Hey is ghost recon niet gewoon bijna het zelfde als Opp Flashpoint alleen betere graphics ????
en waarom staat er nix over bij isonews ???
ThnX
ThnX
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik vind OFP veel beter, alleen al omdat als je in OFP een tank stukschiet, je t verschil ziet tussen ervoor en erna. Bij Ghost Recon zie je gewoon geen verschilOp donderdag 01 november 2001 11:21 schreef LooneyD het volgende:
Hey is ghost recon niet gewoon bijna het zelfde als Opp Flashpoint alleen betere graphics ????
ThnX
Verwijderd
dan ben je wel heeeel blind of zou ik maar snel die contast van je monitor ff omhoog halen...Op donderdag 01 november 2001 12:46 schreef AirHead het volgende:
[..]
Ik vind OFP veel beter, alleen al omdat als je in OFP een tank stukschiet, je t verschil ziet tussen ervoor en erna. Bij Ghost Recon zie je gewoon geen verschil![]()
Verwijderd
Verwijderd
Alleen in Gost Recon heb je een stuk minder bewegingsvrijheid dan in OFP. Ook zo'n nadeel. ff omlopen is er niet bij.Op donderdag 01 november 2001 12:51 schreef Burns het volgende:
Nou, wat ik zo heb gezien op het web (heb helaas nog niet kunnen spelen) is ghost recon stukken beter.....ik speel zelf regelmatig OFP online, maar dat werkt toch niet geheel lekker...veel bugs, en ik mis gewoon een hoop dat ik bijna zeker weten wel in ghost recon ga vinden...ben dan ook een echte Rogue Spear fan, dus spreekt het me zowieso meer aan...maar ja, zoals ik al zei...wil het graag eens spelen....maar ja......
Maps van 400x400, ruimte zat om om te lopen.Op donderdag 01 november 2001 12:55 schreef AirHead het volgende:
[..]
Alleen in Gost Recon heb je een stuk minder bewegingsvrijheid dan in OFP. Ook zo'n nadeel. ff omlopen is er niet bij.
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Verwijderd
En toch loop ik vaak genoeg tegen een "onzichtbare" muur op. Dat heb ik in OFP nooit gehad. Dus ik vind t niet genoeg .Op donderdag 01 november 2001 13:01 schreef KillerAce_NL het volgende:
[..]
Maps van 400x400, ruimte zat om om te lopen.
1e missie, clear bunkers. Geen probleem om om te lopen en die 1e van achter te pakken met grenade uit m4.
Verwijderd
Alsof er één defenitie van de "echte gamer" bestaat. De één vindt dit cool aan een game, de ander dat......Op donderdag 01 november 2001 21:43 schreef WouteRF het volgende:
Jonge jonge alsof alles om graphics gaat.. geen echte gamers hierzow
Verwijderd
Verwijderd
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Verwijderd
de FINAL is nog niet uit,Op vrijdag 02 november 2001 10:49 schreef Headbanger het volgende:
en isonews.com heeft altijd gelijk
en zoniet dan tochg
ewoon blindelings volgen
Verwijderd
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Nee...Op vrijdag 02 november 2001 13:33 schreef Mottebelke het volgende:
Kun je in dit spel ook in voertuigen rondscheuren zoals in OFP (tanks, jeeps, helikopters, etc.)??
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq