wanneer daalt de prijs van de PS 2 waarschijnlijk?

Pagina: 1
Acties:

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Topicstarter
zie titel, want ik wou een PS 2 gaan halen. Maar alsi keh mbijv nu haal in hij wordt in januari weer goedkoper dan voel ik me ook een beetje kut :). dus saarom vraag ik of iemand van jullie weet wanneer de PS2 goedkoper wordt.

• Boesjke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-02 13:22

Boesjke

Excellent!!

Misschien droppen ze de prijs voor kerst nog een beetje, dan kan iedereen hem als cadeau geven ofzo...

Neen

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-10-2025
De prijs van de PS2 IS net gedaald. Een of twee maanden geleden was ie nog 1000 piek (888 piek bij de Mediamarkt, dat wel :D), en nu issie nog maar (nou ja, 'maar', kuch) 700 piek. Zal nog wel ff duren voordat ie weer goedkoper wordt.

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Topicstarter
ik hoop eigenlijk dat de prijzen dalen na sinterklaas en na kerst, want dan zijn de feestdagen voorbij. Men heeft geen cadeau's mee nodig dus de prijs zakt zodat mense dat ding gaan halen.

• Papa Roach
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
als ze echt veel goedkoper zijn heeft de PC de PS2 al lang achterhaald :)
Maar als jij gewoon Playstation fan bent raad ik je aan om ff te wachten tot na kerst/oud&nieuw, daarna worden ze minder verkocht

Verwijderd

De prijs v/d PS2 zal pas weer gaan droppen tegen de tijd dat de XBox en GameCube gelanceerd gaan worden, dus dat word pas tegen Maart '02.

....denk ik :P

Verwijderd

Ik denk dat de prijs niet meer zal zakken, de PS2 is in europa goedkoper dan in de vs (daar zakken ze helemaal niet namelijk) en dat is nog nooit voorgekomen...!

De enige price-drop die ik verwacht is dus in de vs, zeker niet in europa...

Zowieso, ze zijn nog maar net gezakt naar 699,- het zou echt slechte marketing zijn om 3 maanden later WEER te zakken....

Verwijderd

Op woensdag 31 oktober 2001 20:50 schreef yhtomit het volgende:
Ik denk dat de prijs niet meer zal zakken, de PS2 is in europa goedkoper dan in de vs (daar zakken ze helemaal niet namelijk) en dat is nog nooit voorgekomen...!

De enige price-drop die ik verwacht is dus in de vs, zeker niet in europa...

Zowieso, ze zijn nog maar net gezakt naar 699,- het zou echt slechte marketing zijn om 3 maanden later WEER te zakken....
Is denk ik ook nog iets te vroeg :). Maar ik vind hem nog best wel duur. Je krijgt er wel aardig wat voor terug, maar die spellen zijn ook niet goedkoop :(. Ik wacht wel tot ie rond de 500 zit :)

Verwijderd

Op woensdag 31 oktober 2001 20:56 schreef Mr.Durden het volgende:

[..]

Is denk ik ook nog iets te vroeg :). Maar ik vind hem nog best wel duur. Je krijgt er wel aardig wat voor terug, maar die spellen zijn ook niet goedkoop :(. Ik wacht wel tot ie rond de 500 zit :)
Dan zijn alle spellen die in de tussentijd uitkomen al weer oud, is ook geen lol aan toch?

Stel dat ze over een half jaar naar 500 zakken, dan heb je over een periode van 6 maanden 33 gulden per maand bespaard door hem niet nu te kopen....
Maar in die tijd heb je er niet mee kunnen spelen....

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

wat zullen ze dan doen bij de launch van de 2 doosjes doen? (Xbox en gamecube)

misschien dat ze dus over een 4-5 maanden er nog eens 50 à 100 afhalen?

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Verwijderd

Op woensdag 31 oktober 2001 21:09 schreef ocf81 het volgende:
wat zullen ze dan doen bij de launch van de 2 doosjes doen? (Xbox en gamecube)

misschien dat ze dus over een 4-5 maanden er nog eens 50 à 100 afhalen?
In de VS hebben ze helemaak nix van de prijs afgehaald en daar komen 'de 2 doosjes' al over 2 weken uit... ik denk het niet dus ...

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-12-2025

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Op woensdag 31 oktober 2001 21:18 schreef yhtomit het volgende:

[..]

In de VS hebben ze helemaak nix van de prijs afgehaald en daar komen 'de 2 doosjes' al over 2 weken uit... ik denk het niet dus ...
Dus nog ff 2 a 3 weekjes wachtten en dan weer kijken :y)

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Tegen de tijd dat MGS2 en FF10 uit komen in Europa... Dan moet ik em gewoon hebben.... >:)

Signature?

Pagina: 1