Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.
nokia 6210, gewoon een goed toestel
Ben ik het helemaal mee eens.
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Mensen, onderbouw jullie mening es! Iemand die roept "Nokia", daar heeft niemand iets aan.
Ik zelf zou voor de Sony gaan. Prima menu structuur, licht en goede kwaliteit.
Verwijderd
/me voelt zich aangesprokenOp donderdag 01 november 2001 12:52 schreef havana het volgende:
Mensen, onderbouw jullie mening es! Iemand die roept "Nokia", daar heeft niemand iets aan.
had mijn msg al ge-edit. Maar deze topics komen zo vaak langs kan ik mijn mening wel ctr-c ctr-v'en
Nokia 6210 wrom denk je dat deze telefoon nummer 1 zakentelefoon is, omdat tie gewoon kei goed is met heel veel functies
Nokia 6210! Waarom? Check de specs en daarnaast is het momenteel de ultieme zakentelefoon
6210:
-Goede menustructuur
-Goede gesprekskwaliteit
-Goede standby en gesprektijd
-onder 1 naam meerder nummers, adressen, email
-kalender functie
compatible met andere nokia`s
-Goede menustructuur
-Goede gesprekskwaliteit
-kalender functie
Geen 6210, maar de Sony J6!
Klein, licht (85 gram), mooi, eenvoudig en grafisch menu, agenda, wap, Li-Ion batterij, lange standby en gesprekstijd, jog-dail (dat wieletje waarmee je heel je gsm kan bedienen), emails sturen en ontvangen (niet via wap, maar goedkoper), groot scherm (92x96 pixels met 4 grijswaarden per pixel), beeld en geluid bij sms (enkel tss Sony-gsm's), 4 spelletjes, rekenmachine (euro), wereldklok, timer, alarm, telefoonboek voor 500 personen met 3 tel-nrs en 2 tekstregel (bvb. adres en emailadres) per persoon, handfree bellen, beltonen kun je zelf op nemen in de kwaliteit als van een radio (bij mij staat nu 'Drop that beat' ingesteld), triller,...
Vraag gewoon ergens of je die gsm eens mag uitproberen en je bent overtuigd.
't Is niet omdat Nokia het meest reclame maakt en het meest verspreid is dat ze ook de beste gsm's maken (prijs-kwaliteit).
De Alcatel 511 is ook een HEEEEL goed toestel, zeker voor zijn prijs (75 gram).
Met een Siemens kan je ook niet verkeerd kopen, alhoewel iedereen al een Siemens heeft.
Klein, licht (85 gram), mooi, eenvoudig en grafisch menu, agenda, wap, Li-Ion batterij, lange standby en gesprekstijd, jog-dail (dat wieletje waarmee je heel je gsm kan bedienen), emails sturen en ontvangen (niet via wap, maar goedkoper), groot scherm (92x96 pixels met 4 grijswaarden per pixel), beeld en geluid bij sms (enkel tss Sony-gsm's), 4 spelletjes, rekenmachine (euro), wereldklok, timer, alarm, telefoonboek voor 500 personen met 3 tel-nrs en 2 tekstregel (bvb. adres en emailadres) per persoon, handfree bellen, beltonen kun je zelf op nemen in de kwaliteit als van een radio (bij mij staat nu 'Drop that beat' ingesteld), triller,...
Vraag gewoon ergens of je die gsm eens mag uitproberen en je bent overtuigd.
't Is niet omdat Nokia het meest reclame maakt en het meest verspreid is dat ze ook de beste gsm's maken (prijs-kwaliteit).
De Alcatel 511 is ook een HEEEEL goed toestel, zeker voor zijn prijs (75 gram).
Met een Siemens kan je ook niet verkeerd kopen, alhoewel iedereen al een Siemens heeft.
De 6210 vind ik eigenlijk te duur. Zeer zeker gezien hij een van de grootste is. Ik zal in de winkel de Sony J6, Alcatel 511 en Siemens S35i eens met elkaar gaan vergelijken. Hoewel ik denk dat het de Alcatel gaat worden.
Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.
Die alcatel vond ik maar gammel overkomen. Ik heb m'n twijfels aan de duurzaamheid van het toestel. Die Sony J6 is mooi! Ligt lekker in de hand, en heeft een goed menu en heeft die polyphonische beltoontjes, da's wat anders dan blije bliepjes
haha als je daar tussen kiest neem je toch de 6210 ik heb zelf van alles gehad en dit is echt de beste !
6210 rulez thuis en op het werk !
6210 rulez thuis en op het werk !
Zou zelf voor de Alcatel gaan .......
Als die net zo makkelijk te tweaken is als die ADSL-modem van ze......dan is het feest
Als die net zo makkelijk te tweaken is als die ADSL-modem van ze......dan is het feest
wel een mooi toestel die Alcatel.
leuke functies ook
leuke functies ook
nokia 6210, niet over nadenken, gewoon doen!!
dat heeft de Alcatel ookOp donderdag 01 november 2001 19:57 schreef uibeltje het volgende:
en heeft die polyphonische beltoontjes, da's wat anders dan blije bliepjes
6210
heb 'm zelf ook een half jaar gehad en heb met pijn in m'n hart
afscheid moeten nemen
met name meerdere nummers en teksten per naam gingen er bij mij erg goed in
en er staat nokia op... dat stáát toch ergens voor...
waarom denk je dat iedereen een nokia koopt?
het toestel ligt gewoon errug goed in de hand, zeker bij langere gesprekken
accessoire-ondersteuning is ook goed; overal zijn de vele accessoires te krijgen
heb 'm zelf ook een half jaar gehad en heb met pijn in m'n hart
met name meerdere nummers en teksten per naam gingen er bij mij erg goed in
het toestel ligt gewoon errug goed in de hand, zeker bij langere gesprekken
accessoire-ondersteuning is ook goed; overal zijn de vele accessoires te krijgen
Verwijderd
waarom, dus waarom
KICKT de hele wereld op die NOKIA's
Slechte, plastic losse toetsjes. Kwetsbaar intern systeem.
Ga voor ericson
Ga voor ericson
kuddegedrag?Op vrijdag 21 december 2001 22:28 schreef Korakal het volgende:
Nokia's zijn best goeie toestellen, maar er zijn ook andere goeie merken zoals Ericsson en Siemens
waarom kicken mensen een topic van 1.5 maand oud? Tis nu vast niet meer nutig voor die gast, die heeft vast al zijn nieuwe gsmOp vrijdag 21 december 2001 22:30 schreef The_Alpinist het volgende:
waarom, dus waarom
Ga voor ericson
Niets aan toe te voegen. Dit lijkt mij zeker een van de beste uit het lijstje : niet denken maar doenOp donderdag 01 november 2001 14:00 schreef harryslinger het volgende:
6210:
-Goede menustructuur
-Goede gesprekskwaliteit
-kalender functie
Pagina: 1