dual monitor & games

Pagina: 1
Acties:

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 14:18
zijn er games die dual monitor ondersteunen? heb ooit eens een pic gezien van iemand die UT speelde met 5 monitoren (wel onder linux).

• OzBoz
  • Laatst online: 17-08 13:58

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Flight Simulator doet het ook

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• Zeeger
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-03-2025
inderdaad, FS doet dan, verder zijn er amper spellen die dat ondersteunen.

Maar had die UT-gast op 5 monitoren hetzelfde beeld of 5 verschillende (dat lijkt me een beetje raar).

• sharkzor
  • Laatst online: 19-08 14:18
Op donderdag 01 november 2001 13:09 schreef Zeega het volgende:
inderdaad, FS doet dan, verder zijn er amper spellen die dat ondersteunen.

Maar had die UT-gast op 5 monitoren hetzelfde beeld of 5 verschillende (dat lijkt me een beetje raar).
5 verschillende. je kon om je heen kijken (zeer makkelijk ;) )

maar met FS kan je toch alleen maar dingen zoals je panel n zo naar de andere monitor verhuizen?

• creative8500
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-01 16:54

creative8500

freedom.

Commandos 2 zou wel heel handig zijn met 2 monitoren!

Verwijderd

UT met meerdere monitoren zuit zwaar. Heb zelf eens opgestart met drie monitoren, maar de max resolutie die ik kon halen was 320x200 per monitor dus 320x600.

Het is wel cool om om je heen te kunnen kijken, maar voor de rest is het kwa gaming niet veel beter.

QuakeIII heb ik eens op twee monitoren opgestart, maar FPS op twee monitoren is zwaar KuT, want je aim punt is tussen de twee monitoren in.

De meeste games starten trouwens gewoon op je main monitor op en de andere monitoren blijven dan lekker aanstaan en doen voor de rest niets al weergeven wat je al deed.

Ook een nadeel van twee monitoren is dat je films niet fullscreen op een monitor kunt laten draaien en op de andere monitor lekker kan internetten ofzo. Wanneer je namelijk op je andere monitor een muisklik doet gaat de film meteen uit fullscreen.

Verwijderd

ik ken geen plankje die UT op dualhead aankan =)

of je moet meerdere vga plankjes hebben natuurlijk..

WAAR BLIJVEN DE MOEDERPLANKJES MET DUAL AGP!

>:)

Verwijderd

Op donderdag 01 november 2001 13:29 schreef Maha het volgende:
<KNIP>
Ook een nadeel van twee monitoren is dat je films niet fullscreen op een monitor kunt laten draaien en op de andere monitor lekker kan internetten ofzo. Wanneer je namelijk op je andere monitor een muisklik doet gaat de film meteen uit fullscreen.
Ligt aan je software ;) er zijn meer divx players buiten je std media player
Pagina: 1