P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B
Verwijderd
Zodat je je niet voor kan doen als MS-medewerker ofzo?
Woorden als kut worken ook niet. (of was dit dan toch omdat er ook Windows in de naam zat?)
Woorden als kut worken ook niet. (of was dit dan toch omdat er ook Windows in de naam zat?)
Maar ik vind problem zo raar.
P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B
Klopt...
FUCK
HTTP
MSN
XP
Allemaal woorden die MSN standaard niet neemt..
Oplossing.. gewoon wat spaties tussen proppen
FUCK
HTTP
MSN
XP
Allemaal woorden die MSN standaard niet neemt..
Oplossing.. gewoon wat spaties tussen proppen
vaag vind ik dat een woord als "remember" ook niet in je naam mag.. Meeste woorden snap ik de reden wel achter, maar deze niet...
Verwijderd
neej was al veel langer dan NYOp donderdag 01 november 2001 15:03 schreef Niek het volgende:
Heeft misschien iets met NY te makenwel zielig dan
Ik wilde "ik ben geen helpdesk" na mijn naam zetten en het woord helpdesk mag ook niet in MSN. Heb daar maar hlpdsk van gemaakt.
Héél
'Vensters' mag gelukkig wel nog
Héél
'Vensters' mag gelukkig wel nog
Het zal wel een hoax zijn, maar ik heb eens een verhaal gehoord dat er iemand opgebeld was door MS Nederland omdat zijn naam Adolf Hitler was
Ben je trouwens ook goed ziek als je dat als naam instelt...
M****Soft M******* Serv*** S*X 
Ik wordt echt
ziek van die mensen
Ik wordt echt
The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
Zelfs 'office' mag niet.
Dat er een aantal woorden zijn die niet mogen, ok, maar woorden als 'office', 'problem' en 'helpdesk' is toch niks mis mee
Dat er een aantal woorden zijn die niet mogen, ok, maar woorden als 'office', 'problem' en 'helpdesk' is toch niks mis mee
REA 47 mailmol@mail.com fuck
209 47
REA 48 mailmol@mail.com office
209 48
Beetje jammer dat die verboden lijst niet op je PC staat
Btw: office en helpdesk wist ik nog niet. Wel raar. Ik kan me voorstellen dat "fuck" geblocked wordt, maar waarom die woorden. MSN is voornamelijk bedoeld voor bedrijven, dus het is toch goed om een user "helpdesk" te kunnen noemen, als dat ook echt iemand is op de helpdesk
ook niet werkt:
tech
of
technologies
helemaal vreemd!
tech
of
technologies
helemaal vreemd!
code:
1
2
3
4
5
| cen·Žsuur (de ~ (v.)) 1 overheidstoezicht op voor publicatie bestemde werken of op brieven, met de bevoegdheid daaruit gedeelten te schrappen of te verbieden 2 kerkelijk toezicht op zuiverheid in leer en levenswandel 3 openlijke terechtwijzing |
Hmm ik weet niet of censuur nou het juiste woord is. Microsoft is niet een kerk (toch
Correctie:
Bill Gates is de leider van de $-kerk. Hoe meer er naar de collecte gaat hoe beter (het evangelie).
Bill Gates is de leider van de $-kerk. Hoe meer er naar de collecte gaat hoe beter (het evangelie).
Worst mag daar wel
droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst
Ach.. dit is zo te omzeilen...
Bijv. p0rn
Bijv. p0rn
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
't Is gewoon belachelijk, en ik wil ergens een volledige lijst van de niet-toegelaten namen. Dat mag MSN toch wel geven vind ik en een reden ook.
Ik ga mijn leven niet laten bepalen door M$ hoor.
Je hoeft 't natuurlijk ook niet te gebruikenOp donderdag 01 november 2001 22:12 schreef Sibbe het volgende:
't Is gewoon belachelijk, en ik wil ergens een volledige lijst van de niet-toegelaten namen. Dat mag MSN toch wel geven vind ik en een reden ook.
Dat weet ik wel, maar als die MSN zo populair wordt dat gelijkaardige systemen (ICQ, Yahoo,...) ermee ophouden omdat er ze toch niemand meer gebruikt, ben ik wel genoodzaakt om MSN te nemen, met alle andere zaken (email, e-commerce, radio,...) die ze er bijdoen zonder dat ik die wil of kan uitschakelen.Op donderdag 01 november 2001 23:29 schreef Yo-L het volgende:
[..]
Je hoeft 't natuurlijk ook niet te gebruiken
Als ze zo blijven doordoen wordt het echt zo.
Pagina: 1