Beeldscherm alternatief

Pagina: 1
Acties:

• TheNameless
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-02-2025

TheNameless

Jazzballet is vet!

Topicstarter
Weet iemand een alternatief voor een beeldscherm? Ik dacht een bril ofzo, maar zijn die er ook? Dat zal een hoop begage schelen als je naar een lan-party gaat :)

Ducati: making mechanics out of riders since 1946

Verwijderd

je hebt van die grafische kaarten met uitgang voor zo'n 3d bril. kweet niet welke kaarten dat precies zijn, geforce 3 iig. maar t lijkt me niet vol te houden om op een lanparty hele tijd zon bril op te hebben; volgens mij krijg je dan best koppijn na 8 uur lannen B-)

• koffercomputer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-08 09:16
je hebt van die grafische kaarten met uitgang voor zo'n 3d bril. kweet niet welke kaarten dat precies zijn, geforce 3 iig. maar t lijkt me niet vol te houden om op een lanparty hele tijd zon bril op te hebben; volgens mij krijg je dan best koppijn na 8 uur lannen
Dat zijn volgens mij alleen van die 3d brillen met LCD shutter glazen. Projecteren zelf geen beeld.

Er bestaan wel degelijk deaagbare monitor brillen, projecteren een aardig groot scherm op je netvlies. Ze zijn alleen niet goedkoop, maar de exacte prijs weet ik niet.

Ik heb het opgegeven om nog correct Nederlands te blijven typen. 22.10.02

Verwijderd

Ik heb ooit gelezen dat IBM met een handcomputer bezig was die 640*480 (of een breedbeeldresolutie, dat weet ik niet meer). Met een ding erin dat beeld op je netvlies projecteerde.

• traviandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-03-2025

traviandus

vague

Lekker goed voor je ogen lijkt me :)

Verwijderd

Dat ding van IBM is best wel leuk, kijk maar op deze link. Maar dat is allemaal nog toekomst en is natuurlijk niet zeker of zoiets ooit uit gaat komen. Maar wat er al wel is en dat is niet met een project geloof ik maar gewoon een beeld voor je ogen in de bril. Sony heeft zo'n ding zie deze link

Verwijderd

Een projector met scherm :?

Zo'n bril is volgens mij veel te duur.

• creative8500
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-01 16:54

creative8500

freedom.

Die leuke brilletjes kosten >4000 piek

Verwijderd

WOW...die Sony is kick! 52 inch beeld :P!

Maar is dat wel goed voor je ogen?
Ik kan me niet voorstellen dat je oogjes daar op vooruit gaan! Bij een beeldscherm heb je een afstand van een cm of 20-30 of groter. En hier zit het vlak voor je kop.

Kan toch nooit goed zijn :?!
Pagina: 1