Nu kan je wel scratchen met dat ding
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

kep ur een lampje ingebouwd, en nu gloeien z'n oogjes in de nacht... uhm, en een alien poppetje waar ik leds in z'n oogkasjes heb gepropt, een houten teken-model waarvan ik de hand heb vervangen door een mesje (?) en ik heb m'n bed geschilderd. een soort geel. ofzo. en eigenlijk is mn hamsterkooi ook gemod, want het is een transparante opberg doos van de blokker, en nu met een gaas/scharnier denksel enzo
man wat doe ik hier
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
[topic=307090/1/25]
* chromeeh deelt die meningOp woensdag 31 oktober 2001 23:35 schreef FuTaL het volgende:
De orthondontist heeft tevergeefs geprobeerd mijn smoel te modden
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
-
Maar ik ken nu wel zeggen dat ik vijf ruggen heb
(pfff heeft me 4 ruggen gekost tot nu toe
over ajam paniki gesproken!
morgen eet ik rendang
Snoep verstandig, lik m'n reet! :P
Volkswagen Transporter T3 (1986)
(voormalig groen PTT-busje)

Deze bus heeft geduldige vele modz ondergaan, waaronder het plaatsen van een 1.9l turbodiesel (revisiemotor uit Passat), verhoogd dak (kunststof), fietsenrek, keuken met koelkast en gasstel, 2-persoons bed, custom made onboard waterpas en nog veel meer.
I reject your reality, and substitute my own.
dfrost -> Hoe heb je dat zo mooi op je deur gekregen?
koffie -> Cewl
Verwijderd
ik heb nog ergens zon FASER uit star-trek daar ga ik hem inbouwen, 9 volt batt. er bij klaar.
Als mensen willen weten hoe je een laserpen moet modden, kan ik een foto reoportage laten zien.
Wat is het nut ervan. Je ziet nog steeds alleen een stipje. Alleen een mischien een iets scherper stipje.Op donderdag 01 november 2001 18:39 schreef Robin201 het volgende:
JA zoveel eigelijk, mijn laatste mod was mijn laser pen, die heb ik ff wat opgeschroefd, gecoold en laten runner op 7 volt, is nu lekker sterk.
ik heb nog ergens zon FASER uit star-trek daar ga ik hem inbouwen, 9 volt batt. er bij klaar.
Als mensen willen weten hoe je een laserpen moet modden, kan ik een foto reoportage laten zien.
Dat idee had ik al, maar indo als ik ben, moest ik gelijk aan eten denken.Op donderdag 01 november 2001 17:14 schreef ajampaniki het volgende:
Phearion -> me naam heet eigenlijk niks met het gerecht te maken. tis gewoon een bijnaam en betekend zoveel als streskip
(En bdw ik had me trouwens vergist het was rawon.)
Snoep verstandig, lik m'n reet! :P
eeeh das geinig, ga ik ook doen!!Op woensdag 31 oktober 2001 23:52 schreef dfr0st het volgende:
mijn deur + lichtschakelaar (gespoten) , ook nog alle andere lichtschakelaars en stopkontacten in mijn kame maar die kun je niet zien op de foto.
[afbeelding]
The devil is in the details.
Cewl. Leuk ideetje. Kheb nog een grote oude coca-cola prulluhbak. Zou dat nog wat waar zijn trouwens?Op donderdag 01 november 2001 18:54 schreef Sjord het volgende:
Ik ben mijn prullenbak aan het modden, compleet met ledjes.
Verwijderd
Lol en dan een sensor erin dat als je er wat ingooit dat ie dan knippert ofzoOp donderdag 01 november 2001 18:54 schreef Sjord het volgende:
Ik ben mijn prullenbak aan het modden, compleet met ledjes.
Heeeeel strak gedaan..Op donderdag 01 november 2001 00:37 schreef Phaerion het volgende:
Yepzz ik ben mijn rug aan het modden, hij is nog niet helemaal af, maar genoeg om te kunnen laten zien.
Maar ik ken nu wel zeggen dat ik vijf ruggen heb
(pfff heeft me 4 ruggen gekost tot nu toe)
[afbeelding]
[/edit]
It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku
Verwijderd
Ja Doe Maar !!!Op donderdag 01 november 2001 18:39 schreef Robin201 het volgende:
JA zoveel eigelijk, mijn laatste mod was mijn laser pen, die heb ik ff wat opgeschroefd, gecoold en laten runner op 7 volt, is nu lekker sterk.

Die laser mikt trouwens wel een beetje scheel..
Dit vindt ik wel zwaar cewl. Kga denk ik ook maar een sme gun spuiten en modden. Damn dit ziet er echt wel cewl uit.Op donderdag 01 november 2001 20:01 schreef Splatter het volgende:
Ik heb ooit, toen ik nog klein was, een laserpointer in een BBGun gemod.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
OK SUPER COOL!!!Op donderdag 01 november 2001 20:01 schreef Splatter het volgende:
Ik heb ooit, toen ik nog klein was, een laserpointer in een BBGun gemod.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ga ik ook maar eens doen.
uhm 1 vraag, als je hem open maakt hoe komen dan de veertjes om je oren springen?

is semi automatische Gamo 4.5mm gasbuks, 12 schots magazijn, ook direct in de loop. verboden in nederland, tot 200 meter dodelijk (volgens de koffer), gekocht in Spanje.
Laser is <5 mW klasse IIIa, met altijd even grote punt,
geactiveerd door in het handvat te knijpen
alleen zijn de batterijkes bijna leeg
Die veer is alleen om het bovenste deel van het pistool terug te laten klappen als je reload.. dus die staat niet zo strak. De veer die de kogeltjes wegschiet zit wel goed vast.Op donderdag 01 november 2001 20:24 schreef tva_goku het volgende:
[..]
OK SUPER COOL!!!
ga ik ook maar eens doen.
uhm 1 vraag, als je hem open maakt hoe komen dan de veertjes om je oren springen?
Hmm leuk speeltjeOp donderdag 01 november 2001 20:41 schreef LiquidSmoke het volgende:
wat vind je dan van deze?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
is semi automatische Gamo 4.5mm gasbuks, 12 schots magazijn, ook direct in de loop. verboden in nederland, tot 200 meter dodelijk (volgens de koffer), gekocht in Spanje.
Laser is <5 mW klasse IIIa, met altijd even grote punt,
geactiveerd door in het handvat te knijpen
alleen zijn de batterijkes bijna leegrichter ook gekocht in spanje
(het trouwens niet echt een mod he?)
buks was plm 400,-Op donderdag 01 november 2001 20:54 schreef Splatter het volgende:
[..]
Hmm leuk speeltjehoeveel kost dat?
(het trouwens niet echt een mod he?)
laserrichter was plm 60,-
in spanje, salou gekocht, zat een echte Gamo-Winkel, ik wist niet wat ik zag.........
tis geen echte mod, maar het gaat om de laser op de buks
I reject your reality, and substitute my own.
Mooie tuin hoor.Op donderdag 01 november 2001 21:06 schreef enigma het volgende:
sommige kennen hem al maar.......
ik heb de tuin maar gemod:
[afbeelding]
Maar eh, ff ontopic:
buiten m'n PC om kan ik de volgende zo een twee drie bedenken:
-Ik heb m'n mobiele (de welbekende 3210) voorzien van blauwe leds, vibratortje en silver cover...
-M'n audio spul (sony, 43cm receiver, md en cd) heeft alleen maar blauwe ledjes (gedaan in de tijd dat een ledje nog 15 piek koste en het nog orgineel was). Verder ben ik op het moment bezig met een buizen effect-versterker die in het voorversterkerpad van de versterker komt. Ik heb de onderdelen besteld en de print is getekend. Een nieuw setje elco's staat nog op de wishlist.
Verwijderd
hehe mooie vijverOp vrijdag 02 november 2001 16:32 schreef Aikon het volgende:
Kheb ook me tuin gemod
[afbeelding]
En met me pc ben ik bezig
en ik ben ook bezig met mijn pc
is dat een zwembadOp vrijdag 02 november 2001 16:32 schreef Aikon het volgende:
Kheb ook me tuin gemod
Nee leuk gemaakt
laat zien die reportageOp donderdag 01 november 2001 18:39 schreef Robin201 het volgende:
Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)

met scope

en daar heb ik ook een keer een lasermod op gezet, maar helaas combinatie van cheap-ass-laser en gewoon geen echt goede manier om hem vast te maken (plakband anyone?) resulteerde een een redelijke laser-kogel verhouding op 4 meter, maar op 6 meter zat ie er een meter naast
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
OMG! Hoe heb je dat kreng meegesmokkeld??Op zaterdag 03 november 2001 09:03 schreef BaRF het volgende:
GAMO ROCKS! Ik heb een Gamo G1200 >
[afbeelding]
met scope [afbeelding]
en daar heb ik ook een keer een lasermod op gezet, maar helaas combinatie van cheap-ass-laser en gewoon geen echt goede manier om hem vast te maken (plakband anyone?) resulteerde een een redelijke laser-kogel verhouding op 4 meter, maar op 6 meter zat ie er een meter naast
is je cam brak, of loopt het dak van die schuur gewoon scheef?Op vrijdag 02 november 2001 16:32 schreef Aikon het volgende:
Kheb ook me tuin gemod
[afbeelding]
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter