Zie hierboven.
Wil de source van het "quota-package" downloaden voor mijn Linux-bak.
Zo duidelijker ?
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Verwijderd
Meer info om alles in te stellen vind je hier http://new.linuxnow.com/docs/content/Quota/Quota.html
Sysop ben ik dus zelf van die bak!Op donderdag 01 november 2001 11:51 schreef Darkvater het volgende:
Je moet bij de system administrator langs als je meer quota wil
ja..dat had ik dus ook al geprobeerd. Maar die bestaat niet meer!Op donderdag 01 november 2001 12:00 schreef grand.lord.of.chaos het volgende:
Hierzo ftp://ftp.funet.fi/pub/Linux/PEOPLE/Linus/subsystems/quota/all.tar.gz
Niemand een mirror ???
1
| apt-get install quota |
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Ook geen ceedees? Anders kijk je effe op een debian siteOp donderdag 01 november 2001 12:34 schreef pret het volgende:
ja, draai Debian () maar heb geen inet-verbinding vanaf die bak....
En dan:
1
| dpkg -i quota_1.65-4.deb |
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Verwijderd
ja....graag. Kun je hem ff mailen ?Op donderdag 01 november 2001 13:47 schreef wkamphuis het volgende:
ik heb de source file wel liggen, heb er zelf ook lang naar moeten zoeken en eindelijk via google gevonden. kan 'm wel ff sturen, is quota-3.01-final.tar.gz.
Waarom download je niet gelijk de package van http://ftp.nl.debian.org/debian/dists/potato/main/binary-i386/admin/Op donderdag 01 november 2001 13:50 schreef pret het volgende:
[..]
ja....graag. Kun je hem ff mailen ?
Dan heb je 'm mooi netjes in je systeem, kan je 'm ook weer verwijderen, enzovoort enzovoort
heb ik al. Maar wil de source. Wil zelf gaan compileren. Wil er wat van leren en niet zomaar wat van die "stomme" bin's installen. Zelf doen is veel leuker....en leerzamer..Op donderdag 01 november 2001 14:07 schreef mithalph het volgende:
[..]
Waarom download je niet gelijk de package van http://ftp.nl.debian.org/debian/dists/potato/main/binary-i386/admin/
Dan heb je 'm mooi netjes in je systeem, kan je 'm ook weer verwijderen, enzovoort enzovoort
neem je toch LFS?Op donderdag 01 november 2001 14:19 schreef pret het volgende:
[..]
heb ik al. Maar wil de source. Wil zelf gaan compileren. Wil er wat van leren en niet zomaar wat van die "stomme" bin's installen. Zelf doen is veel leuker....en leerzamer..
ja.....misschien ooit een keertje hoor..Op donderdag 01 november 2001 15:09 schreef mithalph het volgende:
[..]
neem je toch LFS?
Nu eerst nog ff enkele voorgeconfigureerde zaken van Debian meenemen ....
Zie packages.debian.org, zoeken naar de juiste package (quota in dit geval) en dan als je op de quote-pagina zit ergens links van de downloadbutton zie je een link naar de sourcecode op de debianservers in .tar.gz formaat.Op donderdag 01 november 2001 14:19 schreef pret het volgende:
heb ik al. Maar wil de source. Wil zelf gaan compileren.
Overigens hebben alle packages dat, dus mocht je nog eens zoiets zoeken dan kan het op die manier.
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.