Toon posts:

Krijg de tv-kaart niet aan de gang?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb laatst dus ddie TV-kart van de aldi gekocht, maar ik rijg hem ECHT NIET aan de gang.

Ik heb hem in elke vrije PCI-slot die ik heb geprobeerd en elke keer krijg ik een andere fout..
Hier even een klein lijstje van dingen die ik zoal tegenkwam

- Scherm blijft vast op inlogscherm van windows (maar pc gaat wel door ik hoor mijn opstartgeluidje)
- Ik krijg een bronconflict tussen mijn Videokaart en random onderdelen van mijn MoBo (PenPBios, MoBoBronnen, ACPI systeemuitbreiding)
- Mijn PC reboot zodra windows scherm er voorkomt
- Ik heb geen geluid maar wel beeld
- Pc start ALLEEN in veilige modus
- En LAST but not Least de PC start helemaal NIET!

En het domme van al deze dingen is, zodra ik de tv-kaart eruittrek heb ik NERGENS meer last van... iemand oplossingen?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

wat voor mobo heb je. Kan namelijk aan de chipset van het mobo liggen in combinatie met de chipset op de kaart. Had hetzelfde probleem met mijn TVkaart (3jaar oude miro) op een Gigabyte moederbord, wilde gewoon niet werken. Nu werkt hij wel op een ander mobo.

deze kaart is ook niet zo geweldig van wat ik van heb gehoord, vriend van mij had er eentje en zijn pc kreeg enkel nog blue screens of death

• Apronex
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-04 18:06
Mijn PC herkende de kaart niet eens. Ik heb alle pci slots geprobeerd, win98 er weer op geinstalleerd dat hielp ook niet. Bij mijn broers oer ouwe Compaq deed ie het wel zonder problemen. Het werkt gewoon niet met mijn moederbord. Ik heb hem trouwens weer teruggebracht en mijn geld teruggekregen.

Think! B4 u doing instead of doing b4 u think!