Toon posts:

[ADSL/RNAAPP] Foutmeldingen

Pagina: 1
Acties:
  • 125 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hee guys, iemand misschien een oplossing, ADSL aangeschaft ethernetkaart erin alles geladen en hup het net op, echter een rampenbak aan foutmeldingen allemaal over RNAAPP en daarna zeuren dat Explorer, rundll32 etc etc ook allemaal niet meer funktioneren. Tuurlijk: pc uit, ADSL modem uit, pc aan, modem aan, jahoor dat werkt wel, maar als je dat 4 x per avond mot doen dan......pffffffff !!!!!
Het meest typische is; ik heb er het meeste last van als ik online game op Microsofts zone (AOK), iemand misschien een oplossing of dezelfde ervaring ?????? uh...oh ja WIN98 sec edition draait op pent 3, 1000 Mhz. alsjeblieft iemand met een helder idee ?????

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

vaag :?
ik krijg die foutmeldingen alleen als ik ben vergeten om de modem aan te zetten :z

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

Topicstarter
nah schiet nog nie echt op dit.........

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

probeer eens om de microsoft vpn adapter eraf te gooien, en dan opnieuw te installeren :)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

tip deinstalleer externe toegang, installeer het daarna opnieuw en gebruik de handleiding om adsl te installeren.

maar gebruik die enge mxstream cd niet!! :7

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-07 14:56
Klinkt als beschadigde dll-bestanden....Re-install windows es effe over je bestaande windows heen (dan hoef je niet al je proggies opnieuw erop te zetten, maar je win-files worden wel overschreven :P )

iRacing Profiel

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
nee nee nee nee..... heb dit zoooooo vaak gehad, enigste wat je moet doen is je modem uitzetten via de uitknopje achterop en dan je pc opnieuw opstarten en zodra hij volledig is opgestart(dus zonder dat hij gaat ratelen) zet je de modem aan en wacht je tot alle lampjes hebben gebranden en hij klaar is om gebruikt te worden..ff inbellen klaar...

(dit heb ik al denk ik 4x gepost tot nu toe, en bij iedereen heeft het geholpen)

• CyberTijn
  • Laatst online: 04-08 16:00
tweaken die modem, dat inbellen via VPN is een ware ramp.
bij een maat van mij laatst ook die tweak uitgevoerd, ging perfect, je vult gateway en DNS in en rammen met die handel

en die waarschuwingen dat je je modem naar de knoppen kan helpen is allemaal bull-shit

• KroontjesPen
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-01 19:40

KroontjesPen

maakt nog soms 'n bericht.

CyberTijn heeft gelijk.
Voor de modem tweak met ADSL dezelfde problemen hier.
Als er maar iets met de verbinding was nokte RNAAPP er mee en trok een heleboel proggies met zich mee. Precies zo als je schrijft.

Er moet ergens een draadje zijn van dit RNAAPP probleem maar de goed bedoelde tips brachten toen geen oplossing.
BTW zeker ook w98 he. :?

May the Force be with you

Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!

Verwijderd

Topicstarter
Hartstikke goed mannuhhhh, ik ga de meest bruikbare opties direct testen en laat jullie de uitkomsten weten alvat mega-geweldig bedankt voor de voltte reacties !!!!!!!!!!!!

Verwijderd

Topicstarter
Uhhhh oh ja,nog wat vergeten kan iemand me nog effe vertelle wat nou de meest ideale combinatie is onder de voorwaarde dat je heel veel zit te gamen:

ADSL met WIN 98
ADSL met WIN 98 2nd Edition
ADSL met WIN mil.
ADSL met WIN 2000
ADSL met WIN XP

????????

Verwijderd

Draai sinds kort XP en heb totaal geen problemen meer what so ever. Dus ik zou XP gaan proberen. ;)

Verwijderd

Weet wel dat het RNAAPP probleem ook de kop opsteekt als je een CD-ROM speler hebt, of als je een diskettestation hebt dat niet helemaal lekker werkt met Win98(SE).

Ik heb van die problemen gehad toen ik m'n diskette station verwisselde voor een LS-120. Sinds in WinME gebruik ben ik van de RNAAPP problemen verlost.

Jord.

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
Op donderdag 01 november 2001 18:49 schreef Heyjoe het volgende:
Hartstikke goed mannuhhhh, ik ga de meest bruikbare opties direct testen en laat jullie de uitkomsten weten alvat mega-geweldig bedankt voor de voltte reacties !!!!!!!!!!!!
was mijn oplossing nog gelukt??

Verwijderd

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Er kan geen verbinding worden gemaakt met Mxstream. Windows geeft een "RNAAPP foutmelding".

Als windows een "RNAAPP foutmelding" geeft, heeft dit over het algemeen betrekking op de software 
van de netwerkkaart of de instellingen ervan. 
Controleer of de juiste versie van de software voor de netwerkkaart is geïnstalleerd. 
Je dient bij het gebruik van het Mxstream-ethernet-modem
de netwerkkaart van je PC in te stellen 
op 10Mbit/s en Half-duplex. 
Raadpleeg voor het instellen, de documentatie van je netwerkkaart of neem contact op met je leverancier.

Zo van de mxstreamsite :)

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb alles geprobeerd. Ik kan nog maar twee dingen bedenken. Of een virus of de netwerkkaart die niet goed functioneerd.

Nou is mijn vraag of het een virus kan zijn. De virusscan kan ik niet opdute zonder internet en heb geen brander. Verder heb ik ook niet echt veel verstand van computers...

Heeft iemand een tip?|:(
Pagina: 1