Elke keer als ik cs speel op een demon of gamepoint server dan crasht mijn muis na een tijdje( soms na 5 min soms na 45 min) en dan kan ik helemaal niks meer met mijn muis. Maar mijn keyboard doet het wel nog steeds, dus dan sluit ik CS af via mijn keyboard en dan doet mijn muis het nog steeds niet in windows. Dus moet ik mijn pc opnieuw opstarten. Wie kan mij effe helpen?
welke OS draai je?
wat voor muis heb je?
resolutie+ video kaart?
virusscanner draaien?
wat voor muis heb je?
resolutie+ video kaart?
virusscanner draaien?
speel in opengl modus ipv directx. Mijn muis doet ook raar met directx, er ontstaat lag tussen het moment van bewegen van mijn muis en het bewegen van het scherm (ik doe muis naar links, halve seconde later gaat beeld pas naar links). En het ligt niet aan mijn fps als je dat soms wilt roepen
Probeer beide connectoren als je keuze hebt tussen USB en PS/2.
Probeer altijd ff mouseware te installeren (Logitech of Microsoft is zo te downen) en experimenteer een beetje met de instellingen.
Probeer dat eerst eens..
Probeer altijd ff mouseware te installeren (Logitech of Microsoft is zo te downen) en experimenteer een beetje met de instellingen.
Probeer dat eerst eens..
vanavond effe checken, maar in ieder geval 98 plus, logitech muis, en virusscanner draait als ik speel.
Verwijderd
Al eens een andere muis geprobeerd? misschien dat je muis gewoon stuk is.. 
Verder the usual, Drivers checken, poort (usb / ps2) en maybe half-life opnieuw installeren.
Verder the usual, Drivers checken, poort (usb / ps2) en maybe half-life opnieuw installeren.
http://www.logitech.com/cf/support/mousefiles_w98.cfm#3
Kijk hier ff. Er staat een speciaal downloadje voor gamers met logitech muisjes...
Succes!
Kijk hier ff. Er staat een speciaal downloadje voor gamers met logitech muisjes...
Succes!
is bekendOp donderdag 01 november 2001 01:37 schreef GambitRS het volgende:
speel in opengl modus ipv directx. Mijn muis doet ook raar met directx, er ontstaat lag tussen het moment van bewegen van mijn muis en het bewegen van het scherm (ik doe muis naar links, halve seconde later gaat beeld pas naar links). En het ligt niet aan mijn fps als je dat soms wilt roepen
Aangezien ik een voorkeur voor duidelijke topics heb zou ik je willen vragen volgende keer een duidelijke topic te kiezen.
Ik zou gewoon me mouse drivers een keertje update, of idd ff die mouseware checken.
Ik zou gewoon me mouse drivers een keertje update, of idd ff die mouseware checken.
Jongens bedankt hij doet het weer helemaal perfect ik heb em op opengl staan en muisdriver geupdate en hij doet het weer. thnx!
Pagina: 1