Toon posts:

Ghost Recon

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey is ghost recon niet gewoon bijna het zelfde als Opp Flashpoint alleen betere graphics ????

en waarom staat er nix over bij isonews ???

ThnX

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
wie zoekt zal vinden

Verwijderd

omdat er alleen nog maar een beta van uit is!

Verwijderd

En is Black Thorn dan nog wel wat aan? Is dat ook een soort OFP?

Verwijderd

black thorn is wel leuk. Eerste rainbow six game wat goed onder win2k werkt bij mij btw :)

Ik suck er nog wel zwaar in, maar ik oenfen al veel online dus gaat helemaal goed komen.

Verwijderd

Black Thorn is gewoon een uitmelking van de rainbow6 engine
dus gewoon een addon in de roque serie, maar je hoeft roque spear dus zelf niet te hebben
Ghost Recon is een geheel andere game met een nieuwe 3d engine en geen vervolg op r6 roque spear.
Maar het spel is wel door tom clancy geinspireerd en door red storm uitgebracht ..dus eigenlijk is het een "soort"vervolg maar gaat het nu niet meer over de terroristenbestrijdings team rainbow 6 , maar de Ghosts :)

Verwijderd

Op donderdag 01 november 2001 11:21 schreef LooneyD het volgende:
Hey is ghost recon niet gewoon bijna het zelfde als Opp Flashpoint alleen betere graphics ????

en waarom staat er nix over bij isonews ???

ThnX
Ik vind OFP veel beter, alleen al omdat als je in OFP een tank stukschiet, je t verschil ziet tussen ervoor en erna. Bij Ghost Recon zie je gewoon geen verschil |:( :)

Verwijderd

Op donderdag 01 november 2001 12:46 schreef AirHead het volgende:

[..]

Ik vind OFP veel beter, alleen al omdat als je in OFP een tank stukschiet, je t verschil ziet tussen ervoor en erna. Bij Ghost Recon zie je gewoon geen verschil |:( :)
dan ben je wel heeeel blind of zou ik maar snel die contast van je monitor ff omhoog halen...

Verwijderd

Nou, wat ik zo heb gezien op het web (heb helaas nog niet kunnen spelen) is ghost recon stukken beter.....ik speel zelf regelmatig OFP online, maar dat werkt toch niet geheel lekker...veel bugs, en ik mis gewoon een hoop dat ik bijna zeker weten wel in ghost recon ga vinden...ben dan ook een echte Rogue Spear fan, dus spreekt het me zowieso meer aan...maar ja, zoals ik al zei...wil het graag eens spelen....maar ja...... ;)

Verwijderd

Op donderdag 01 november 2001 12:51 schreef Burns het volgende:
Nou, wat ik zo heb gezien op het web (heb helaas nog niet kunnen spelen) is ghost recon stukken beter.....ik speel zelf regelmatig OFP online, maar dat werkt toch niet geheel lekker...veel bugs, en ik mis gewoon een hoop dat ik bijna zeker weten wel in ghost recon ga vinden...ben dan ook een echte Rogue Spear fan, dus spreekt het me zowieso meer aan...maar ja, zoals ik al zei...wil het graag eens spelen....maar ja...... ;)
Alleen in Gost Recon heb je een stuk minder bewegingsvrijheid dan in OFP. Ook zo'n nadeel. ff omlopen is er niet bij.

Verwijderd

Op donderdag 01 november 2001 12:50 schreef kyle_2000 het volgende:

[..]

dan ben je wel heeeel blind of zou ik maar snel die contast van je monitor ff omhoog halen...
Niks mis met m'n ogen hoor :P Ik vind dat onderdeel er bij OFP gewoon beter uitzien.

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Op donderdag 01 november 2001 12:55 schreef AirHead het volgende:

[..]

Alleen in Gost Recon heb je een stuk minder bewegingsvrijheid dan in OFP. Ook zo'n nadeel. ff omlopen is er niet bij.
Maps van 400x400, ruimte zat om om te lopen.
1e missie, clear bunkers. Geen probleem om om te lopen en die 1e van achter te pakken met grenade uit m4.

• AMDFreak
  • Laatst online: 10:35

AMDFreak

Intel is zo..

Als ie mooier is dan OFP dan ga ik uhm ook spelen :) OFP speel ik nu nog steeds ;P

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

Verwijderd

Op donderdag 01 november 2001 13:01 schreef KillerAce_NL het volgende:

[..]

Maps van 400x400, ruimte zat om om te lopen.
1e missie, clear bunkers. Geen probleem om om te lopen en die 1e van achter te pakken met grenade uit m4.
En toch loop ik vaak genoeg tegen een "onzichtbare" muur op. Dat heb ik in OFP nooit gehad. Dus ik vind t niet genoeg .

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Mooier zowiezo.
De AI vindt ik ook vrij goed, ze kunnen tenminste mikken.
Wacht lopen moeten ze af en toe nog leren maar voor de rest een toppertje, iig single play is al erg de moeite waard.

Er zullen ook enkele Multiplayer modes komen, dat kun je nalezen op de site.

Verwijderd

Jonge jonge alsof alles om graphics gaat.. geen echte gamers hierzow

Verwijderd

Op donderdag 01 november 2001 21:43 schreef WouteRF het volgende:
Jonge jonge alsof alles om graphics gaat.. geen echte gamers hierzow
Alsof er één defenitie van de "echte gamer" bestaat. De één vindt dit cool aan een game, de ander dat......

Verwijderd

Ik kick zelf op graphics EN goeie multiplay-shit....boehoe....ik wil ook Ghost Recon !!!! de 22e komt ie toch pas officieel uit /??? :?

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-11 23:01
yup Dit is een beta, hij is wel volledig, sommige hebben wat probs, ik helemaal niet.... 1600 bij 1200 32 bit max detail :z

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Hmm, ik weet niet of iedereen een Beta heeft. Bij mij staat er toch echt V 1.00

Verwijderd

v 1.00 is zeker geen beta.

Volledig 100% playable :P

En het spel heerst gewoon, in tijden niet zo'n heftig spel gespeeld.

Ik werd dat UT nu toch wel een beetje zat >:)

En als je het spel niet hebt.... moet je me s'avonds ff contacten op icq dan up ik wel wat screenshots op je ftp ;) *D

• AMDFreak
  • Laatst online: 10:35

AMDFreak

Intel is zo..

Je kan de final nog niet hebben :) staat namelijk NOG/NIET op isonews.com
duzz

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

Verwijderd

en isonews.com heeft altijd gelijk

en zoniet dan toch

gewoon blindelings volgen

|:(

Verwijderd

Op vrijdag 02 november 2001 10:49 schreef Headbanger het volgende:
en isonews.com heeft altijd gelijk
en zoniet dan tochg
ewoon blindelings volgen
|:(
de FINAL is nog niet uit,
in ieder geval de final store release niet, ik heb die beta ook al wel een paar keer gezien, ik w8 wel op een final release van een fatsoenlijke groep

Verwijderd

ik wil em ik wil em ik wil em ik wil em ik wil em ik wil em ik wil em ik wil em ik wil em ik wil em ik wil em ik wil em ik wil em ik wil em

:D

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

@Darkshadow : ik heb ook een Radeon 64mb DDR ViVo OEM, maar als ik GR in die res speel en snel om mijn as draai hapert hij als een buffel op schaatsen. Heb jij nergens last van?! (welke drivers?!).

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

• Mottebelke
  • Laatst online: 12:26
Kun je in dit spel ook in voertuigen rondscheuren zoals in OFP (tanks, jeeps, helikopters, etc.)??

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-11 16:07
Op vrijdag 02 november 2001 13:33 schreef Mottebelke het volgende:
Kun je in dit spel ook in voertuigen rondscheuren zoals in OFP (tanks, jeeps, helikopters, etc.)??
Nee... :( maar je ken ze wel opblazen >:) :P

Steam

Pagina: 1