www.avpnews.com
Verwijderd
ik zeg van niet. ik had zo'n microsoft intellieye kloon muis, en dat werkte echt voor geen meter.
koop boomslang
die logitech trouwens zonder Ifeel...
www.avpnews.com
Verwijderd
verder lijkt me deze ook wel intressant:
http://www.logitech.com/cf/products/productoverview.cfm/2580
is net een kerstbal maar lijkt me toch lekker gamen...
Boomslang vind ik A: net iets te duur, B: ben ik geen die hard quaker, maar speel wel eens een potje 3d shooter en C: ik ben het kostbeu om elke week mijn muis open te trekken om er hele cavia's uit te schrapen...Op woensdag 31 oktober 2001 22:34 schreef MaXiMizE het volgende:
optical voor shooters..
ik zeg van niet. ik had zo'n microsoft intellieye kloon muis, en dat werkte echt voor geen meter.
koop boomslang
www.avpnews.com
Ik vrees dat ik 4 knoppen nodig heb...Op woensdag 31 oktober 2001 22:36 schreef Raz0r81 het volgende:
http://www.logitech.com/cf/products/productoverview.cfm/90 daar speel ik nu mee... speelt fantastish moet ik zeggen!!
www.avpnews.com
Verwijderd
wat moet je daarmee dan?Op woensdag 31 oktober 2001 22:37 schreef skullsplitter het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik 4 knoppen nodig heb...
Verwijderd
(Das sarcastish bedoelt... duh)Op woensdag 31 oktober 2001 22:41 schreef Raz0r81 het volgende:
deez lijkt me ook wel fijn gamen![]()
http://www.logitech.com/cf/products/productoverview.cfm/3443
A: hijs 110 gulde.. en hoeveel kosten mousemannen?Op woensdag 31 oktober 2001 22:37 schreef skullsplitter het volgende:
[..]
Boomslang vind ik A: net iets te duur, B: ben ik geen die hard quaker, maar speel wel eens een potje 3d shooter en C: ik ben het kostbeu om elke week mijn muis open te trekken om er hele cavia's uit te schrapen...
B: quake? ut natuurlijk
C: elke week? heb dat ding al redelijk lang en nooit hoeve schrape, werkt nog prima; dust barrier ding
D: boomslang = nice
ff kijken...Op woensdag 31 oktober 2001 22:39 schreef Raz0r81 het volgende:
[..]
wat moet je daarmee dan?
-links: Primary fire
-rechts: secondary fire
-duim1/duim: visionmodes wisselen
-duim2/scrollbutton: jump(als het de scroll button betreft mag je de laatste 2 functies omwisselen...)
www.avpnews.com
Verwijderd
jij spreekt uit ervaring zeker?Op woensdag 31 oktober 2001 22:46 schreef xDeLiriuMx het volgende:
(dus niet eentje die weerspiegelt, dan gaat je mouse pointer alle kanten op)
Verwijderd
Op woensdag 31 oktober 2001 22:43 schreef MaXiMizE het volgende:
[..]
A: hijs 110 gulde.. en hoeveel kosten mousemannen?waar koop jij je muizen??
C: elke week? heb dat ding al redelijk lang en nooit hoeve schrape, werkt nog prima; dust barrier ding
http://www.tweakers.net/pricewatch/14385 ?Op woensdag 31 oktober 2001 22:47 schreef Raz0r81 het volgende:
En waar koop jij je muizen?
ik heb em wel voor 175 gekocht hoor
trusteRazor boomslang 1000 was dinsdag bestelt met de vraag of het voor zaterdag zou arriveren. Dit had ook het geval geweest mits de PTT niet zo traag was geweest. Werd netjes aan de telefoon geholpen en kreeg zelfs een tracking nummer zodat ik zelf het pakje kan traceren.
Het systeem wat ze gebruiken voor het opsturen van producten is erg prettig, geen rembours alleen verzendkosten.
A:een muisman kost me krap 100 piek, dank uOp woensdag 31 oktober 2001 22:43 schreef MaXiMizE het volgende:
[..]
A: hijs 110 gulde.. en hoeveel kosten mousemannen?
B:AVP+AVP2+CS, ookal heb ik Q2,Q3 en UT ook...
C:Ik ben het schrapen meer dan zat, geloof me maar
D: mooi design, maar wel maar 2 knoppies, een bal met 2000 DPI, waar ik in windhoos NIETS aan heb, sterker nog, ik houd er waarschijnlijk een trauma aan over...
E:Optical lijkt me een mooie tussen weg tussen een Trust Ami Mouse Scroll Pro en een boomslang 1000/2000
www.avpnews.com
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Werkt gewoon perfect. Ook met FPS games. Ik speel zelf veel UT en ik vind die 2 extra knoppen echt superhandig. Ook ligt hij wel fijn in de hand.
Willen zij die bezwaar hebben tegen deze post nu spreken of voor altijd zwijgen. Specs
deze verdient ook mijn voorkeur...Op donderdag 01 november 2001 00:14 schreef X-Terminator het volgende:
[afbeelding]
Werkt gewoon perfect. Ook met FPS games. Ik speel zelf veel UT en ik vind die 2 extra knoppen echt superhandig. Ook ligt hij wel fijn in de hand.
www.avpnews.com
thnxOp donderdag 01 november 2001 00:52 schreef The Fox het volgende:
Nuttige info:
http://www.tomshardware.com/consumer/01q4/011026/index.html
www.avpnews.com
- geen grip, je moet knijpen om hem op te tillen
- je duim schuurt over de tafel/muismat, dus beweegt niet lekker.
heb vervolgens maar weer een logitech gekocht, veel beter. hijs hoger, betere grip en je duim komt niet op het tafelblad
kortom, gewoon een Logitech Mousman nemen.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Die heb ik, gamet perfect. Nix over te klagenOp woensdag 31 oktober 2001 22:32 schreef skullsplitter het volgende:
ik zit nu te twijfelen tussen een Logitech mouseman (http://www.logitech.com/cf/products/productoverview.cfm/80)
www.avpnews.com
Geen grip? Gek he als je je muit op tiltOp donderdag 01 november 2001 04:34 schreef Kees het volgende:
die ms heb ik ook gekocht, hij zuigt voor fps.
- geen grip, je moet knijpen om hem op te tillen
- je duim schuurt over de tafel/muismat, dus beweegt niet lekker.
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
http://www.logitech.com/cf/products/productoverview.cfm/91
Ik game niet fanatiek maar wil wel iets hebben waarmee je fatsoenlijk een FPS kan spelen.
Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.
Verwijderd
Ja ik heb deze muis ik vind hem wel lekker spelen. Ik speel CS. Maar je moet in het begin wel ff wennen aan het spelen zonder balletje.Op donderdag 01 november 2001 10:25 schreef udenjpg het volgende:
Heeft iemand ervaring met deze muis?
http://www.logitech.com/cf/products/productoverview.cfm/91
Ik game niet fanatiek maar wil wel iets hebben waarmee je fatsoenlijk een FPS kan spelen.
mocht je de boomslang tegenkomen; niet beoordelen op hoe ie voelt, want daar moet je gewoon heel erg aan wennen.Op donderdag 01 november 2001 09:21 schreef skullsplitter het volgende:
Ik ga vanmiddag eens "voelen", en dan kijk ik wel welke ik het fijnste vind...
Boomslang is no-no, zoals je al heb kennen lezen...Op donderdag 01 november 2001 11:35 schreef MaXiMizE het volgende:
[..]
mocht je de boomslang tegenkomen; niet beoordelen op hoe ie voelt, want daar moet je gewoon heel erg aan wennen.
www.avpnews.com
Ik geef wel direct toe dat ik ENORM heb moeten wennen.. ik heb sinds '95 ofzo die Logitech Mouseman II Serial gebruikt en ik vond het echt een waanzinnig muis alleen hij was gewoon op.. toen deze muis gekocht en tja, deze is natuurlijk veel kleiner en smaller dan de Mouseman II... die was lekker groot en lomp
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Verwijderd
Nu wil ik proberen er een betere muis voor te krijgen. Ik heb het liefst een draadlozen (anders heb ik een hele lange kabel nodig aangezien m'n kast een beetje onhandig staat) en ik moet er wel mee kunnen UT'en.. ik ben geen die-hard FPS'er, maar ik vind het af en toe wel leuk.. (vooral tactical-ops).
Heeft iemand suggesties?
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
Verwijderd
Als je shooter speelt waar je snel mee moet bewegen (quake series etc) dan raad ik je de rode versie van de logitech pilot wheel optical aan (rode versie = 2keer zoveel dpi etc...)
Als je spellen zoals cs enzo speelt (langzamere maar nauwkeurigere beweging) raad ik of de logitech mouseman optical of de normale mouseman...
En nog een tip: koop geen muismat of gebruik er geen met verschillende kleuren... hier gaat ie van schokken...
De allsop matjes (niet verkrijgbaar in nl
Bevalt deze de twiekerts een beetje???
Voornamelijk UT, maar evt. ook andere games (Alien vs. Predator 2
Een Everglide
een optische muismat moet het daar goed op doen..
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
Verwijderd
maar als je gewoon rustig doet is die perfect nooit afwijkingen
ik = optische muis voorstander
tampert, kriminalpolizei
kun je nog lang wachten, net als ik....Op donderdag 01 november 2001 14:43 schreef stokkie het volgende:
* skullsplitter zat te denken een aa Microsoft explorer (de nieuwste)
Bevalt deze de twiekerts een beetje???
Voornamelijk UT, maar evt. ook andere games (Alien vs. Predator 2)
maar ik zat dus ook aan een MS Explorer te denken, is maar 100 piek bij de lokale Dixons, dacht ik...
www.avpnews.com
Verwijderd
I think therefor I am ... I think