Toon posts:

rag spellen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een beetje vette rag spelen voor 2 spelers. multiplayer dan.

het spel moet echt lachen en gaos zijn.

wie weet van deze spellen

q3
ut
van dat soort spellen heb ik al.

Verwijderd

serious sam :)

Verwijderd

Topicstarter
'k zal hem effe downloaden

• Martien
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-06-2025
Voor mij niets anders dan Quake 3 Arena :) oh en afentoe CS maar das geen echt rag spel :) oh en...

UT STINKT :p

@iMartien

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-01 19:50
Down DeathMatch Classic for Half-Life!

Je weet niet wat je meemaakt, vooral als je vroeger Quake 1 DM hebt gespeeld >:)

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-02 23:10

Bloodclot

Jawier!

Op woensdag 31 oktober 2001 22:46 schreef Cm-fan het volgende:
serious sam :)
probeer dat maares... vrij oud spel en niet echt meer te vinden in de warez scene.

SS2 wordt binnenkort gold, dus wacht daar maar op

• X-Terminator187
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-05-2025

X-Terminator187

"Astalavista"

Probeer Trash-it maar eens,
is een al wat oudere platform game maar wel superveel fun, vooral als je met een paar man achter een toetsenbord zit allemaal knoppen in te rammen. Gegarendeerd succes voor een hoop paniek en lol.

Willen zij die bezwaar hebben tegen deze post nu spreken of voor altijd zwijgen. Specs

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Rocket Crowbar een mod voor Half-life als je daar met 3 mensen in een level zit is het al veel en erg veel chaos. Ik heb nog een screenshot ik zal hem vanavond effe posten, want ik zit nu op mijn werk :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-02 15:35
hehe, serious sam is sick :7 in multiplayer hehe, op gegeven moment in de laatste level sta je in een arena en komen er alleen maar beesten op je afrennen >:)

Verwijderd

Bomberman multyplayer vond ik behoorlijk cool, ook zeker als je van chaos houdt, dus doe er je voordeel mee

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Die by the Sword. oud maar keigaaf met z'n tweeen. >:)

Verwijderd

Op woensdag 31 oktober 2001 23:01 schreef Epitome het volgende:
Down DeathMatch Classic for Half-Life!

Je weet niet wat je meemaakt, vooral als je vroeger Quake 1 DM hebt gespeeld >:)
het is fucked up hoor: bunnyhoppen gaat moeilijker/niet en wapens switchen moet ook met een tussenstap in dat halflife menuutje

Verwijderd

Op donderdag 01 november 2001 17:19 schreef RaVeNgEr het volgende:
hehe, serious sam is sick :7 in multiplayer hehe, op gegeven moment in de laatste level sta je in een arena en komen er alleen maar beesten op je afrennen >:)
die stieren rocksen haaaaaaaaaaaaaaard kewle animaties zijn dat man :P
en die sound dan.. stamperdestamperdestamperdeSTAMPERDESTAMPERDESTAMPERSTAMPERDESTAMPERDESTAMP
en dat de hele tijd
en dan heb je ook nog die suicide mannetjes, de eerste keer cooperative je weet niet wat je mee maakt als je effe doorloopt tot het 1e grote plein :P :P :P

doom style
Pagina: 1