Mycom kast maakt herrie!

Pagina: 1
Acties:

• Yannick
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-07 17:03
Heb net bij mycom de MyCom miditower kast gekocht met 300W low noise voeding, maar hij klinkt als een stofzuiger!!

M'n vorige was dan wel een AT op 150 W maar die maakte de helft zoveel lawaai.

Zou dit een fout exemplaar kunnen zijn of kan ik dit oplossen door er een nieuwe voeding in te zetten?

Of is dit soms normaal, een stofzuiger in je kamer die altijd aan staat |:(

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Uhh, hoe weet je dat het je kast is?? Misschien zijn het coolers in je kast, en is het dus niet je voeding?

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

• Wok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:33

Wok

Dakloos...

Weet je zeker dat dit aan de voeding van de kast ligt? Wat voor koeler heb je op je processor? Deze kan soms ook veel lawaai maken.

Datzelfde probleem heb ik. Mijn kast gaat al een tijdje mee (heeft ooit een PII ingezeten). Nu ik er een AMD TB 1GHz in heb zitten, maakt dat ding een klereherrie. Het blijkt dat dit komt door mijn Spire(:r)-koeler. Dus, check even of dit niet ligt aan je proc.-koeler.

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

• Yannick
Nee het is echt de voedingsfan.
Detail waar ik net achter kwam:

Hij maakt niet altijd veel herrie. Maar schakelt af en toe (ik schat zo'n 50% van de tijd, maar kan ook meer zijn) de turbo boost in!!

Waarom is dat, en kan ik dat niet uitzetten ofzo? Vind het enorm irritant.

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Op donderdag 01 november 2001 02:48 schreef Yannick het volgende:
Nee het is echt de voedingsfan.
Detail waar ik net achter kwam:

Hij maakt niet altijd veel herrie. Maar schakelt af en toe (ik schat zo'n 50% van de tijd, maar kan ook meer zijn) de turbo boost in!!

Waarom is dat, en kan ik dat niet uitzetten ofzo? Vind het enorm irritant.
En als je alle apparatuur uit je kast haalt?? Dus alleen voeding. Maakt ie dan nog zo'n vreselijke herrie, of al minder? (jaja, mobo eruit halen is een werkje)

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

• Yannick
lekker slapen is dat als iemand heel de nacht je kamer probeert te stofzuigen!! :Z
Ga zo MyCom maar eens bellen want dit is echt niet normaal.

• MaZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-08 14:24
Op donderdag 01 november 2001 10:37 schreef Yannick het volgende:
lekker slapen is dat als iemand heel de nacht je kamer probeert te stofzuigen!! :Z
Ga zo MyCom maar eens bellen want dit is echt niet normaal.
En wat zeiden ze ?

• DOCACE
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-11-2025

DOCACE

Whut's up

Of je hebt een voedding met automatische toerental regeling zodat deze zich afsteld op de temperatuur van de kast en voeding.

OF

Je ventilator van je voeding slipt en gaat een hoop kabaal maken, dan is deze kapuut.

DOC.

DOC.

• Yannick
Heb net gebeld met de MyCom, ik had inderdaad een voeding die zich aanpast aan de temperatuur.
Dat betekend voor mij dat als ik hem opstart hij vrij stil is en na zo'n 10/15 minuten kabaal begint te maken.
Maar ik moest hem maar meenemen naar hun winkel en dan zouden ze er naar kijken (handig als je een server draait, maar ja).

Verwijderd

Geinig, wanneer maakt een computer veel herrie??? Eerst had ik een Delta 60 HP in mijn kast zitten en ik kon er nog gewoon naast lapen, kast staat op zo'n 2 à 3 meter van mijn bed vandaan. Nu heb ik er een Sunon 6cm fan in zitten voor CPU een blueORBje voor de GPU een 12 cm Delta aan de achterkant en een blauwe YStech aan de voorkant en dit vindt ik niet echt super noisy. Misschien ben ik wel behoorlijk doof hoor...

B.T.W. Die Delta 12 cm is geen HP of MP achtig ding maar een iets rustigere. ELE ofzo. Mijn broer heeft een 12EHE, maar die maakt wel veel herrie.

Verwijderd

Moet je de stekker eruit rukken!!!!!!!!!

Of een lollystokje in je fan douwen....
Pagina: 1