Matrox G450 DH met Philips 107S trilt!!

Pagina: 1
Acties:

• Sn3akz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-01 20:37
Hallooo.. Ik heb windows 2000 met Matrox G450 DH en een 107 S.. en nou trilt het beeld soms.. niet altijd, en niet erg, maar net genoeg om irritant te zijn.. Heb de nieuwste drivers van Matrox, heb andere resoluties geprobeerd en er staan ook geen stralingsbronnen in de directe omgeving (met de oude machine had ik er nooit last van) Heeft iemand van jullie hier ervaring mee?? of ideeen?? Alvast bedankt

Huidige situatie:
1280 * 1024 * 32
Philips 107S
Win 2000 SP 2
Matrox G450 DH

Alvast bedankt

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

probeer met de bijgeleverde software van Matrox ze refreshrate wat hoger te zetten?

Zit het probleem daar niet?

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

het probleem zal wel bij je monitor liggen omdat het soms wel en soms niet gebeurt....als het aan je Matrox ligt dan zou je het altijd hebben..

Verwijderd

Misschien is dit overbodig, maar staan er speakers in de buurt van je monitor?

Zo ja, verder van je monitor afzetten! Ondanks dat de meeste speakers tegenwoordig afscherming hebben, zodat ze wel in de buurt van je monitor kunnen staan, maar dat werkt lang niet altijd even goed.

Als je geen speakers in de buurt hebt staan, is het inderdaad een goed idee op je refresh rate hoger te zetten (mits je beeldscherm het aan kan)

Anders zou ik het zo 1,2,3 ook niet weten.

• Sn3akz
Op donderdag 01 november 2001 14:06 schreef Silverlinx het volgende:
Misschien is dit overbodig, maar staan er speakers in de buurt van je monitor?

Zo ja, verder van je monitor afzetten! Ondanks dat de meeste speakers tegenwoordig afscherming hebben, zodat ze wel in de buurt van je monitor kunnen staan, maar dat werkt lang niet altijd even goed.

Als je geen speakers in de buurt hebt staan, is het inderdaad een goed idee op je refresh rate hoger te zetten (mits je beeldscherm het aan kan)

Anders zou ik het zo 1,2,3 ook niet weten.
en er staan ook geen stralingsbronnen in de directe omgeving

En met stralingsbronnen bedoel ik dus ook magnetische straling... Andere refreshrate kan m'n monitor (volgens Matrox) niet aan....

Het is ook niet altijd.. maar soms.. misschien is die monitor wel gewoon brak... zou wel zonde zijn.. dan maar meteen een 19" :p

Verwijderd

Ja zou kunnen dat je Monitor het aan het begeven is.

Heb ie nog een andere bak staan waar je die monitor op kan aansluiten.

Dan kijk je toch of ie het daar ook doet, zo ja weet je dat iig aan je monitor ligt.

Wat je dan verder kan doen is de vraag. Misschien ff leverancier bellen, ofzo.

• Sn3akz
Mja.. ik laat het wel even zo.. nu doet ie ut al weer een tijdje niet.. Het is wel hoofdzakelijk bij wit beeld.. (IE ensow)

Toch bedankt voor de reply's :9
Pagina: 1