P jaja ;) --> foldertje net binnen :+
:D

Tja, ik wist niet dat de hema behalve bh's ook printers verkocht ;)
Toch zal zoiets als hema of ah niet heet eerste adres wezen waar ik mijn pc-speeltjes koop.....

• MP83
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-01 18:11
Het is zeker niet duur als die f130,- klopt.

De pricewatch gaat daar dik overheen }:O

• HappyFun
  • Niet online
Op donderdag 01 november 2001 13:59 schreef Mr.Blonde het volgende:
Het is zeker niet duur als die f130,- klopt.

De pricewatch gaat daar dik overheen }:O
Hij is 190,00 :+

Defunctus Deo Juvente

• MP83
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-01 18:11
Is een hele leuke prijs voor een mooi printertje :)

Nu alleen nog kijken wie 'em echt daar weghaalt, zie het idd nog niet zo heel snel gebeuren.

• T.I.M
  • Niet online
(jarig!)
Op donderdag 01 november 2001 14:04 schreef Mr.Blonde het volgende:
Is een hele leuke prijs voor een mooi printertje :)

Nu alleen nog kijken wie 'em echt daar weghaalt, zie het idd nog niet zo heel snel gebeuren.
ik denk ook niet dat tie echt snel wordt gekocht.. zie mezelf ook niet echt de hema binnen lopen voor een printer :) julie wel dan :? :)

Verwijderd

Hmmmm, ik ga ook geen printer kopen bij de Hema... :)
De doorsnee werknemer is daar overigens vrouw van 16-25,
en die zie ik eigenlijk geen printers verkopen... 8-)

• HappyFun
  • Niet online
Op donderdag 01 november 2001 14:26 schreef THCdeMatthijs het volgende:
Hmmmm, ik ga ook geen printer kopen bij de Hema... :)
De doorsnee werknemer is daar overigens vrouw van 16-25,
en die zie ik eigenlijk geen printers verkopen... 8-)
Goh gezellig hier :+ ;) He T.I.M. :P

Maarre.. wij zouden ook niet voor de printer gaan :+

Defunctus Deo Juvente

• jonggoud.nl
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-07 08:35

jonggoud.nl

@>--"--,--{

Ik zie dat steeds vaker, winkels die hun 'core' verleggen door producten aan te bieden die op het eerste gezicht niet bij ze past.

Zo was ik net bij de Lidl, verkopen ze daar:
- 19 inch scherm
- laptop
- draadloos toetsenbord + muis
- scanner (canon dacht ik)
- standalone DVD-speler
(ps, alles los hoor, niet 1 pakket)

Ik vergeet waarschijnlijk nog een hele hoop daar. Wanneer zal je bij de AH aan kunnen kloppen om benzine te kopen (flauw: de AH zit/zat bij de shell :P)

Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin

• mad-max
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2022
Maar de rest van onwetend nederland zal hem wel meenemen bij de hema. Ik heb de prijzen van een cartridges nog niet gechecked maar het verbaast me niets als een setje de prijs van de printer ruimschoots zou overscheiden !! Goedkoop is vaak DUURkoop.

Asus P4PE, P4 2.4 @ 2.8Ghz, 1024 Mb PC2700, Maxtor 120 Gb + 80Gb 7k2, Asus v7700 Deluxe Geforce 2GTS, Plextor 24x10x40 CD-Rw, Nec DR-1100a DVD+Rw, 19" Iiyama, APC Backups 500EI Noodstroom

• PCR
Een geluk: * PCR heeft al een goede printer.

Hoewel ik zo net 25 a4'tjes heb verspild door in linux een printopdracht te geven naar de verkeerde printer driver. Resultaat:
25 a4'tjes vol met ####!!!!###$%%%^&^$$$$$## :( :(

Maar jah, mij eigen schuld ;)

Verwijderd

Was net (toevallig?) bij de HEMA. Was serieus iemand die die printer kocht voor me, kwam bij de anti-diefstalpoortjes.
Pie piep piep. :) De doos was zo groot dat ze hem niet genoeg konden de-magnetiseren(of wat ze er ook mee doen) Die vrouw moest maar gewoon doorlopen van de cassiere.
Dus als je binnenkort bij de hema komt. Neem zo'n printer onder de arm mee, roep dat je betaald hebt en dan kost ie ineens nog maar f 0,--
:)

• PCR
Op donderdag 01 november 2001 15:23 schreef Frenkie het volgende:
Was net (toevallig?) bij de HEMA. Was serieus iemand die die printer kocht voor me, kwam bij de anti-diefstalpoortjes.
Pie piep piep. :) De doos was zo groot dat ze hem niet genoeg konden de-magnetiseren(of wat ze er ook mee doen) Die vrouw moest maar gewoon doorlopen van de cassiere.
Dus als je binnenkort bij de hema komt. Neem zo'n printer onder de arm mee, roep dat je betaald hebt en dan kost ie ineens nog maar f 0,--
:)
Hahahaha :) :)
Die grote doos past niet in dat kleine gat waar ze normaal dus die bh's in stoppen om te demagnetiseren..... :P

Verwijderd

Beetje vreemde zaak, als je je printer bijvoorbeeld bij de computerland of iets dergelijks haald, dan krijg je precies dezelfde als bij de hema, en wij tweakers hoeven toch geen advies van die miezerige nietswetende verkopertjes?? Dus dan kan je hem beter bij de hema halen, kan je gelijk nog ff een lekkere rookworst scoren! :+

• T.I.M
  • Niet online
(jarig!)
Op donderdag 01 november 2001 14:46 schreef HappyFun het volgende:

[..]

Goh gezellig hier :+ ;) He T.I.M. :P

Maarre.. wij zouden ook niet voor de printer gaan :+
waarom ben je niet on-line :( :( :( --> en sinds wanneer gaan wij ergens anders pannekoeken maken?? ;)

maare zeker wij zouden die printer heel ergens anders kopen ;)

• T.I.M
  • Niet online
(jarig!)
Op donderdag 01 november 2001 15:30 schreef Didzjeriedoe het volgende:
Beetje vreemde zaak, als je je printer bijvoorbeeld bij de computerland of iets dergelijks haald, dan krijg je precies dezelfde als bij de hema, en wij tweakers hoeven toch geen advies van die miezerige nietswetende verkopertjes?? Dus dan kan je hem beter bij de hema halen, kan je gelijk nog ff een lekkere rookworst scoren! :+
mooi verhaal maare ik denk niet dat de hema zo'n goede service heeft als een computerwinkel :)

Verwijderd

mooi verhaal maare ik denk niet dat de hema zo'n goede service heeft als een computerwinkel :)
[/quote]

Ik denk dat als je de bon gewoon goed bewaart, dat je dan gewoon een nieuwe krijgt bij de Hema, omdat ze daar de klant in een hoog vaandel hebben staan... en omdat ze die problemen toch niet op kunnen lossen waarschijnlijk

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Moet je dan service op een printer hebben? Als ie kapot is koop je toch weer een nieuwe voor de prijs van twee cartridges (die er ook bijzitten)...

Ik kocht mijn HP 670C destijds bij een elektronicazaak die redelijk veel van dat ding wist (ze konden em zelf repareren). Na anderhalf jaar kapot, zij konden em niet repareren en HP was niet thuis. Dan had ik em net zo goed bij de HEMA kunnen kopen :)

Verwijderd

Op donderdag 01 november 2001 16:05 schreef T.I.M het volgende:

maare zeker wij zouden die printer heel ergens anders kopen ;)
Waar zou jij 'm dan kopen? >:)

LOL 8-) :7

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Op donderdag 01 november 2001 16:50 schreef _JGC_ het volgende:
Moet je dan service op een printer hebben? Als ie kapot is koop je toch weer een nieuwe voor de prijs van twee cartridges (die er ook bijzitten)...
Cartridges die bij een nieuwe printer zitten, zijn maar half vol, dus gaat niet helemaal op. Maar ik moet toegeven, dat printertjes bijna niets meer kosten.

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 13:13
F130 voor een printer las ik hier gister, ik dus vanochtend naar Hema in Amsterdam. Maar daar stond toch echt F199 en da's (uit mijn hoofd) zo'n 50% duurder dan hier werd gemeld.

Wel jammer, voor F130 had ik 'm wel gekocht.
Voor F200 kijk (en vergelijk) ik wel even verder...

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:12

bonzz.netninja

Niente baffi

Heb ik ook een mooie bak.

Ik heb een HEMA computer!!! Toen die aanbieding een jaar geleden was heb ik niet getwijvelt en meteen de pc aangeschfd. Was nml enorm goedkope deal.

Hij bevalt wel aardig trouwens. snelle proccesor en fijn beeldscherm. En staroffice er standaard bij geleverd.
alleen probs met ME, maar dat komt niet door de HEMA, maar door MS of zelfs door mijzelf.....|:(

HEMA PC bij aankoop dus:
p3-733MHZ, 64 MB sdram . Micro-atx msi-nummertje moederbord, atirage3dpro, dvd philips, philips brander 8x, 17"samsung, win ME

koste 1 jaar geleden 3000 gulden. Vondt ik toch niet slecht....zeker omdat er een p3 inzat, die toen echt ENORM duur was...

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl

Pagina: 1