Toon posts:

Advies voor TFT scherm....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voor elk die nog meer van plan is een TFT scherm te kopen...

Ik heb sinds een tijdje een NEC MultiSync LCD 1830...
Deze dingetjes werken tot nu toe beter dan andere TFTtjes...
(naar mijn inziens dan)...

Het contrast tussen licht/donker is grandioos... En hij is errug rustig aan je ogen< zodat je achter dit scherrumpie ook 20+ uren kunt draaien.... >:)

• tomic
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:10

tomic

Smexylittlebabe!

En............ wat kost ie? HOEVEEL INCH??

Link? tnx! ;)

Toch maar een weblog?

Verwijderd

Topicstarter
Exactly....

Prijs bij pricewatch = 2826.25

Verwijderd

Geef ik je gelijk in.

Ik heb zijn kleine broer, de NEC 1700M+, en ik heb nog geen schermen tegen gekomen die dezelfde beeldkwaliteit hebben. Zelf al kosten die dubbel zoveel.

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Op donderdag 01 november 2001 13:25 schreef Ztepjuh het volgende:
Exactly....

Prijs bij pricewatch = 2826.25
wha! gekkehuizen! Voor die prijs kan je een complete PC halen... Heeft niemand eens spijt van gehad om een TFT te halen terwijl je ook een super upgrade kon doen?

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Verwijderd

Op donderdag 01 november 2001 18:21 schreef ND het volgende:

[..]

wha! gekkehuizen! Voor die prijs kan je een complete PC halen... Heeft niemand eens spijt van gehad om een TFT te halen terwijl je ook een super upgrade kon doen?
Tja, ieder zijn keuze maar ik heb nog geen seconde spijt gehad over de aankoop van mijn scherm. Ik kon welliswaar voor die prijs een goede volledige pc kopen maar mijn ogen zijn me iedere dag enorm dankbaar.

Verwijderd

Spijt ? D8 het niet :) Ok, m'n SGItje heeft ruim 3500 piek gekost, maar elke keer als ik erachter zit denk ik weer 'damn wat een geil schermpje'. En nee, ik raak niet echt opgewonden van een scherm, het is maar een uitdrukking ;). Bovendien, wat wil je nog meer als je tevreden bent met een overgeklokte celeron 366 !? Dat is meer dan genoeg power voor mij
Pagina: 1