Inno3d S3 Savage 2000 64 MB heeft problemen

Pagina: 1
Acties:

• Tranze
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 20:27
Bij veel spellen zoals Hl en Gunman, geeft de kaart een error....de hele pc crasht...hij doet echt helemaal niks meer, ja piepen, als je ergens op drukt. Ik heb al glsetup gedaan, en de drivers van de site gedownload...maar nog steeds problemen, weet iemand waar het aan kan liggen?

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
http://jgc.homeip.net

download daar ff mijn tweakdrivers (beta2 was het)

• Tranze
weet je zeker dat ze werken?

• _JGC_
  • Nu online
* _JGC_ had zelf een Savage4.
Evt ook de (niet geteste) Beta 3 downloaden op http://download.jgc.homeip.net/jgc330b3.zip

Zit nog wat te klooien met Gamma in die versie, maar verder werkt alles goed.

• Tranze
nou ja zeg...bedankt dat je me wil hjelpen hoor, maar die klote kaart van mij doet 't gewoon niet... Hl en Open Gl = hier echt gewoon een vastloper :(. Kan het er misschien aan liggen dat me processor een 300 mhz is, en die kaart 350 mhz?

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-04 08:41
die 350mhz van je kaart is het ramdac, dat bepaalt hoe hoog de resoluties en de kleurdieptes, dus dat staat los van je cpu hoor :)

• _JGC_
  • Nu online
Direct3D doet het wel maar OpenGL doet ut niet op die kaart? Dan mag jij in de krant, normaal is het andersom :)

• Tranze
oke...(yes ik mag in de krant :)) maar nu begint me hele systeem opeens te flippen. M'n geluidskaartje kan ik niet installeren...(m'n computer gaat dan uit!@! :() dat is denk ik een irq probleem ofzow...maar nu gaat als ie opstart de pc ook uit (probleempje met de vid kaart) nou ja, ik ga nog ff proberen de savage samen met m'n voodoo 1 te laten werken, als ie het dan nog niet doet, en de irq problemen wegzijn, stuur ik hem terug...;(
Pagina: 1