Toon posts:

Dreamweaver + Win2000pro = error

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Eens in de zoveel tijd besluit dreamweaver dat hij er geen zin in heeft, en dan kapt ie er gewoon mee. Soms gaat hij gewoon uit, zonder error, meestal een error (zoiets van dreamweaver.exe has generated errors and will be closed, an errorlog is being created) Een errorlog? Die maakt hij in iedergeval niet op mijn pc!

Als ik dreamweaver weer opstart gebeurt het gewoon weer, en dan is het opeens over (rebooten maakt niet uit). Ik heb al bij deja en macromedia gezocht, maar niets kunnen vinden, probleem aangekaart bij MM, geen bericht gehad. Heeft iemand van jullie een soortgelijk probleem?

• Hangloozz
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-07 17:24

Hangloozz

{ @$%&# }

ja, een soortgelijk probleem met IE, en dan 9 van de 10 keer als ik een GoT-venster afsluit :(

Die errorlog kun je vinden bij (eng. versie) settings-->control panel-->adminstrative tools-->event viewer.

Misschien dat je daar iets uit kan halen.

www.jurgroessen.nl

• Frank Timmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:19
Ik gebruik al maanden DreamWeaver4 en de UltraDev versie onder Windows2000 Pro. Nog nooit problemen gehad, alles werkt erg soepel hier. Ik kan je helaas niet verder helpen.

Verwijderd

Topicstarter
Hij maakt dus helemaal geen errorlog, en bij eventwiever is er ook niets te vinden. Het rare is dat een collega van mij het ook wel eens gehad heeft, die heeft het nu nooit meer, en dat ik het ook bij pshop heb...

Misschien wordt dit toch wat meer voor sa?

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:55
Ga gewoon plain HTML'en.
Lijkt me stug dat notepad een critical error zal krijgen ;)

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• RRX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-08 23:43

RRX

@life-

Op donderdag 01 november 2001 13:52 schreef willem169 het volgende:
Ga gewoon plain HTML'en.
Lijkt me stug dat notepad een critical error zal krijgen ;)
code:
1
2
3
4
5
6
7
[ (x) notepad.exe has perfomed a unexpected operation]

<html> overflow

[ OK ]

[ send error report ]

mijn T.net systeemspecspagina

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 19:36

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Misschien geheugen probleem, overclocked machientje ofzo.. DW is niet het meest stabiele progamma alhoewel versie 4 bij mij eigenlijk nooit meer vast loopt.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Verwijderd

Op donderdag 01 november 2001 17:48 schreef OzBoz het volgende:
Misschien geheugen probleem, overclocked machientje ofzo.. DW is niet het meest stabiele progamma alhoewel versie 4 bij mij eigenlijk nooit meer vast loopt.
Ik heb onder Win2K Pro nog nooit problemen met DW4 gehad. Het lijkt erop dat ik zo ongeveer de enige ben.

Het helpt ook wel om de laatste updates geïnstalleerd te hebben denk ik. :P
Pagina: 1