"I disagree with what you are saying, but I will defend to the death your right to say it." -- not clear who
Meh ...
Verwijderd
http://www.hollandshielding.com/nl-tapes.htm
dat is geen pen trouens maar mischien kan je het met tape oplossen
Fun while it lasted: World Community Grid!
Of vraag hier dus een vervanger (zilverlijm) voor = is cheaper.Op donderdag 01 november 2001 13:00 schreef scorpionv het volgende:
Gewoon langs de locale Doe-Het-Zelf-boer en om Bison Elektro Kit vragen, dan krijg je dus van dat achterruitverwarminggeleidendspul![]()
Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
Verwijderd
Maar die meuk is zo duuuuuuuuuuuuuuuuuurOp donderdag 01 november 2001 13:00 schreef scorpionv het volgende:
Gewoon langs de locale Doe-Het-Zelf-boer en om Bison Elektro Kit vragen, dan krijg je dus van dat achterruitverwarminggeleidendspul![]()
net bison elektro meuk gekocht.... FL 38,--
maar goed,
kon nergens zilver lijm krijgen.
dat spul ziet en ruikt naar trendy nagellak.
zit een kwastje bij dat nog echt veelste grof is.
es kijken hoe ik dat vanavond ga aanpakken.
"I disagree with what you are saying, but I will defend to the death your right to say it." -- not clear who
heb ik al reeds gedaan met superlijm.Op donderdag 01 november 2001 15:20 schreef Leipo het volgende:
let wel op: volgens een review (weet ff niet welke) moest je eerst die groef dichten met nietgeleidende lijm omdat daar elektronische contactpuntjes zitten.. als je zomaar die geleidende lijm gaat gebruiken heb je kans dat je kortsluiting veroorzaakt...
Met een naald of een scherp sate stokje ( of tandenstoker..werkte bij mij perfect)Op donderdag 01 november 2001 15:37 schreef GiLuX het volgende:
poehee,
net bison elektro meuk gekocht.... FL 38,--
maar goed,
kon nergens zilver lijm krijgen.
dat spul ziet en ruikt naar trendy nagellak.
zit een kwastje bij dat nog echt veelste grof is.
es kijken hoe ik dat vanavond ga aanpakken.
Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
bedankt voor de tip
en wij zitten hun raar aan te kijken als ze een P4 met 64MB SD-RAM hebben gekocht bij de Vobis oidOp donderdag 01 november 2001 19:41 schreef GiLuX het volgende:
er zijn hier mensen in mijn omgeving die mij heel raar zitten aan te kijken als ik ze vertel dat ik een processor sneller kan laten lopen met een "tandenstoker, zilveren nagellak, schuurpapier en superlijm"
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
eerste poging ging goed dacht ik.
iig de 11 multiplier werkte oppeens.
maar andere multipliers deden best vaag, systeem wou dan niet meer booten.
de hele klus maar opnieuw gedaan.
maar nu werkt de 11 ook niet meer.
moet je die bison nou juist super dun doen voor zo weinig mogelijk weerstand,
want ik heb het zo dun en weinig mogelijk gedaan of mag het best een wat dikker laagje zijn?
Verwijderd
Dikke kern van een draad heeft ook minder weerstand !!!
dus groote doorsnede en zo kort mogelijk is de besto oplossing !
Dus ik zeg doe maar dik dat geleid beter !