Teac CD-R56S firmware flashen

Pagina: 1
Acties:

• Bochtje
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-10-2022

Bochtje

Wie niet waagt, die niet wint!

Topicstarter
ik sta op het punt mijn teac cd-r56s te flashen met de nieuwste firmware omdat ik anders clonecd niet kan gebruiken die ik hard nodig heb, ik wil iets doen dat NERO niet kan...

het probleem is dat de firmware voor win95/98/nt4 is en ik heb 2000... kan dit kwaad ????

voor info over firmware:

http://www.teac.co.jp/dspd/download/firmware/cd-r56s-600/updater.html

een andere optie is een ander brandprogramma.... die ook een multiesession disk kan kopieeren ..

alvast heel erg bedankt

Bochtjes zijn Kewl

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
ik zou erg uitkijken met firmware van een recorder want ik heb mijn traxdata (was in mijn geval een panasonic) er een keer onherstelbaar mee gemold.

• nicxz
  • Registratie: April 2001
  • Niet online
niet langskomen als ie kapot is zo, maarre ik denk dat het geen kwaad kan. De firmware upgraden is niet echt OS afhankelijk, misschien dat het tooltje dat je hardware flasht dat wel is, maar dan kom je er snel achter of ie draait of niet onder win2k. succes iig :)

"Honesty may be the best policy, but it’s important to remember that apparently, by elimination, dishonesty is the second-best policy." George Carlin

• floduR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
nt4 is volgens mij hetzelfde soort als win2000
dus kan wel (denk ik)

• EvolutionX
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:47
"ik wil iets doen dat NERO niet kan..."

.... je wilt dus een illegale kopie maken van een beveiligde cd :)

En over die firmware:Ik zou zeggen probeer het gewoon >:)

.

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Op woensdag 31 oktober 2001 20:34 schreef Bochtje het volgende:

het probleem is dat de firmware voor win95/98/nt4 is en ik heb 2000... kan dit kwaad ????
2000 is op NT(4) gebaseerd, lijkt me dus dat dit wel gaat maarniet komen zeuren alstie kapoet is

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

• Bochtje

Bochtje

Topicstarter
is niet echt een illegale actie..........

maatje van mij is dj en heeft een audio cd gemaakt.. daarbij heeft ie een filmpie gedaan.... is een multi-session cd... maar mijn barnder ziet aleen de datatrack, de film dus..

nu wil ik daar een copy van maken, maar zowel mijn normale cd-rom als de brander kan de audiotracks niet zien....

clonecd daarintegen heeft daar totaal geen problemen mee, dus aan we dat gebruiken... mijn brander is ondersteund mits de betreffende firmware is geinstalled...

en zo zit het, niet anders >:)

dus als iemand een ander proggie weet is dat ook toppie

Bochtjes zijn Kewl

• Audi_S2
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-12-2025

Audi_S2

Jetzt BMW Fahrer :-o

Ik denk dat het een oude fimware is want ME staat er ook niet bij. Kan gerust denk ik. Kep ook net mijn firmware geflasht, stond ook niet bij dat het XP ondersteunde, werkt anders perfect hoor.

Das Schönste in einem S2, ist das Gefühl, ihn zu fahren. Specs

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:53

Exirion

Gadgetfetisjist

Graag in het vervolg een wat duidelijkere/informatievere topictitel, met minder uitroeptekens ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Erg omschrijvende topictitle weer... vind iedereen niet dat zijn vraag erg belangrijk is

edit:
en toen was het aangepast... :) way to go Exirion

• Bochtje

Bochtje

Topicstarter
sorry mensen dat ik jullie belangrijke tijd heb verspilt ... :P

maar dit is een kwestie van dooie brander of niet (zeg leven en dood voor brander)

maar ben het wel met jullie eens, zal er aan denken volgende keer >:)

maar luitjes allemaal bedankt voor jullie snelle reactie, wat zou ik zonder jullie moeten }:O

Bochtjes zijn Kewl

• nicxz
  • Registratie: April 2001
  • Niet online
Laat even weten hoe het afloopt anders, dan kunnen andere mensen met hetzelfde probleem het vinden met de search :)
En dan kunnen wij weer met zijn allen brullen 'UTFS' als iemand nog eens deze vraag stelt, en dat doen we zo graag 8-)

"Honesty may be the best policy, but it’s important to remember that apparently, by elimination, dishonesty is the second-best policy." George Carlin

Pagina: 1