Intel 80486 Dx4, 100@158MHz 4x 32Mb EDO FP mem, Quantum Bigfoot 8Gb 3200RPM 256KB/cach VESA-Localbus 2Mb Tseng Labs ET4000 Windows95usb www.Professor-Botje.nl
Verwijderd
hihih een voodoo banshee is een zwaar brakke kaart das gewoon een voodoo 1 alleen dan geintregeerd op een normale video kaart
Dit soort onzon hoef ik niet ik wil alleen maar een antwoord
kijk anders op www.onzon-voor-onzin.com
want die link ik ook onzin !
kijk anders op www.onzon-voor-onzin.com
want die link ik ook onzin !
Intel 80486 Dx4, 100@158MHz 4x 32Mb EDO FP mem, Quantum Bigfoot 8Gb 3200RPM 256KB/cach VESA-Localbus 2Mb Tseng Labs ET4000 Windows95usb www.Professor-Botje.nl
Waarom pak je niet die Viper2 uit je sig ?
Naar mijn weten zijn er idd nooit drivers voor de banshee geweest voor 2k en XP ...
Naar mijn weten zijn er idd nooit drivers voor de banshee geweest voor 2k en XP ...
Stierepoep; De Banshee is een stand-alone Voodoo2 kaart en de Rush (ohja; die!) is een soort stand-alone Voodoo1 kaart.Op woensdag 31 oktober 2001 21:00 schreef Tijn_3d het volgende:
hihih een voodoo banshee is een zwaar brakke kaart das gewoon een voodoo 1 alleen dan geintregeerd op een normale video kaart
Verwijderd
Mijn Banshee kaart draait dus prima onder win2k... ik speel daar Unreal T en CS op en dat gaat prima.
Ik heb NT4 drivers gebruikt btw, als je even zoekt op inet vind je ook andere versies.
Ik heb NT4 drivers gebruikt btw, als je even zoekt op inet vind je ook andere versies.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()