Never explain yourself to people who are committed to misunderstanding you.
Ik heb precies hetzelfde probleem gehad, met precies dezelfde config. De oplossing is, in je bios AGP op init display first zetten. Dan alleen de pci videokaart erin doen, laten installeren. Vervolgens de AGP kaart erin doen, installeren en klaar. Maar het si wel een gekloot met de DX/GX, die veroorzaakt ook ellende met je beeldscherminstellingen enzo (vergeet ie). Heel irri.
Soms met alleen de instelling omzetten in Bios gaat het ook wel goed, zonder kaarten wisselen etc.
Alles gedaan maar hij vertikt het om mee te gaan werken, ja alleen wil hij het wel doen maar in samenwerking met de diamond ho maar.
in elk geval bedankt voor de reacties
in elk geval bedankt voor de reacties
Kan je in je bios instellen dattie eerst naar een PCI vidkaart zoekt? Als dat zo is (Bij mij iets van Primary VGA BIOS) dan op PCI zetten. Start je bios op monitor/kaart 2 en win zal dan als het goed is bij opstarten overschakelen naar je AGP kaart met primary monitor. Ik had dezelfde fout in w2k, na deze aanpassing deed ie het wel...
Ok tx, dat laatste werkt, dan wel niet met mijn diamond maar wel met die van mijn huisgenoot.... koop ik wel een nieuwe
Pagina: 1