Toon posts:

teveel tekst voor NS??

Pagina: 1
Acties:
  • 88 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
op http://www1509.l5.xodox.com/vlc staat een pagina (ja, dat ding heeft hier al vaker rond gezworven :)) met een lapje tekst in de maintable.
mijn probleem: Als je op dit moment de pagina in NS(4.7) bekijkt dat staat het menuutje over de maintable heen, zet je echter 2 regels tekst bijvoorbeeld, in de maintable dan is er nix aan de hand. Hoe kan dit??!! Ik heb veel met NS meegemaakt maar nog nooit dat er teveel tekst in een pagina staat...

• Idéfix
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-08-2024

Idéfix

Gewoon een hond

Zo te zien telt ie "LEFT: 2px" van #menutable op bij "LEFT: 109px" van #table...

Ik ben zo'n trage, slome geest. Wat was dat voor wonderlijk sperma,
Dat van een paar duizend zaadcellen Ik de snelste ben geweest. - Wilfried Finkers

Verwijderd

Topicstarter
hmm, ja daar heb je gelijk in :) maar dan snap ik ff niet waarom ie het dan wel doet als er maar 3 regels text in de 'table' staan...

heeft iemand hem bdw in NS6 gezien? (moet ik nog ff downen)

• Idéfix
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-08-2024

Idéfix

Gewoon een hond

Omdat dan de onderkant van dat blok text (= #table) nog niet de onderkant van het blok menu (= #menutable) heeft bereikt...

In Netscape 6 doetie ut perfect...alleen het java appletje niet...

Misschien een oplossing:
Als je nu het blok <div id=menutable></div> boven het blok <div id=table></div> zet, wat gebeurt er dan?
Als het goed is verschuift de tekst dan 2 pixels naar rechts, maar dat is zo erg toch niet?

Ik ben zo'n trage, slome geest. Wat was dat voor wonderlijk sperma,
Dat van een paar duizend zaadcellen Ik de snelste ben geweest. - Wilfried Finkers

Verwijderd

Nu is dit niet meer het geval, omdat Netscape 6 standaard word en 4.7 al 3 jaar verouderd is.

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:23

Pelle

🚴‍♂️

Yo, anders kap je even met topic kicken. :/
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.