Mac is op zich ook heel sterk op grafisch gebied, vele malen beter dan Windows, maar Windows heeft nou eenmaal een groter marktaandeel.
Jeeemig wat een onzin lees ik hier nu weer! Mac spellen grafisch beter? Dat is echt klinkklare onzin.
Zo goed als alle spellen voor de Mac zijn conversies van de PC versie van zo'n spel. En ze zien er zeker niet beter uit, eerder slechter! Ik kan het weten btw, want ik zit op school en voor mijn werk achter Mac's.
Neem Tony Hawk 2, Unreal Tournament of Quake 2 (deze speel ik wel eens op de Mac), deze games lopen stuk voor stuk slechter op de Mac en een veeeeel slechter beeldkwaliteit (zeer blurry textures bijvoorbeeld).
De meeste Mac's hebben ook beroerde VGA kaarten (ATI Rage enzo, tenzij je een peperdure G4 hebt staan met Radeon), dus dat schiet ook al niet op.
Loop dus niet zo maar te roepen dat Mac beter zou zijn, maar kom met fatsoenlijke argumenten!
Btw, ik heb niks tegen Mac's verder, ik gebruik ze met plezier, maar je moet geen onwaarheden gaan spuien.
En btw, Doom3 werd op een Mac geshowd omdat de CPU (G4) erg goed is, dat heeft niks met de grafische kwaliteiten te maken, er zat namelijk een GeForce3 in.