Ok kheb een nieuwe hdd gekocht en erin gezet geformateerd en wat blijkt nou hij ziet hem als 30 gig inplaats van 60 gig, dus als ik er niet uit kom ga ik altijd overal zitten kutten in windows tot ie er 60 gig van maakt. Zo kwam ik ook bij dynamic disk het enige problemo is nu dat partition magic hem niet ziet in 98 dus kan ik hem niet meer bewerken. En als ik hem eruit haal en er weer in zet hou ik het probleem. Iemand met oplossingen.
het schijnt dat bij hd's boven de 32 gb er een jumpersetting aanwezig waarmee je die hd op een max van 32 gb zet...
kijk eens na of daar een jumper op zit en hoe dit bij jou hd zit...
wat betreft het herkennen in Partition Magic > ik denk dat als je dat weer goed wilt hebben je zult moeten fdisken en dat betekent dus een verlies van alle data die er op staat
kijk eens na of daar een jumper op zit en hoe dit bij jou hd zit...
wat betreft het herkennen in Partition Magic > ik denk dat als je dat weer goed wilt hebben je zult moeten fdisken en dat betekent dus een verlies van alle data die er op staat
Hoi
Misschien ff een bios flash performe, is zo nu en dan ook wel de belemmering van de grootte van je hdd.