Wanadoo Cable Broadband in Zoetermeer!

Pagina: 1
Acties:
  • 175 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:02

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Topicstarter
Heren/dames Tweakers,

Vandaag hoorde ik viavia dat een vriend van een collega in Zoetermeer (waar ik dus ook woon) de BROADBAND variant van Cable Wanadoo heeft aan weten te vragen, en deze week geleverd schijnt te krijgen. (!)

Zelf heb ik vorige maand nog gekeken op de site met de postcodecheck van Casema, en in Zoetermeer was het toen nog niet mogelijk om een Broadband-abbo af te sluiten. Nu echter kan ik een compleet aanmeldformulier invullen!

Nu is mijn vraag eigenlijk sim-pel (je voelt hem al):

Heeft iemand in Zoetermeer al ervaring met Cable Wanadoo BROADBAND Basic/Premium, en wanneer heb je die aansluiting gekregen? Meld ook ff in welke wijk je woont, en wat je ervaringen zijn. Ik zelf zit in Rokkeveen. :)

Alvast bedankt voor de info!

... en oranje! :P

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-01 17:24

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Als je jezelf aan wilt melden, kun je dat beter telefonisch doen...gaat een stuk sneller dan via de website aanmelden. :)

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

• iNSaNe-oNe

iNSaNe-oNe

Topicstarter
Op woensdag 31 oktober 2001 23:34 schreef Ferdo het volgende:
Als je jezelf aan wilt melden, kun je dat beter telefonisch doen...gaat een stuk sneller dan via de website aanmelden. :)
Hoezo dat? Is het dan niet zo dat als je jezelf telefonisch aanmeld dat dan je een inschrijfformulier thuis krijgt wat ze pas in behandeling nemen indien je die ondertekend retour hebt gezonden? Volgens de website (en de mail die ik erna heb gekregen) hoef ik nu pas die officiele krabbel te zetten indien de monteur bij je langs komt om de boel aan te sluiten.

Niet dat het mij boeit wanneer, als het maar snel gebeurt, dat aansluiten... :9

Toch bedankt voor je advies!

Iemand anders ervaring met Cable Wanadoo Broadband in Zoetermeer? Aangevraagd?

Verwijderd

Ik weet het niet in zoetermeer, maar woon ook in zoetermeer en heb het ook aangevraagd. Broertje van mijn vriendin woon in alphen en heeft het ook en haalt gemiddeld ongeveer 70/80 K/s. Dus dat is wel aardig voor een meijer per maand. Zit nu met een 56k te klooien en kost me ook 100 pietermannen.

• iNSaNe-oNe

iNSaNe-oNe

Topicstarter
Op donderdag 01 november 2001 12:11 schreef Kaatje_NL het volgende:
Ik weet het niet in zoetermeer, maar woon ook in zoetermeer en heb het ook aangevraagd. Broertje van mijn vriendin woon in alphen en heeft het ook en haalt gemiddeld ongeveer 70/80 K/s. Dus dat is wel aardig voor een meijer per maand. Zit nu met een 56k te klooien en kost me ook 100 pietermannen.
Mooi!
Wanneer heb jij het aangevraagd hier in Zoetermeer? Ik ben met name geinteresseerd in de duur van de aanvraag. Casema kennende duurt het minimaal 2 weken voordat er ooit gereageerd wordt, maar misschien zijn ze sneller. Zo heb ik bijvoorbeeld per post nog geen reactie gehad op mijn aanmelding van afgelopen woensdag.

Heb jij zelf al een reactie van die knakkers mogen ontvangen? Just interested...

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:41

Tourniquet

Hiya, fellas!

Op zaterdag 03 november 2001 11:41 schreef iNSaNe-oNe het volgende:

[..]

Mooi!
Wanneer heb jij het aangevraagd hier in Zoetermeer? Ik ben met name geinteresseerd in de duur van de aanvraag. Casema kennende duurt het minimaal 2 weken voordat er ooit gereageerd wordt, maar misschien zijn ze sneller. Zo heb ik bijvoorbeeld per post nog geen reactie gehad op mijn aanmelding van afgelopen woensdag.

Heb jij zelf al een reactie van die knakkers mogen ontvangen? Just interested...
gewoon even bellen: 0800-1884 (gratiz 8-) )

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-01 17:24

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Idd. Ik heb me aanvankelijk ook via de website aangemeld, maar na een paar weken wachten :r(op de site: binnen drie werkdagen: klopt, naar Casema-begrippen |:() toch maar gebeld: 'k werd een paar weken later aangesloten.

Ik had overigens niet meteen na installatie van het modem al Internet. Dat duurde nog zes dagen ivm aanpassingen in het wijkkastje |:(. Maar snelheid is hier ook dik in orde(voor de duidelijkheid: up- en downstreamsnelheid, niet die van de Casema-administratie!). Zie ook bericht hieronder. Alleen zit ik dan in Zeist.

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-08 07:22
Ik zit in Leidschendam met premium, 60 a 70kb/s
erg goeie pings, me broertje kan ook ondertussen UT of CS of TO spelen terwijl ik het ook doe. Dan ping maar 70 ipv 50 of 40 :P

• iNSaNe-oNe

iNSaNe-oNe

Topicstarter
Ik had overigens niet meteen na installatie van het modem al Internet. Dat duurde nog zes dagen ivm aanpassingen in het wijkkastje |:(. Maar snelheid is hier ook dik in orde(voor de duidelijkheid: up- en downstreamsnelheid, niet die van de Casema-administratie!). Zie ook bericht hieronder. Alleen zit ik dan in Zeist.
Allrighty! 8-)

Ik zag (geheel toevallig) vandaag in ons centrum van Zoetermeer een promo-team lopen van Cable Wanadoo, om zieltjes te winnen voor Broadband Basic/Premium. Ik een babbel gemaat met die gasten, en die wist niet hoe snel een internet-inschrijving t.o.v. een 'normale' inschrijving zou gaan. Hij wist wel te melden dat als het goed is binnen een week na ischrijven bij hem een monteur op de stoep zou moeten staan.

3x raden wat ik heb gedaan... ze zoeken het daar maar uit op het hoofdkantoor hoe ze mijn inschrijving verwerken, als ze het maar SNEL doen... ;) :) ;) :)

• Sander0105
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-08 17:36
hmmm als ze niet opschieten heb ik nog wel een ander truucje, werkte bij mijn slome kabel aanvraag ook:
bellen naar klantenservice:
[casema] hallo!! bla bla bla wat is er aan de hand?
[jij] ik heb een brief thuis gekregen waarin stond dat er gister een monteur langs zou komen om die spullen af te leveren, maar hij is nie geweest
[casema] ow, ehm, ja, ehm, sorry...
[jij] ja wat heb ik daaraan, wat is dit nou voor een klantvriendelijkheid, met die sorry van u kan ik niet internetten
[casema] ja meneer, onze excuses, ik zal zo snel mogelijk een monteur sturen, heeft u deze week tijd ??
[jij] ehm jah, nou goed dan maar ik NEEM wel weer vrij hoor, maar komt ie dan echt?
[casema] oke (en spreekt datum af)

paar dagen later... ding ding... staat er zo'n casema dwaas voor je deur :)

Dit werkte bij mij perfect. wacht wel ong. 1,5 week voordat je belt, anders hebben ze je formulier nog nie :)

KnowYourBeans

Verwijderd

Hier ook een rokkevener (klinkt dat stom zeg) enne heb ervaring met Premium, en teleurgesteld dat je de kranten niet leest, hebben pagina grote advertenties in diverse huis aan huis bladen gestaan van Powerline, dat je bij powerline kon voorinschrijven voor Wanadoo Premium met leuke korting. ongeveer 4 weken geleden nu.
En meest leuke ervan de telefonische voorinschrijving was niet mogelijk daar de telsell afdeling van Casema een 6 weken achterstand hadden in het verwerken. terwijl ik na Powerline binnen 3 weken supersnel kon internetten met Casema en dat is na een jaar casema basic :Z wel anders.

Verwijderd

Ik uit de Leyens ben nog een Diehard casema basic slachtoffer. Maar ik had van iemand van school gehoord dat hij met die snellere beter liep dan ADSL basic.

Ik kreeg trouwens gvd een fucking brief van XS4ALL 4 weken geleden dat het stink mxstream pakketje binnen 4 weken geleverd zou worden. Dus ik vandaag bellen natuurlijk. Blijkt dat mijn straat/blok nog niet eens klaar is voor ADSL, over 3 weken ofzo!!!!!!!!!!!!!!!!! Daar baal je dan goed van, kunnen ze niet eens even zeggen ofzo.

Stelletje *@$*@(#(@ :(

Verwijderd

Op maandag 05 november 2001 21:56 schreef bLiNk het volgende:
Ik uit de Leyens ben nog een Diehard casema basic slachtoffer. Maar ik had van iemand van school gehoord dat hij met die snellere beter liep dan ADSL basic.

Ik kreeg trouwens gvd een fucking brief van XS4ALL 4 weken geleden dat het stink mxstream pakketje binnen 4 weken geleverd zou worden. Dus ik vandaag bellen natuurlijk. Blijkt dat mijn straat/blok nog niet eens klaar is voor ADSL, over 3 weken ofzo!!!!!!!!!!!!!!!!! Daar baal je dan goed van, kunnen ze niet eens even zeggen ofzo.

Stelletje *@$*@(#(@ :(
Hmzz ik hoop voor jou dat je het wel krijgt dan die MXstream want in rokkeveen zou ik het januari 2000 krijgen en eindelijk na 3 maanden komt die K(l@te) P(-st) N(ooit) :( met een excuses omdat mxstream in onze wijk nu niet morgen niet en nooit niet leverbaar zal worden omdat Mxstream over de oude vertrouwde kopere leiding moet lopen en niet over het razendsnelle glasvezel netwerk want dat ligt volgens KPN tot in mijn kastje. Alsof ze al telefoons hebben die je op glasvezel kan aansluiten. :?
ik heb ze nog niet gezien.
Enne klopt ik premium nu een tijdje en kan met een gerust hart zeggen dat ik weer meedraai in de wereld constant tussen de 35 en 60 kB/s. 8-)

• iNSaNe-oNe

iNSaNe-oNe

Topicstarter
Op dinsdag 06 november 2001 00:32 schreef ScanmanP het volgende:

[..]

Hmzz ik hoop voor jou dat je het wel krijgt dan die MXstream want in rokkeveen zou ik het januari 2000 krijgen en eindelijk na 3 maanden komt die K(l@te) P(-st) N(ooit) :( met een excuses omdat mxstream in onze wijk nu niet morgen niet en nooit niet leverbaar zal worden omdat Mxstream over de oude vertrouwde kopere leiding moet lopen en niet over het razendsnelle glasvezel netwerk want dat ligt volgens KPN tot in mijn kastje. Alsof ze al telefoons hebben die je op glasvezel kan aansluiten. :?
ik heb ze nog niet gezien.
Enne klopt ik premium nu een tijdje en kan met een gerust hart zeggen dat ik weer meedraai in de wereld constant tussen de 35 en 60 kB/s. 8-)
JOH!

Ikzelf heb precies hetzelfde gehad. Bij mij is na 8 maanden slechts die conclusie door de KPN getrokken. Snel he? :(
(Iemand trouwens nog een analoog Ethernet Speed touch Home-ADSL-modempje kopen?)

Over de levering van Cable Wanadoo Broadband: ik heb nog steeds geen afspraak kunnen/mogen maken met een monteur. Hoeveel weken heeft het geduurd, tussen de aanvraag en een eerste reactie van Casema om de installatie te mogen doen bij jou thuis? 4 dus? Hmm... daar vanuit gaande moet ik nu nog 2 weken wachten... argh.

Ik blijf benieuwd. De telefoontikken komen mezelf zo langzamerhand de neus uit... :+

Verwijderd

Sorry dat ik het zeg (off topic), maar ik meen het. Ik vind dat IEDEREEN de Casema Internetprodukten moet boycotten na wat ze ons aangedaan hebben met Cable Wanadoo Basic!!! Vuile schoften, gaan nu breedbanddiensten introduceren daar waar te veel klanten weg lopen nadat MXStream en andere aanbieders gaan concurreren. :r

Ik woon ook in Zoetermeer en ben ontzettend tevreden met MXStream

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik woon ook in rokkeveen en heb gewoon ADSL hier :) And it rockz

Verwijderd

upload = :?
Woon ook in Rokkeveen en heb nu MxStream..

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:36

AMDFreak

Intel is zo..

Op dinsdag 13 november 2001 20:22 schreef DaMaster het volgende:
upload = :?
Woon ook in Rokkeveen en heb nu MxStream..
Ik heb me net ook ff aangemeld!!!

Maximale snelheid van het kabelmodem: 512 kbit/s downstream en 128 kbit/s upstream

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh

• DJ-FreSh
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-12-2025
Ik heb na 2 jaar kabel van Casema in zoetermeer zulke erge trauma's overgehouden dattik echt NOOIt meer voor Casema/Wanadoo zou kiezen. Ik het begin ging kabel ook nog goed, zat lekker aan de max van 10/11K/sec maar dat ging heeel erg snel omlaag. Laatste half jaar moeten doen met 2K/sec en ping timeouts op irc !!!

'k heb sinds 2 weken FAST ADSL en heb al bijna 50 Gig over die lijn heen getrokken.

Nooit meer Wanadoo voor mij dus!

• AMDFreak

AMDFreak

Intel is zo..

in Mei 2002 dan heb ik Casema basic ook al 2 jaar 8-)

ADSL ken ik nie krijgen... (pa stelt dat aanmelden constant uit! :( ) en nu zijn de servers vol!

dus dan maar weer Casema BROADBAND

En ik hoor hier al lekkere snelheden >:)

Verwijderd

hier (ook in zoetermeer) Zon Breedband Plus (adsl) loopt heerlijk en nooit klachten!! :)

• AMDFreak

AMDFreak

Intel is zo..

buur buur jonge hebt dat ook :) vindt ut nie zo boeiend eigenlijk

Verwijderd

Op donderdag 15 november 2001 09:49 schreef InterFreak het volgende:
buur buur jonge hebt dat ook :) vindt ut nie zo boeiend eigenlijk
qua snelheid is het misschien niet boeiend maar je hebt nooit gezeik zoals bij chello en mxstream (heb ik allebei gehad) dus dik tevreden :)

• AMDFreak

AMDFreak

Intel is zo..

Ik kan eigenlijk niet wachten op Casema BROADBAND Premium :)

• iNSaNe-oNe

iNSaNe-oNe

Topicstarter
Jaahaaahaaaaaaa! :P

Ik heb gisteren, in mijn eindiloze verveling, maar eens met Casema gebeld (0800-1884, optie 2), en gevraagd waarom ik nog geen terugkoppeling van ze gehad heb. De dame aan de andere kant zei van: "Oh, meneer dat geeft toch niets? Dan maken we nu toch even een afspraak?"

WAZEGGU?! Zo snel mogelijk alsteblief! >:) :) :9~ :9 ;)

Welnu: op donderdag de 29e tussen 13:00 en 18:00 uur gaat hopelijk voor mij ook eindelijk de digitale snelweg open! :)

Overigens, het schijnt NIET zo simpel te gaan als je al een DEMOS-gebakkie hebt. Dan moet je gemigreerd worden, en zenden ze je een migratie-formulier toe. Die kun je daar dus aanvragen via de telefoon.

* iNSaNe-oNe is blij! :)

• Crusader
  • Laatst online: 15-08 13:42

Crusader

Arc Nature

Ik ben ook zo'n figuur uit Rokkeveen en ik moet zeggen dat ik toch heel tevreden ben met Mxstream.
Vroeger exact een jaar zo'n DEMOS kloteding gehad, ik stoot mij geen tweede keer aan dezelfde Casteena.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Verwijderd

Mijn broer woont bij het noord-A , als Zoetermeerder jou welbekend, heeft verleden week breedband ( Premium ) aangevraagt bij Wanadoo naar aanleiding van lekkermakende verhalen mijnerzijds.
Word 27 November geleverd, dus even rekenen : tis nu 18 nov dus aangevraagt ong 11 nov. dus pakweg een dag of 16 en je hebt het.

Verwijderd

Nou hiero ik heb het net aan de praat en het gaat als een tiet. Echt lekker snel. beter als mijn 56k :)

• Big4SMK
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-08 12:08
Ha mensen, ik ben ook woonachti in zoetermeer. Ik heb MXStream nu een maandje, de basic. maar het loopt echt heerlijk... ik ben echt een tegenstander van kaashema en zal dus nooit overgaan tot zogenaamde broadband?! was bij het normale abbo ook zo, in het begin lijkt het fff snel... maar binnen een half jaar zit je op nog geen 20% van je beginsnelheid :(
Nu alleen nog ff het probleempje oplossen dat mijn modem niet op de uplink van mijn switch reageert, en dan gaat het feest pas echt beginnen!!!

grtz uit Seghweart

• iNSaNe-oNe

iNSaNe-oNe

Topicstarter
OK!

Ik heb sinds eergisteren de aansluiting mogen ontvangen, en het werkt. Maar:

Ik heb al wel een keertje gesurfd ermee, en de performance valt tegen (5KB/sec). Ook daarvan weet ik hoe het komt: KCma denkt nog steeds dat ik een Cable Basic klant ben (die ik hiervoor had, en een jaar geleden heb opgezegd). Ze moeten nog aanpassen in hun configuraties dat ik Broadband Premium heb met de bijbehorende bandbreedte. Ik heb ze gebeld, en die knop zou moeten worden omgehaald. Dat zouden ze binnen een dag doen, maar helaas is dat nog niet zo... :(

Sukkels! Het had ook te mooi geweest om meteen waar te zijn... Ik wacht af!

• Freezerator
  • Laatst online: 15-08 07:22
was bij mij ook, ben toen gewoon langs delft gereden(zit hoofdkantoor) en toen was het binnen kwartiertje geregeld

• AMDFreak

AMDFreak

Intel is zo..

Ik heb ut ook sinds ongeweer 1 week.. enne zo lang hoefde ik nie eens te wachten totdat zo'n gasie kwam.. (9 dagen ofsow) dat was best wel uit te houwe :)

en ik meteen downloaden!! ja hoor 90kb+

Verwijderd

Ik zelf ook Premium en it ROCKS :) op 1 ding na .. internet sharing werkt niet .. zuvht.. als iemand hier toevallig een oplossig heeft ... post it thx :)

• m0nk
  • Laatst online: 19:19

m0nk

16-09-2003 15.15

kabel wat van caseme komt is :r

Mijn ervaringen, eerst starte ik met cable std, zo'n 14 maanden geleden ongeveer, met mijn max downspeed van 2 kb/sec heb ik talloze malen contact gehad met casema die mijn heen en weer stuurde en geen oplossing had. Service van casema vind ik dus :r

Een vriend van mij heeft premium "broadband" :r zelfde snelheid als mxstream alleen fakking loss en weer slechte service. Ik heb dus vanaf januari adsl en de snelheid is constant. Geen loss, en als we hier met zn 3en gamen (cs of rtcw) hebben we ping van 40.

dus wanadoo cable oftwel casema kots! opzouten!

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• AMDFreak

AMDFreak

Intel is zo..

Op zondag 02 december 2001 12:25 schreef mrsmitty het volgende:
Ik zelf ook Premium en it ROCKS :) op 1 ding na .. internet sharing werkt niet .. zuvht.. als iemand hier toevallig een oplossig heeft ... post it thx :)
Daar had ik ook in het begin probz mee :)
maareh gewoon sygate downloaden :) werkt prefect :) zonder dat je eigenlijk maar iets hoeft intestelle :)

• iNSaNe-oNe

iNSaNe-oNe

Topicstarter
Heerlijk, wat een snelheid! :)

Ik ben sinds eergisteren 'omgezet' naar Premium, en uitschieters naar 90KB/sec is geen probleem.

Leuk detail: ik heb er nu precies een jaar over gedaan om bij mij thuis een breedbandige internetverbinding te krijgen (ADSL in Zoetermeer in een bepaalde wijk blijkt niet mogelijk te zijn, daar kwamen ze bij KPN na een kleine 8 maanden pas achter), dus DIT VAN KCMA ROELEERT! :P :P :P

Sorry, moest er ff uit. :9

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:05
Ik moet het hier nog steeds doen met dat lelijke Cable Wanadoo Basic :r

Echt niet normaal zo ongelofelijk traag is het. En het kutte is dat ik hier geen Premium kan krijgen, en ADSL dat gaan ze hier pas in februari gereed maken (ALS ik het dan al kan krijgen, want ik heb ZWAAR het vermoeden dat ik weer zo'n uitzondering ben die te ver van de centrale afzit). :'(

Naja, nu is het maar afwachten en behelpen met dat kutcema modempje...

Join het GoT Pulse-Team!

Verwijderd

Kweet hoe je je voelt want ik heb et zelf ook.

Maar vanaf januari heb ik ook premium!! ole!

Verwijderd

Sommige mensen denken ADSL (MXSTREAM) sneller is dan Cable Wanadoo Premium. Nou echt niet he!!! Cable Wanadoo is 70 - 80 kb/s en MXSTREAM is 50 - 60 kb/s voor hetzelfde bedrag per maand! Ben je toch gewoon stom als je ADSL neemt. :+

• iNSaNe-oNe

iNSaNe-oNe

Topicstarter
Op vrijdag 07 december 2001 16:24 schreef MCJW_mark het volgende:
Sommige mensen denken ADSL (MXSTREAM) sneller is dan Cable Wanadoo Premium. Nou echt niet he!!! Cable Wanadoo is 70 - 80 kb/s en MXSTREAM is 50 - 60 kb/s voor hetzelfde bedrag per maand! Ben je toch gewoon stom als je ADSL neemt. :+
Ja, ach, wat zal ik zeggen...

Zelf walgde ik van KCma, vanwege de trage, slak-achtige Demos-zooi. Om die reden sprong ik een gat in de lucht toen hier in Zoetermeer MxStream leverbaar werd. Ik vrolijk de zaak aangevraagd, maar ik heb er soms nu nog slapeloze nachten van! :(

Maargoed, Mxstream is niet gaan werken alhier, dus toen sprong ik, wederom, een gat in de lucht toen ik hoorde dat KCma zijn dienstenpakket had uitgebreid met de Broadband producten! Uiteraard was ik in het begin nogal huiverig, want ik had nog een wrange nasmaak van de seriele ellende. Na wat kleine uitvraginkjes her en der op Internet (nieuwsgroepen roeleren! GoT ook! :) ), heb ik toch besloten om de gok te wagen en heb ik Broadband Premium genomen. EN TOT NU TOE HEB IK DAAR ZEKER GEEN SPIJT VAN! :P

De snelheid is inderdaad HOGER dan bij Mxstream (basic). Heerlijk. :9~

• Crusader
  • Laatst online: 15-08 13:42

Crusader

Arc Nature

Ja... Erg leuk hoor...
Maar ik heb toch echt liever een STABIELE verbinding (dus continu 53 kB/s) in plaats van een erg fluctuerende verbinding (dan weer 30, dan weer 50, dan weer 40, dan weer 70, en ja... een paar milliseconden 90 kB/s).
Voor de die-hard gamer is MxStream gewoon dé oplossing :+

If it ain't broken, play with it till it breaks.

• AMDFreak

AMDFreak

Intel is zo..

Daar ben ik het met je mee eens..

maar als je voor het downloaden gaat?
dan zou ik zeker die premium nemen hoor

• Big4SMK
  • Laatst online: 03-08 12:08
Om te gamen is MxStream ideaal, alleen wat ik nou niet begrijp is: in mn eentje gamen: ping = 50
Met z'n tweeen: ping is 3000 (drie-DUIZEND)

Toch vaag alas je het mij vraagt, het zou toch gewoon honderd moeten zijn met z'n tweeen???

Maarreh, ik zou nooit aan KaasHema beginnen....na de service (?) die ze geleverd hebben...........

Verwijderd

@home in twente--Aadorp cable

89 piek per maand, minimaal 200 kb/sec, gemiddeld ca. 300/350 kb sec.

nooit storing, lage ping.
slechte service, maar ja, niet nodig als het wel werkt.

• Kozz
  • Laatst online: 14-08 21:17
Beste Arjo,

Jij hebt een aansluiting van 200 Kbyte p/s ?
Dat komt dus overeen (200x8) met 1600 Kbit p/s...zozo ;)
Welke provider heb jij dan??

Overigens vindt ik het knap dat je met een maximale downloadstream van 512 Kbit, meer dan 64 Kbyte kan downloaden |:(

Verwijderd

Maar voor gamen is casema toppie.
Je upstream is veel hoger

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Dit komt omdat ADSL op 512 kbit/s staat ingesteld en Premium op 768 kbit/s. Casema heeft dit gedaan om er zeker van te zijn dat de beloofde 512 kbit/s gehaald wordt, maar in de praktijk komt men er inderdaad vaak overheen, en is in theorie 96 kbyte/s mogelijk met een Premium aansluiting.

Met 80 kbyte/s zit je op een hele nette snelheid, omdat je met kabel in de meeste gevallen ong. 10% verliest aan overhead etc.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• Kozz
Heb zelf sinds een jaar Wanadoo cable basic en dat is me ondanks de negatieve publiciteit enorm bevallen. Gebruikte het ook alleen om een beetje te surven of mijn mail te checken. Het was net zo snel als mijn 56k modem, maar toch niet meer van die schrikbarende rekeningen :)

Sinds de Return to castle Wolfenstein multiplayer ben ik een beetje :+ verslaafd aan online gamen!! Voor het downloaden van de Medal of Honor demo, ben ik een dag bezig geweest....

Omdat Mxstream hier steeds wordt uitgesteld, heb ik Cable Premium aangevraagd. Volgens de consumentenbond is die idd nog sneller voor hetzefde geld >:)

Verwijderd

Nah ik heb ook casema basic en februari komt ADSL!! En voordat hier casema broadband is zijn we nog wel een jar verder.. Ik word er helemaal ziek van!! AL DIE DAMN DOWNLOADS van 2kb per seconde.. Al dat wachten wanneer ik een internet pagina open!! GRRRR Ik heb helemaal geen vertrouwen meer in casema.. Ik wil gewoon lekker online kunnen gamen enzow! :) Altijd en elk spel!

• Alphafox
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-08 05:28

Alphafox

wat zeggie!

Ik heb het nu ook aangevraagd en heb gehoord dat in verschillende plekken in zoetermeer redelijke snelheden worden behaald, bijv. 65kb in centrum. Ik heb het ook via internet aangevraagd, maar nog niets gehoord, mischien ook dat truukje met dat telefoontje doen, dan heb ik ook lekker snel snel internet!!! :) :) :)

En deze snelheden voor maar 100,- piek is natuurlijk wel te doen

wisdom is rarely common

• Splash
  • Laatst online: 19-07 07:57
Nouhoou!!!!!!!!! Dat wil ik OOK!!!" :'( :'( :'( :'(

• iNSaNe-oNe

iNSaNe-oNe

Topicstarter
Bestel het dan! >:)

• iNSaNe-oNe

iNSaNe-oNe

Topicstarter
Ok, ppl!

Even iets van heel andere orde! Het komt bij mij voor dat 's avonds de Casema-server dermate brak is dat de verbinding weg valt. Dat duurt dan een uurtje ofzo, en dan kan ik weer inbellen. Elke andere poging in dat uur timed vrolijk out. :(

Hebben meer mensen hier last van? Gisteravond was dat ook het geval.

Ben benieuwd! :P

• AMDFreak

AMDFreak

Intel is zo..

jij ook al?

/me woont ook in Zoetermeer..

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Op donderdag 24 januari 2002 19:49 schreef iNSaNe-oNe het volgende:
Ok, ppl!

Even iets van heel andere orde! Het komt bij mij voor dat 's avonds de Casema-server dermate brak is dat de verbinding weg valt. Dat duurt dan een uurtje ofzo, en dan kan ik weer inbellen. Elke andere poging in dat uur timed vrolijk out. :(

Hebben meer mensen hier last van? Gisteravond was dat ook het geval.

Ben benieuwd! :P
Volgens mij zijn er een aantal problemen met de aanmeldingsservers geweest. Vorige week had ik hier voor het eerst sinds een half jaar weer last van (Den Haag :(-Ypenburg). Maar ja, het is een half jaar goed gegaan, dan ga ik niet lopen klagen over drie dagen dat de verbinding af en toe wegvalt. Ben tot nu toe tevreden gebruiker van Casema Broadband Premium :)

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Dit zijn mischien de 1e tekenen van de toekomstige kwaliteit van je casema connectie.

• Kozz
Ze hebben idd een aantal nieuwe servers geplaatst. Als ze daar de kwaliteit mee willen continueren, heb ik er geen probleem mee als de verbinding ff minder is. :)
Kap nou eens een keer met Casema af te zeiken. Voorlopig heb ik een betere, snellere en goedkopere verbinding als mijn buurman met ADSL basic >:)
Pagina: 1