Ik wil een TV kopen.

Pagina: 1
Acties:

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:38
Nou het gaat hier om allerlei harde waren. Dus het is also volgt. Ik wil een tv gaan kopen. mijn budget is 500 zo'n beetje. Bij een lokale supermarkt staat een 55cm + alles erop. voor 450. Is dat een goede koop? En verder: zijn er ook webwinkels waar ze TV's verkopen, in het kader van op internet is alles goedkoper? Dat zou ik wel cool vinden..

• TimMer
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Nou, het is heel simpel. Ga kijken wel merk het is, ga dan naar je lokale electronicaboer en kijk hoe de kwaliteit van de tv is. Persoonlijk zou ik een aanbieding van Sony zoeken, trinitron blijft mijn persoonlijke favoriet als beeldbuis.

• QSYS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-04 01:13
mischien ff op www.elcheapo.nl kijken, staat ook van alles.

• tvdleur
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-12-2024

tvdleur

ehh...okay?

Mja, eigen smaak natuurlijk... Mijn TV is een Magnafox... heeft een Philips blackline beeldbuis, is stereo, teletekst, etc en strak lijntje (wilde geen boxen aan de zijkanten). Inmiddels 4 jaar oud en heeft me toendertijd 499 gekost :D
Kheb geld zat voor een breedbeeld, maar deze is gewoon zo goed...w8 nog wel een tijdje :)

Zo zie je maar: goedkoop kan ook goed zijn! Kijk lekker rond, kijk hoe de tvŽs zijn, hoe je ertegen aan kijkt.... ben je tevreden, kopen... niets doen als je niet totally tevreden bent. Het gaat om je eigen smaak

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:38
Ja sony is wel goed. Maar zo duur. En voor mij niet te doen, ik zoek gewoon een grote TV enzo.

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-08 16:05

Jag

Verkeerde forum, dit hoort niet in HA maar in AV.

Verwijderd

Kheb laatst een LG 55cm Stereo TV gekocht bij de Expert voor F499,- was geeneens een aanbieding. Superkwaliteit.
Pagina: 1