GP 32 the most powerfull handheld in the world :P
Ik heb nog wel een promotie filmpje van SOF2, ziet er behoorlijk vet uit
tampert, kriminalpolizei
Alle links naar sites met info over Soldier of Fortune II: Doulbe Helix: http://sof2.ravensoft.com/press.html

Verwijderd
Ik speelde een tijd geleden SOF elke dag sowieso 3 uur online. Ik was/ben er echt gek op. maar ivm verhuizen/studeren kon ik niet meer spelen, maar binnenkort heb ik een nieuwe pc en internet aansluiting heb ik al. dus binnenkort zul je me wel zien.
ik heb trouwens toen met paar lui een clan opgericht, hij is er nog steeds misschien ken je hem wel. Ik maak geen geintje, het is een zeer goeie Clan misschien wel de beste: <XL>clan
ik heb trouwens toen met paar lui een clan opgericht, hij is er nog steeds misschien ken je hem wel. Ik maak geen geintje, het is een zeer goeie Clan misschien wel de beste: <XL>clan
wat ik jammer vond aan SoF waren die mass-destruction wapens enzo... en van dat hi-tech spul.
Ik bedoel, in een spel als DOOM bijvoorbeeld is dat supervet, maar in SoF speelde ik toch gewoon liever met die suppressed submachinegun en die andere machine geweer die onder 7 zat geloof ik. Was ook veel vetter om op die manier mensen neer te knallen, het realisme is er gewoon meer
Ik bedoel, in een spel als DOOM bijvoorbeeld is dat supervet, maar in SoF speelde ik toch gewoon liever met die suppressed submachinegun en die andere machine geweer die onder 7 zat geloof ik. Was ook veel vetter om op die manier mensen neer te knallen, het realisme is er gewoon meer
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
keb nog nooit van een xl clan gehoord en toch regelmatig online gespeeld, maja maakt nie uit ik geloof je wel hoor.
en die massa wapens zijn inderdaad nooit echt super maja die zijn ook uit te zetten als je je eigen servertje opstart.
btw kga nu ff soffen denk ik is al weer beste poos geleden.
mzzls
en die massa wapens zijn inderdaad nooit echt super maja die zijn ook uit te zetten als je je eigen servertje opstart.
btw kga nu ff soffen denk ik is al weer beste poos geleden.
mzzls
02/16/2002ik zit vol spanning te wachten op de opvolger van dit superstrakke 'rag er maar op los spel'
weet iemand al wanneer ie uitkomt?
die gaan er daarom ook uit in SoF2: Double HelixOp donderdag 01 november 2001 01:57 schreef OiSyN het volgende:
wat ik jammer vond aan SoF waren die mass-destruction wapens enzo... en van dat hi-tech spul.
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
ken dan wel een oud topic zijn maar wel over een interessant onderwerp
das dus over 4 dagen,Op vrijdag 02 november 2001 18:36 schreef Kunyfyer het volgende:
[..]
02/16/2002Dus ik denk dat je nog ff vol spanning moet blijven w88
zou ie er dan echt al zijn
lijkt mij niet, maar ok
als ie er is wil ik em hebben
ROFL als ie dan al uit is, eet ik me schoen opOp dinsdag 12 februari 2002 23:23 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
das dus over 4 dagen,
lijkt mij niet, maar ok
Als ie er oever 4 dagen is koop ik er 1000 stuks van alleen al om ervoor te zorgen dat de producers er nog wat een verdienen.Op dinsdag 12 februari 2002 23:23 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
das dus over 4 dagen,
lijkt mij niet, maar ok
yeah right,Op dinsdag 12 februari 2002 23:33 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Als ie er oever 4 dagen is koop ik er 1000 stuks van alleen al om ervoor te zorgen dat de producers er nog wat een verdienen.
das inmiddels over 3 dagen en dan is ie er helaas nog echt niet hoor
Zou iemand mij kunnen vertellen welke versie de beta was die 2 maanden terug is uitgebracht.
Deze info kun je opvragen door in de console "version" te typen.
Deze info kun je opvragen door in de console "version" te typen.
Verwijderd
Nou, ik heb de Beta Versie van SoF 2 uitgeprobeerd, maar ik vond het niks vergleken met MoH:AA. Misschien komt het omdat het een Beta is en vol met fouten zit, maar ik vind de gameply niet fijn. Ik heb hem er dus meteen afgepleurd.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()