Ik heb nu een AOpen AX6B moederbord(slot1)+een 350MhzPII ik wil graag upgraden naar een PIII. Welke PIII kan ik hiervoor gebruiken? en moet ik daar voor een converter van slot 1 naar FCPGA of toch niet. Wie kan mij helpen?
Verwijderd
celeron beste vriend
btw: als het een BX mobo is kan je een p3 met 100 mhz bus hebben he, maar die zijn tegenwoordig zeldzaam.
Celly's zijn sinds kort met 100 mhz bus.
En je hebt een slocket ding nodig ja
Verwijderd
Tja, ik heb hier nog wat op te melden:Op woensdag 31 oktober 2001 19:55 schreef ByMeS_Dy het volgende:
celeron beste vriendbtw: als het een BX mobo is kan je een p3 met 100 mhz bus hebben he, maar die zijn tegenwoordig zeldzaam.
1. Ikzelf heb een Intel Pentium III 850MHz 100MHz Slot1 dus je hebt bij een slot1 procesor geen convertor nodig.
2. Ik zou er een Celeron op zetten omdat die goed te klokken zijn en omdat je niet al te duur zijn.
moet ik dan zeker ook effe m'n bios voor de zekerheid urgraden en waarmee is de 1200Mhz Celeron ongeveer mee te vergelijken?(PIII...Mhz)
Verwijderd
ik denk niet dat je een celeron 1200 kan gebruiken want die hebben volgens mij een tulatin core. Maar tot 1100 gaat zeker. Je moet dan wel een slocket hebben want nu is je mobo slot 1 en die cellies zijn socket 370.
En wat betreft p3's in slot 1 NIET DOEN
te duur en te oud (tenzij je er natuurlijk eentje goedkoop op de kop kan tikken, maar ik denk dat je dan lang mag zoeken
celly 1100 is vaak te OC'en naar 1466
en 1100 celly is te vergelijken met p3 900 ofzo
hopelijk heb je hier genoeg aan
En wat betreft p3's in slot 1 NIET DOEN
celly 1100 is vaak te OC'en naar 1466
hopelijk heb je hier genoeg aan
Pagina: 1