Ik heb gisteren WA geinstalleerd en nu start ie perfect op. Ik kom in het menu, ik kan kiezen voor single player multiplayer en alles maar dat is ook alles. Wil ik bv in single player spelen dan begint ie niet te laden of niks, het spel doet dan niks meer. Ligt dit aan win2k?? zo ja, waar haal ik een patch maar ik heb hem juist zover gekregen dat ie zonder cd wil draaien, als ik een nieuwe patch heb moet ik ook een andere crack hebben dus ...
Verwijderd
Ik heb hetzelfde probleem onder WinXP...
Alles doet het (menu's etc.), maar zodra ik wil gaan spelen krijg ik alleen een zwart scherm, heel vreemd.
Iemand bekend met dit probleem?
Alles doet het (menu's etc.), maar zodra ik wil gaan spelen krijg ik alleen een zwart scherm, heel vreemd.
Iemand bekend met dit probleem?
In Windows XP kun je de compatability modes proberen en dan op Windows 98 ofzo zetten.
There is no magic.
Verwijderd
Ja mensen heb het zelfde probleem Worms Armageddon doet het met de nieuwste patch toch alleen onder 98 of ouder. XP of 2000 werkt niet. hij installed lekkr snel maar spelen ho maar
Er zijn geen patches voor zover ik weet.(heb een maand geleden voor het laatst gechecked
Bij mij werkt ie prima onder W2k, alleen heb ik geen geluid maar dat ligt niet aan W2k
PSN: mug_8pm
Verwijderd
Compatibility mode veranderen werkt ook niet.
Muggie: hoe kan eht dan dat 'ie bij jou wel werkt onder win2k?
Muggie: hoe kan eht dan dat 'ie bij jou wel werkt onder win2k?
Das een hele goeie, ik zou het echt niet weten eerlijk gezegd. Heb hem er gewoon op gezet en het draait.
PSN: mug_8pm
dan maar de World Party installen
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
zielig hoor, je hebt het vast niet legaal gekocht
Maak dan ook een dual boot aan voor alle probleem spellen. Bij mij crasht RTCW onder W2K ook al zijn er mensen waarbij het goed draait. Onder win98 gaat het zonder vage dingen.
Pagina: 1