ABIT ka7-100 dooi?

Pagina: 1
Acties:

• killercow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-08 19:18
he mensen, het is weer zover, ik heb weer een moederbord omgebracht, maar voordat ik deze ook terug stuur d8 ik ik zal nog ff het collectieve it brein van nederland navragen of zij t weten.

ik had m'n server net een mooie uptime laten kweken (48 dagen) toen mijn zusje het nodig vond om een bestand (photoshop) te openen, dit wilde de server niet en reboote gelijk, d8 ze, hij boote namenlijk niet meer, sinsdien doet het mobo echt helemaal niks meer, hij loopt z'n geheugen niet na (hij piept niet als t er niet is) hij laat de hdd's en fans upspinnen en thats it, hij geeft dus ook geen beeld of geluidjes/tikjes/tellertjes zien/horen

iemand enig idee?
het mobo heeft ook als een problemen gehad met uit standby komen, mdat toen de ps2 poorten niets meer deden.

de cmos is uiteraard al eens gereset etc maar toch help moi, ik kan niet bij m'n 180gig aan files zo :(

openkat.nl al gezien?

• Dr.Q
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-07 16:21
check je processor, check het RPM signaal misschien dat ie daarop locked, maak anders de conn van je proc even schoon met een gummetje. check je PCI/AGP kaarten ook.

post anders in het grote slot-a topic :)

(moeje ff zoeken, is helaas alweer gezakt.)

succes!

Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)

Verwijderd

hey, ik heb exact hetzelfde probleem met hetzelfde bordje...
Ik heb in principe alles getest, het kan alleen nog het bord zijn, dus niet de kaarten. Maar hoe maak je de conn. van je proc schoon met een gummetje?

• Dr.Q
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-07 16:21
gewoon, je slot-a eruit en dan de connector die in het slot gaat even afgummen

Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)

• killercow
nou oke ik heb dus die cpu eruit gehaald , en alles schoongemaakt (dikke laag stof, van lan's)

ik zet hem dus aan zonder meme, gebeurd niks, geen piep nullll

ik zet hem aan zonder cpu' nog minder ook hdd spinnen niet meer op

ik zet hem helemaal in mekaar en ineens beeld :) hahaha wheee

d8 ik dus

na de mem test gaat hij niet verder, w8 3 seconden en gooit dan een no-signal eruit oid. kotrom m'n monitor gaat uit en daarna gebeurd er niks meer :( KLOTE ZOOI

wtf moet ik hier nou mee, iemand enig idee? hij wil nu namenlijk echt niet meer booten :(

net zoals voor al die schoonmaak strucjes etc.

* killercow kan wel huilen :( :( :( ;(

openkat.nl al gezien?

• killercow
please ? hij wil nie :( hij loopt steeds een tijdje helemaal niet, dan weer een keer post/memtest/idetest en dan weer niks

ikke niet weten :(

openkat.nl al gezien?

Pagina: 1